تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 9 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):كسى كه بهره‏اى از دانش ندارد معنا ندارد كه ديگران او را سعادتمند بدانند.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819190172




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

روحاني اهل تركيه دست داشتن در تحقيقات اخير از دولت را تكذيب كرد


واضح آرشیو وب فارسی:واحد مرکزي خبر: روحاني اهل تركيه دست داشتن در تحقيقات اخير از دولت را تكذيب كرد
تهران/واحد مركزي خبر/سياسي 92/09/28
يك روحاني بانفوذ اهل تركيه كه در آمريكا زندگي مي كند روز پنجشنبه گفت وي با تحقيقات اخير پليس درباره فساد و ارتشاء كه دولت رجب طيب اردوغان نخست وزير تركيه را نشانه گرفته است ارتباطي ندارد.
در راستاي تحقيقات اخير ده ها نفر از جمله پسران سه تن از وزراي دولت اردوغان بازداشت شدند. گفته مي شود طرفداران فتح الله گولن روحاني بانفوذ تركيه اي و رهبر جنبشي اسلامي در پشت اين تحقيقات قرار دارد. گفته مي شود طرفداران گولن نفوذ زيادي در ميان پليس و نظام قضائي تركيه دارند.
اورهان اردملي (Orhan Erdemli) وكيل گولن در واپسين ساعات روز چهارشنبه با انتشار بيانيه اي گفت اين روحاني هيچ ارتباطي با روند تحقيقات يا مقامات مسئول تحقيق ندارد.
به گزارش آسوشيتدپرس از آنكارا، دولت تركيه ضمن بركنار كردن مقامات پليسي كه در اين تحقيقات نقش دارند دو دادستان جديد را براي كاستن از بار اتهامات پرونده منصوب كرده است.
169/104

پنجشنبه 28 آذر 1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: واحد مرکزي خبر]
[مشاهده در: www.iribnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 66]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن