تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 27 خرداد 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):غيبت كردن در (نابودى) دين مسلمان مؤثرتر از خوره در درون اوست.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1801191276




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

سازمان هواشناسي اعلام كرد؛ هوا سردتر مي‌شود/ هشدار به كشاورزان


واضح آرشیو وب فارسی:ايلنا: سازمان هواشناسي اعلام كرد؛ هوا سردتر مي‌شود/ هشدار به كشاورزان
كرمانشاه، باكو، بانه، ماكو، همدان و كامياران امروز داراي هواي برفي بوده و ايلام، خرم‌آباد و قصرشيرين نيز شاهد بارش باران هستند/ آذربايجان غربي و شرقي، تهران، بوشهر، همدان در ۲۴ ساعت آينده شاهد بارش پراكنده در برخي نقاط خواهند بود. سازمان هواشناسي اعلام كرد؛ هوا سردتر مي‌شود/ هشدار به كشاورزان
ايلنا: سازمان هوا‌شناسي نسبت به برودت هوا به كشاورزان و باغداران هشدار داد و به آنان توصيه كرد كه محصولات خود را تا شنبه برداشت كنند.

به گزارش ايلنا، سازمان هواشناسي اعلام كرد: در پي وزش باد شديد از روز گذشته احساس سرما را دو چندان شده است، همچنين در نوار غربي شاهد كاهش دما بوده‌ايم. بطور مثال استان همدان ۸ درجه كاهش هوا نسبت به روز گذشته داشته است.

بر اين اساس؛ كرمانشاه، باكو، بانه، ماكو، همدان و كامياران امروز داراي هواي برفي بوده و ايلام، خرم‌آباد و قصرشيرين نيز شاهد بارش باران هستند.

بر اساس گزارش سازمان هواشناسي، پيش از ظهر امروز كلانشهر‌ها بويژه تهران شاهد هواي آلوده خواهند بود همچنين آذربايجان غربي و شرقي، تهران، بوشهر، همدان در ۲۴ ساعت آينده شاهد بارش پراكنده در برخي نقاط خواهند بود.

پنجشنبه 28 آذر 1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ايلنا]
[مشاهده در: www.ilna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 96]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن