تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 14 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):هرگاه مؤمن بيمار شود سپس خداوند شفايش دهد، آن بيمارى كفّاره گناهان گذشته و پندى بر...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

تاثیر رنگ لباس بر تعاملات انسانی

خرید ریبون

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1804291463




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

دورخيز تراكتورسازي براي صدرنشيني/ خطونشان براي دومين حريف اصفهاني


واضح آرشیو وب فارسی:مهر: دورخيز تراكتورسازي براي صدرنشيني/ خطونشان براي دومين حريف اصفهاني
تبريز – خبرگزاري مهر: تيم فوتبال تراكتورسازي تبريز با انگيزه جبران تساوي هفته گذشته و بازگشت مجدد به صدر جدول ليگ برتر باشگاه هاي كشور به ديدار سپاهان، دومين حريف اصفهاني خود مي‌رود.

به گزارش خبرنگار مهر، هفته نوزدهم رقابت‌هاي فوتبال ليگ برتر باشگاه هاي كشور عصر جمعه 29 آذر با برگزاري چهار ديدار به پايان مي رسد كه در حساس ترين بازي هفته، دو تيم مدعي تراكتورسازي و سپاهان در ورزشگاه يادگار امام (ره) تبريز به ديدار هم مي روند.

تيم تراكتورسازي كه هفته گذشته برابر ذوب آهن، ديگر تيم اصفهاني دو امتياز خانگي از دست داد براي جبران آن تساوي مجبور به شكست تيم سپاهان در تبريز خواهد بود. در سوي مقابل تيم سپاهان نيز هفته گذشته در فولادشهر اصفهان پذيراي گسترش فولاد، ديگر تيم تبريزي حاضر در ليگ برتر بود كه اين ديدار هم با تقسيم امتيازات دو طرف به پايان رسيد.

نيم نگاه تراكتورسازان به ساير نتايج

تراكتورسازان در حالي به ديدار تيم سپاهان اصفهان مي روند كه با توقف هفته گذشته خود صدر جدول را به پرسپوليسي دادند كه همزمان با بازي برفي تبريز، در هواي آفتابي كرمان توانست مس پرويز مظلومي را شش تايي كند. اين تيم تبريزي اكنون براي بازپس گيري صدر جدول از سرخپوشان تهران، راه ديگري جز پيروزي برابر سپاهان بحران زده ندارد و البته بايد نيم نگاهي هم به ديدار بيرون از خانه نفت تهران برابر راه آهن پائين جدولي داشته باشد.

با توجه به اينكه چهار ديدار از هفته نوزدهم در روز پنجشنبه برگزار خواهد شد، بالطبع شاگردان مجيد جلالي با علم به نتيجه ديدار خانگي پرسپوليس برابر سايپا آماده مصاف با تيم سپاهان خواهند بود و بي گمان نتيجه اي كه شاگردان علي دايي برابر تيم تحت هدايت فني انگين فيرات خواهند گرفت، مي تواند در نوع بازي و حساسيت ديدار روز جمعه تيم هاي تراكتورسازي و سپاهان تاثيرگذار باشد.

توقف پرسپوليس برابر سايپا مي تواند انگيزه و روحيه بازيكنان تيم تراكتورسازي را براي رسيدن دوباره به صدر جدول بيشتر كند. سايپايي ها در بازي رفت يك بر صفر تيم پرسپوليس را برده بودند و اكنون در بازي برگشت هم اين اميد را دارند تا با عبور از سد تيم صدرنشين، به شكست سپاهان برابر تراكتورسازي اميد داشته و يك پله‌اي را در جدول بالا بيايند.

به دنبال جبران دو تساوي خانگي

تيم تراكتورسازي در ديدار با سپاهان پنجمين بازي خانگي پي در پي خود را تجربه خواهد كرد و از اين رو جلالي و تيمش به دليل از دست دادن چهار امتياز در چهار ديدار خانگي قبلي بايد از حريف اصفهاني خود امتياز كامل بگيرند.

سرخپوشان تبريز در ديدار برابر استقلال در هفته پانزدهم و برابر ذوب آهن در هفته هجدهم چهار امتياز خانگي از دست دادند و برابر پرسپوليس در هفته شانزدهم و گسترش فولاد در هفته هفدهم دو پيروزي با يك گل اختلاف به دست آوردند. اين در حالي است كه تراكتورسازان از پنج ديدار متوالي خانگي شان به دنبال 15 امتياز بودند كه تا قبل از بازي با سپاهان، هشت امتياز از 12 امتياز ممكن حاصل شده است.

پيروزي برابر تيم سپاهان در تبريز مي تواند آمار امتيازگيري تراكتورسازي در اين پنج بازي را بهبود بخشيده و همچنان در بين دو تيم بالاي جدول نگه دارد. اين تيم يك هفته پس از بازي با سپاهان در تبريز، بايد در كرمان به ديدار تيم پائين جدولي مس برود. تراكتورسازي آخرين بار دور از خانه برابر استقلال خوزستان در هفته چهاردهم به ميدان رفته و پيروزي پرگل چهار بر يك را ثبت كرده است.

تقسيم امتيازات، نتيجه‌اي خوب براي اصفهاني ها

اما تيم سپاهان اصفهان كه روزگار خوشي را در ليگ سيزدهم سپري نمي كند، اين هفته براي پايان دادن به روند ناكامي هاي خود در تبريز مقابل تيم قدرتمند تراكتورسازي كار بسيار سختي پيش رو دارد. سپاهان كه پيش از اين سابقه پيروزي در تبريز را دارد، اين بار ديگر از آن قدرت هميشگي خود برخوردار نيست و در سوي مقابل تراكتورسازي هم ديگر آن تيمي نيست كه در خانه به راحتي سه گل از زردپوشان ديار نصف جهان دريافت كند. سپاهاني ها هفت هفته متوالي است كه طعم پيروزي را نچشيده اند و آخرين برد آنها به ديدار هفته يازدهم برابر تيم همشهريشان، ذوب آهن برمي گردد.

شاگردان زلاتكو كرانچار از هفت ديدار گذشته شان، شش مساوي و يك شكست تجربه كرده اند كه از بين مساوي هاي اين تيم، پنج نتيجه بدون گل رقم خورده و آنها تنها سه گل در اين هفت بازي به ثمر رسانده اند. اين آمار نشان مي دهد كه سپاهاني ها نه تنها از قدرت تهاجمي لازم برخوردار نيستند، بلكه بازي محتاطانه را در دستور كار خود قرار مي دهند تا حداقل بر تعداد شكست هايشان افزوده نشود.

ديدار هفته گذشته سپاهان برابر گسترش فولاد تبريز اگرچه با اعتراض اصفهاني ها به وقت تلف كردن هاي بي مورد حريف همراه بود اما سپاهاني ها قبول مي كنند كه بازي شان برابر گسترش فولاد از كيفيت فني بسيار پائيني برخوردار بود. با اين اوصاف، سپاهان در ديدار اين هفته برابر تراكتورسازي بدون شك كار سختي پيش رو خواهد داشت و به نظر مي رسد تساوي در تبريز براي كرانچار و تيمش نتيجه اي مقبول باشد.

كما اينكه هفته گذشته تيم ذوب آهن عليرغم برتري فني محسوس نسبت به تراكتورسازي، از كسب يك امتياز برابر ميزبان خود رضايت داشت.

آمار مقبول سپاهان در بيرون از خانه

تيم سپاهان اما پيش از اين در بازي هاي بيرون از خانه خود سه پيروزي برابر استقلال تهران، استقلال خوزستان و ذوب آهن كسب كرده و يك شكست بيرون از خانه هم براي اين تيم اصفهاني در شيراز برابر تيم فجرسپاسي ثبت شده است. كسب پنج امتياز ماحصل پنج ديدار ديگر سپاهان در خارج از خانه بوده كه يكي از اين امتيازات در بازي هفته سوم تبريز و با گلي ديرهنگام برابر تيم گسترش فولاد به دست آمده است.

اين آمار در مقايسه با نتايج كل فصل سپاهان براي اين تيم، خوب و رضايتبخش است چراكه آنها از 9 بازي بيرون از خانه خود 14 امتياز كسب كرده اند. بر اين اساس تيم سپاهان بيش از نصف مجموع 27 امتياز اندوخته خود را در بازي هاي دور از خانه كسب كرده كه اين آمار بايد مورد توجه تراكتورسازان باشد.

در سوي مقابل تيم تراكتورسازي در ليگ سيزدهم با اينكه تعداد پيروزي هايش در خانه چندان قابل قبول نيست و بيشتر بازي هايش مساوي شده است، اما اين تيم هنوز در تبريز نباخته و مجيد جلالي اميد زيادي دارد تا تيمش روند شكست ناپذيري در خانه را تا پايان فصل حفظ كند.

وضعيت متفاوت دو تيم در جدول

تا قبل از بازي هاي هفته نوزدهم، تيم تراكتورسازي تبريز با 9 برد، هفت تساوي و تنها دو شكست و جمع آوري 33 امتياز (با احتساب كسر يك امتياز كميته انضباطي) به دليل تفاضل گل كمتر پائين تر از پرسپوليس و با تفاضل گل بهتر نسبت به تيم نفت تهران در رده دوم ايستاده است. با اين آمار، تراكتورسازي صاحب كمترين باخت در بين همه تيم هاي ليگ است اما تساوي هاي نسبتا پرتعداد مانع از اين شده تا شاگردان جلالي مزد كم باختن خود را به طور كامل بگيرند.

تيم سپاهان نيز از 18 بازي قبلي خود شش پيروزي، 9 تساوي و سه شكست تجربه كرده و با 27 امتياز، بالاتر از سايپاي 25 امتيازي و پائين تر از فولاد 32 امتيازي در رده ششم قرار گرفته است. سپاهاني ها با اين آمار، پس از تيم فانوس به دست مس كرمان صاحب بيشترين تعداد تساوي هستند و البته تعداد باخت هايشان هم تنها يكي بيشتر از تراكتورسازي بوده و بايد گفت كه تيم كرانچار بابت همين مساوي هايي كه شش تاي آنها با نتيجه صفر – صفر بوده، اكنون در ميانه هاي جدول قرار دارد.

تقابل خط آتش تراكتور و دفاع محكم سپاهان

تيم تراكتورسازي با زدن 27 گل، همچنان صاحب بهترين خط حمله ليگ است اما زردهاي اصفهان با 17 گل زده، ميانگين كمتر از يك گل زده در هر بازي را دارند. آنها در سه بازي اخير خود هرگز موفق به برپايي جشن خوشحالي پس از گل نشده اند و در هفت بازي اخيرشان هم تنها سه بار آن هم در دو بازي توانسته اند دروازه حريفان را باز كنند. اين آمار نشان مي دهد كه تلاش مديران باشگاه سپاهان براي جذب يك مهاجم اصلا بي دليل نيست و آنها مي خواهند هر چه زودتر خط حمله تيمشان را تقويت كنند.

در سوي مقابل اما تيم سپاهان اصفهان با دريافت 11 گل، دومين خط دفاعي مستحكم ليگ را پس از پرسپوليس در اختيار دارد و شايد تنها خوبي تساوي هاي صفر – صفر پر تعداد براي سپاهان، همين كم گل خوردن باشد. تيم تراكتورسازي هم با دريافت 16 گل، از وضعيت دفاعي نسبتا خوبي برخوردار بوده و ميانگين كمتر از يك گل دريافتي در هر بازي داشته است.

ديدار رفت دو تيم در فولاد شهر اصفهان با گل سه امتيازي علي كريمي از روي نقطه پنالتي به سود تيم تراكتورسازي به پايان رسيد تا اين تيم تبريزي پس از پيروزي پرگل يك هفته قبل تر آن برابر ذوب آهن، با سوغاتي شش امتيازي نصف جهان را ترك كند.

ديدار تيم هاي تراكتورسازي و سپاهان از چارچوب بازي هاي هفته نوزدهم ليگ برتر فوتبال باشگاه هاي كشور از ساعت 15 روز جمعه 29 آذر در ورزشگاه يادگار امام (ره) تبريز برگزار خواهد شد.

------------------------------

گزارش از:محمود نصيرپور

كد خبر: 2198818

تاريخ مخابره : ۱۳۹۲/۹/۲۸ - ۱۰:۴۰

پنجشنبه 28 آذر 1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 39]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن