تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 12 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):درباره ما غلو نکنید، ما را بندگان پرورش یافته (حق تعالی) بدانید آنگاه در فضلیت ما ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820257195




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

آشنایی با حریفان تراکتورسازی در آسیا


واضح آرشیو وب فارسی:برترین ها:
آشنایی با حریفان تراکتورسازی در آسیا




تیم فوتبال تراکتورسازی تبریز در گروه سوم لیگ قهرمانان آسیا با الاتحاد عربستان و العین امارات هم‌گروه است.





فارس: تراکتورسازی با قرار گرفتن در گروه سوم لیگ قهرمانان آسیا با تیم‌های الاتحاد عربستان، العین امارات و تیم دیگری که در مرحله پلی‌اف مشخص خواهد شد روبرو می‌شود. بدون شک حضور الاتحاد و العین نشان می‌دهد که این گروه به هیچ وجه آسان نیست و تراکتورسازی برای رسیدن به مرحله یک هشتم نهایی باید برنامه ویژه‌ای داشته باشد.

در زیر به معرفی اجمالی حریفان تراکتورسازی در این گروه می‌پردازیم.

* الاتحاد عربستان

الاتحاد عربستان یکی از سرشناس‌ترین تیم‌های لیگ این کشور است که فوتبال دوستان این تیم را با پیراهن‌های راه‌راه زرد و مشکی به خوبی می‌شناسند. همین لباس باعث شده الاتحاد از سوی هوادارانش لقب ببرها را بگیرد.

الاتحاد از سال 2001 تاکنون در 10 دوره از رقابت‌های آسیا حضور داشته و تنها طی سالهای 2007 و 2013 در این مسابقات حضور نداشته است. الاتحاد با کسب دو مقام قهرمانی پی در پی در سال‌های 2004 و 2005 و کسب نایب قهرمانی در سال 2009 به عنوان یکی از پر افتخار ترین تیم های لیگ قهرمانان آسیا شناخته می‌شود.

این تیم در ورزشگاه 27 هزار نفری شاهزاده عبدالله فیصل در شهر جده از حریفان خود پذیرایی می‌کند. هدایت الاتحاد بر عهده بنت سان خوزه سرمربی اسپانیایی قرار دارد.

الاتحاد در فصل جاری از 12 مسابقه‌ای که انجام داده تنها 15 امتیاز کسب کرده و در رده هشتم جدول قرار دارد. این تیم بسیار شکننده نشان داده و به نظر می‌رسد دچار مشکلات زیادی است.






محمد حیدر مهاجم 26 ساله لبنانی، لئاندرو دو بنفی، فرناندو نلو و  الویرا از برزیل لژیونرهای این تیم در سال جاری هستند.

خطرناک‌ترین بازیکن الاتحاد مختار فلاتا مهاجم 178 سانتیمتری عربستانی است که در فصل جاری با به ثمر رساندن 10 گل در صدر جدول گلزنان عربستان قرار دارد.

الاتحاد یک بار به مقام قهرمانی لیگ قهرمانان آسیا رسیده است، حضور بازیکنان بزرگی مثل روبرتو دونادونی در سال های گذشته باعث سرشناسی این تیم حتی در جهان فوتبال شده است.

الاتحاد استاد جنگ روانی مقابل تیم های ایران است. نماینده های ایران همیشه در سفر به عربستان برای رویارویی با این تیم دچار مشکل می شوند چند سال قبل بازیکنان پرسپولیس برای رویارویی با الاتحاد در آسیا حدود 11 ساعت در فرودگاه جده معطل شدند.

* العین امارات

العین یکی از تیم‌های بزرگ کشور امارات است که همواره با حضور ستارگان زیادی که از کشورهای اروپایی و آفریقایی جذب می‌کند توانسته از قدرت زیادی برخوردار باشد.

العین از موفق ترین تیم های اماراتی است کسب مقام قهرمانی لیگ قهرمانان در سال 2003 و کسب عنوان نایب قهرمانی در سال 2005 این تیم را در زمره تیم های مطرح آسیا قرار داده است. این تیم به دلیل افتخارات زیادی که کسب کرده لقب رهبران را یدک می کشد.

العین در ورزشگاه طحنون بن محمد  با گنجایش 15 هزار نفر در شهر العین از رقبای خود پذیرایی می‌کند. این تیم سال قبل از 26 مسابقه‌ای که انجام داد توانست 62 امتیاز کسب کند و با اقتدار به مقام قهرمانی رقابت‌های امسال برسد.






العین در مسابقات امسال دچار افت شده و از 9 مسابقه که تاکنون انجام داده تنها 14 امتیاز کسب کرده و با قبول 3 شکست در رده ششم جدول قرار دارد. دریافت 17 گل طی این 9 مسابقه نشان‌دهنده شکنندگی خط دفاع این تیم است که می‌تواند شرایط خوبی برای مهاجمان گلزن تراکتورسازی باشد.

هدایت العین برعهده سانچز فلورس مربی نام آشنای اسپانیایی است که سابقه هدایت اتلتیکو مادرید، والنسیا و بنفیکا را در کارنامه دارد.

العین از حضور بازیکنان لژیونر و تکنیکی بسیار خطرناکی بهره‌ می‌برد. میرل رادوی اهل رومانی، باستوس از برزیل، الکس بروسکو از استرالیا و آساموئا گایان اهل غنا از بازیکنان بسیار خطرناک این تیم هستند.

گایان 28 ساله با 186 سانتیمتر قد سابقه حضور در تیم‌های اودینزه و ساندرلن و رنس فرانسه را در کارنامه دارد. او در لیگ امسال 11 گل به ثمر رسانده است.

این بازیکن فصل قبل توانست 31 بار دروازه حریفان را باز کند تا معلوم شود تا چه اندازه مهاجم خطرناکی است.

همچنین باستوس هافبک برزیلی نیز سابقه حضور در لیون و شالکه 04 در کارنامه دارد.

العین سال قبل با همراه با استقلال در گروه مرگ قرار داشت که طی دو دیدار رفت و برگشت از نماینده ایران شکست خورد تا در همان مرحله گروهی حذف شود.

*نام تیم چهارم گروه در پایان دیدارهای پلی‌اف مشخص می‌شود

در یک طرف جدول پلی اف الشباب اردن با الحدید بحرین بازی می کند. برنده این بازی با لخویا قطر روبرو می شود. در طرف مقابل الکویت کویت و الشرطه عراق با یکدیگر بازی می کنند که برنده آن با لوکوموتیو ازبکستان روبرو می شود. سپس برنده دو طرف جدول پلی اف به مصاف یکدیگر می رود تا در نهایت تکلیف تیم چهارم این گروه مشخص شود.

* تراکتورسازی

تراکتورسازی با خریدهایی که در ابتدای لیگ امسال انجام داد به عنوان یکی از مدعیان اصلی قهرمانی لیگ برتر ایران خود را معرفی کرده است.






این تیم در حال حاضر با کسب 33 امتیاز و به دلیل تفاضل گل کمتر نسبت به پرسپولیس در رده دوم جدول قرار دارد.

شاگردان مجید جلالی امسال برای دومین بار در لیگ قهرمانان آسیا حضور پیدا می‌کنند تا با استفاده از تجربیات مسابقات سال قبل بتوانند عملکرد خوبی از خود ارائه کنند.

تراکتورسازی سال قبل با الجزیره امارات، الشباب عربستان و الریان قطر هم‌گروه بود. این تیم که در آن مسابقات تحت هدایت تونی الیویرا بود در شروع توانست الجزیره را شکست دهد اما در ادامه روند نزولی در پیش گرفت تا خیلی زود در همان مرحله گروهی از دور مسابقات کنار برود. حضور هواداران پرتعداد تراکتورسازی در ورزشگاه در مسابقات سال قبل بازتاب ویژه‌ای در رسانه‌های آسیایی داشت و خیلی‌ها این موضوع را برگ برنده‌ای برای این تیم در مسابقات امسال می‌دانند. حضور بازیکن بزرگی مثل علی کریمی در ترکیب تراکتورسازی که در آسیا چهره شناخته شده‌ای است می‌تواند به این تیم کمک زیادی کند.

کریم انصاری‌فرد، مهدی کریمیان، محمد نصرتی، مهدی کیانی، سعید دقیقی، میلاد فخر‌الدینی، مرتضی اسدی و ... از سرشناس‌ترین بازیکنان تراکتورسازی هستند که هواداران این تیم به توانایی این نفرات امید زیادی دارند.

هر چند تراکتورسازی در گروه بسیار سختی حضور دارد اما عملکرد این تیم در لیگ امسال و تجربه زیادی که بازیکنان آنها دارند این امید را به وجود آورده که این نماینده ایران بتواند عملکرد خوبی در مسابقات امسال داشته باشد. هواداران ارتش سرخ امسال انتظار شگفتی‌سازی از تیمشان دارند.

تراکتورسازی در ورزشگاه 70 هزار نفری ورزشگاه یادگار امام از حریفان خود پذیرایی کردند.

در زیر می‌توانید برنامه دیدارهای تراکتورسازی در این فصل از رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا را مشاهده کنید.

7 اسفند: تراکتورسازی ــ الاتحاد عربستان

21 اسفند: برنده پلی‌آف ــ تراکتورسازی

27 اسفند: تراکتورسازی - العین امارات

13 فروردین: العین امارات ــ تراکتورسازی

26 فروردین: الاتحاد عربستان ــ تراکتورسازی

2 اردیبهشت: تراکتورسازی ــ برنده پلی‌آف






تاریخ انتشار: ۲۴ آذر ۱۳۹۲ - ۱۰:۰۴





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: برترین ها]
[مشاهده در: www.bartarinha.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 34]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن