تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 9 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):در هر جمعه، اندكى از سبيل و ناخن‏هاى خود را بگير، و اگر هم چيزى وجود نداشته باشد، آن...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819259858




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

منطقه ممنوعه حضور اتباع بيگانه معرفي شده است


واضح آرشیو وب فارسی:باشگاه خبرنگاران جوان: منطقه ممنوعه حضور اتباع بيگانه معرفي شده است
مديركل امور مهاجرين و اتباع خارجي استان يزد با اشاره به گلايه و انتقادهاي مردم شهر شاهديه يزد از حضور پرشمار اتباع بيگانه در اين منطقه گفت: آماده ايم با همكاري مردم، شاهديه را منطقه ممنوعه اتباع بيگانه اعلام كنيم


به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران مركز يزد

هادي هادي‌نسب، در جمع مردم شاهديه با حضور مسئولان شهرستان يزد اظهار داشت: بدترين حالت وجود اتباع در استان يزد در شهر شاهديه است و متاسفانه مردم بدون بررسي اجازه اقامت از اتباع خارجي به ويژه افاغنه، نسبت به قرارداد اجاره محل سكونت اقدام مي‌كنند كه غيرقانوني است.

وي ادامه داد: در گذشته آمار اتباع خارجي استان يزد 57 هزار نفر بود كه در حال حاضر اين آمار به 32 هزار نفر رسيده و اين شامل اتباعي است كه به صورت رسمي ثبت نام كرده ‌اند.

مديركل امور اتباع و مهاجرين خارجي استان يزد ادامه داد: نسل دوم و سوم اتباع در استان يزد نسبت به ازدواج اقدام مي‌كنند كه مردم بايد مواظب باشند زيرا هيچ‌ گونه شناسنامه‌اي براي فرزندان آنها صادر نمي‌شود و با مشكل مواجه خواهند شد علاوه بر اينكه خريد و فروش زمين، منزل، وسايل نقليه از طرف اتباع خارجي غيرقانوني است.

هادي‌ نسب اظهار داشت: تاكنون سه شهرستان استان به عنوان منطقه ممنوعه سكونت اتباع اعلام شده و در صورتي كه همه مردم و مسئولان شاهديه درخواست داشته باشند، آمادگي داريم براي ايجاد منطقه ممنوعه در شهر شاهديه نيز اقدام كنيم.

فرماندار يزد نيز در اين مراسم اظهار داشت: ايجاد پاسگاه در مناطق مختلف شهرستان يزد مورد درخواست شديد مردم است كه تاكنون مجوزي از مركز در اين زمينه صادر نشده است.

عزيزالله سيفي عنوان كرد: با توجه به استقرار بيش از 60 هزار نفر در بخش مركزي يزد، بايد نسبت به تامين حداقل‌ ها براي مردم تلاش بيشتري صورت گيرد.

وي در مورد تكميل بلوار فقيه خراساني نيز اظهار داشت: در سال گذشته 300 ميليون تومان به شهرداري يزد و 100 ميليون تومان به شهرداري شاهديه اختصاص يافت و در سال جاري نيز 200 ميليون تومان به شهرداري يزد و 100 ميليون تومان به شهرداري شاهديه براي اين امر اختصاص يافت.

فرماندار يزد عنوان كرد: متاسفانه اين مبالغ كفاف تكميل اين بلوار كه يكي از ورودي‌هاي مهم شهر يزد است را نداده و بايد توسط مسئولان استان بودجه ‌هاي استاني به اين طرح اختصاص يابد.

وي همچنين بر ضرورت نظارت در زمينه نحوه هزينه كردن بودجه‌هاي اختصاصي در اين طرح نيز تاكيد كرد./س

پنجشنبه 28 آذر 1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: باشگاه خبرنگاران جوان]
[مشاهده در: www.yjc.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 48]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن