تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 8 مهر 1403    احادیث و روایات:  حضرت زهرا (س):خدای تعالی ایمان را برای پاکیزگی از شرک قرار داد ، و نماز را برای دوری از تکبر ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1818994378




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

سرمربي تيم تراكتورسازي تبريز:تراكتور با 2 هافبك دفاعي به پيشواز بازي‌هاي آسيايي مي‌رود


واضح آرشیو وب فارسی:فارس: سرمربي تيم تراكتورسازي تبريز:تراكتور با 2 هافبك دفاعي به پيشواز بازي‌هاي آسيايي مي‌رود
سرمربي تيم تراكتورسازي تبريز گفت: ما بايد پيش از آغاز رقابت‌هاي آسيايي با دو هافبك دفاعي بازي كنيم، شرايط مسابقات آسيايي با رقابت‌هاي ليگ برتر متفاوت بوده و بايد با آمادگي كامل به رقابت هاي آسيايي گام نهيم.


به گزارش خبرگزاري فارس از تبريز، مجيد جلالي شامگاه امروز در نشست خبري پيش از بازي تيم‌هاي تراكتورسازي تبريز با سپاهان اصفهان اظهار كرد: هدف و نيت ما در رقابت‌هاي ليگ برتر فقط قهرماني است و ما در حال طي مراحل اين امر مهم بوده و فردا نيز براي رسيدن به هدف خود و همچنين جبران نتيجه بازي با ذوب آهن، براي پيروزي بر سپاهان وارد ميدان خواهيم شد.

وي افزود: تيم‌هاي حاضر در ليگ برتر هر كدام نقاط قوت و ضعف خود را داشته و از عدم پيروزي سپاهان در چند بازي گذشته و ضعف گلزني خط حمله اين تيم نهايت استفاده را براي كسب پيروزي كرده و بايد اين نكته را اضافه كنم كه تحليل من از تيم سپاهان تيم قدرتمند است، با اين وجود براي پيروزي در بازي فردا به ميدان مي‌رويم.

سرمربي تيم تراكتورسازي تصريح كرد: پيش از بازي ذوب آهن سه بازي سخت مقابل پرسپوليس، استقلال و دربي فوتبال تبريز برگزار كرده بوديم و بازيكنان تيم تراكتورسازي برابر ذوب آهن بازي را آسان فرض كرده بودند كه برخلاف اين تصور خيلي زود گل خورديم، اما با تلاش بازيكنان توانستيم از حريف خود پيش افتاده و اميدوار به پيروزي بوديم، اما ديديد كه در دقيقه 90 گل خورديم.

وي با ذكر اينكه دريافت گل به خودي در بازي با ذوب آهن هيچ ذهنيت ضعف در بازيكنانش ايجاد نكرده، عنوان كرد: ما بايد پيش از آغاز رقابت‌هاي آسيايي با دو هافبك دفاعي بازي كنيم و شرايط مسابقات آسيايي با رقابت‌هاي ليگ برتر متفاوت بوده و بايد با آمادگي كامل به رقابت‌هاي آسيايي گام نهيم.

جلالي گفت: خوشبختانه براي بازي فردا بازيكن محرومي نداريم و اميدواريم از اين بازي تماشاگران تراكتورسازي استقبال لازم را كرده و تيم ما نيز با كسب سه امتياز همچنان در كورس قهرماني باشد.

دو تيم تراكتورسازي تبريز با سپاهان اصفهان ساعت 15 فردا در ورزشگاه يادگار امام(ره) به مصاف هم مي روند. بازي رفت دو تيم سال گذشته در اصفهان با نتيجه 4 بر 1 به سود تراكتورسازي خاتمه و در بازي برگشت سپاهان در تبريز به برتري 3 بر 1 دست يافته بود.

انتهاي پيام/60002/ح20

پنجشنبه 28 آذر 1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فارس]
[مشاهده در: www.farsnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 64]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن