تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 27 خرداد 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):نماز، از آيين‏هاى دين است و رضاى پروردگار، در آن است. و آن راه پيامبران است. ب...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1801199474




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

هشدار هواشناسي به كشاورزان/ دماي هوا در كرمان به شدت كاهش پيدا مي‌كند


واضح آرشیو وب فارسی:مهر: هشدار هواشناسي به كشاورزان/ دماي هوا در كرمان به شدت كاهش پيدا مي‌كند
كرمان - خبرگزاري مهر: رئيس مركز هواشناسي كرمان از كاهش شديد دماي هوا در كرمان خبر داد و گفت: كشاورزان اقدامات لازم به منظور جلوگيري از سرمازدگي محصولات كشاورزي را انجام دهند.

به گزارش خبرنگار مهر، حميده حبيبي پيش از ظهر يكشنبه در جمع خبرنگاران گفت: بررسي آخرين نقشه هاي هواشناسي حاكي از نفوذ زبانه هاي هواي سرد از كشور روسيه طي روزهاي دوشنبه و سه شنبه در كشور است.

وي ادامه داد: بر اين اساس كاهش دماي هوا در سطح استان پيش‌بيني مي شود، ضمن اينكه كاهش دما در روز دوشنبه محسوس خواهد بود.

اين مسئول ادامه داد: با تغييرات فشار سطح زمين و همزمان نزديك شدن موج ناپايدار تراز مياني جو شاهد افزايش سرعت وزرش باد به ويژه در ساعات ظهر و بعدازظهر در استان خواهيم بود.

حبيبي گفت: طي امروز در تمامي نقاط استان شرايط جوي به صورت صاف تا كمي ابري در بعدازظهر افزايش ابر و وزش باد نسبتا شديد و احتمال رگبار پراكنده در اواخر وقت است.

اين كارشناس هواشناسي اذعان داشت: در روز دوشنبه نيز پديده غالب جوي در استان به صورت كمي ابري در بعدازظهر افزايش ابر و وزرش باد نسبتا شديد خواهد بود.

وي ادامه داد: همچنين پيش بيني مي شود فردا در نواحي شمالي، غربي و شهرستان كرمان شاهد بارش پراكنده رگبار پراكنده باشيم.

رئيس مركز هواشناسي استان كرمان تصريح كرد: طي 24 ساعت گذشته شهربابك با حداقل دماي صفر درجه سردترين و ريگان و قلعه گنج با حداكثر دماي 29 درجه گرمترين نقاط استان كرمان بودند.

حبيبي تصريح كرد: همچنين كمترين و بيشترين درجه حرارت شهر كرمان در 24 ساعت گذشته به ترتيب پنج و 22 درجه سانتيگراد بالاي صفر ثبت شده است.

اين مسئول با اشاره به اينكه در اين مدت هيچ گونه گزارش بارندگي در استان كرمان نداشتيم، افزود: با توجه به كاهش شديد دماي هوا از كشاورزان مي خواهيم كه اقدامات لازم براي جلوگيري از سرمازدگي محصولات خود را انجام دهند.

كد خبر: 2195922

تاريخ مخابره : ۱۳۹۲/۹/۲۴ - ۱۴:۰۴

يکشنبه 24 آذر 1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 64]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن