تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 10 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):دانش منافق در زبان او و دانش مؤمن در كردار اوست.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

کاشت پای مصنوعی

میز جلو مبلی

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1802967175




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

معاون بهره‌برداري شركت آب وفاضلاب استان: شهروندان مراقب يخ زدگي كنتورهاي آب باشند


واضح آرشیو وب فارسی:جمهوري اسلامي: معاون بهره‌برداري شركت آب وفاضلاب استان: شهروندان مراقب يخ زدگي كنتورهاي آب باشند
گرگان- خبرنگار روزنامه جمهوري اسلامي: معاون بهره‌برداري شركت آب وفاضلاب استان گلستان گفت: همزمان با شروع فصل سرما و زمستان، شركت آب و فاضلاب استان گلستان طي اطلاعيه‌اي نسبت به احتمال يخ زدگي لوله و كنتور‌هاي آب منازل هشدار داد و بر انجام اقدامات پيشگيرانه جهت جلوگيري از يخ زدگي توسط شهروندان تاكيد كرد.
به گزارش روابط عمومي و آموزش همگاني شركت آبفا گلستان، مهندس مهدي شكيبافر اظهار داشت:برودت و سرماي بي‌سابقه طي سالهاي گذشته،يخ زدگي تعداد زيادي از انشعابات آب و بخشي از تاسيسات آب رساني اين شركت را در برداشت كه اين امر علاوه بر خسارات زياد، معضلات گوناگوني را بوجود آورده بود.
وي افزود:عمده موارد يخ زدگي تاسيسات مربوط به كنتور و لوله‌هاي آب داخل منازل مي‌باشد كه با رعايت موارد ايمني از سوي شهروندان براحتي قابل پيشگيري است.
وي با اشاره به اقداماتي كه شهروندان مي‌توانند در خصوص پيشگيري از يخ زدگي لوله‌ها و كنتورهاي منازلشان انجام دهند، اعلام كرد: "عايق نمودن دور كنتور به وسيله پشم شيشه، گوني،موكت و ساير الياف مصنوعي در محفظه كنتور" و "عايق بندي لوله‌هاي آب در فضاي باز ساختمان " از جمله اين راهكارهاست
وي تصريح كرد:در زمان بروز يخبندان مواردي از قبيل " ريختن آب جوش بر روي كنتور"، " روشن كردن آتش در حوضچه كنتور و باز گذاشتن شير آب جهت رفع يخ زدگي كنتور و لوله‌هاي آب جداً خودداري نمائيد.
معاون بهره‌برداري شركت با اظهار اميدواري افزود:با اطلاع رساني‌ها از سوي رسانه‌ها و رعايت موارد مذكور از سوي شهروندان، شاهد كمترين خسارات و مشكلات تاسيسات آب رساني باشيم.
وي در ادامه افزود:، اكيپ‌هاي عملياتي در سطح شهرهاي استان جهت رفع مشكلات يخ زدگي در زمستان امسال آمادگي كامل دارند و از شهروندان در خواست مي‌شود در زمان يخ زدگي انشعابات آب مراتب را سريعا به مركز ارتباط مردمي 01714480370 و امداد آب 122 اين شركت اعلام و از دستكاري كنتور جدا خودداري كنند.
مهندس شكيبافر در پايان اطلاع رساني از طريق اخبار و اطلاعات استان و گزارشهاي خبري،خبرهاي كوتاه، مصاحبه‌هاي تلويزيوني از شبكه استاني،اطلاع رساني از طريق برنامه‌هاي راديويي شامل: گلستان سلام،روزنه،گلستانه،توليد و ساخت برنامه‌هاي مختلف آموزشي از طريق برنامه تلويزيوني آب زندگي، دريچه،شونشيني، درج مطالب آموزشي در قبوض آب بهاء بصورت مستمر، چاپ اطلاعيه‌هاي مربوط به اقدامات پيشگيرانه و توزيع آن به همراه قبوض آب بهاء به مشتركين، اطلاع رساني از طريق SMS، نصب بنر در سطح شهرهاي استان به تعداد مورد نياز، درج مطالب آموزشي در سايت شركت، استانداري، سازمان نظام مهندسي، مسكن و شهرسازي،درج پيش‌بيني هواشناسي بصورت مستمر در سايت شركت از مهمترين اقدامات و فعاليتهاي اين شركت در سالجاري برشمرد.
*مهندس مهدي شكيبافر، معاون بهره‌برداري شركت آب وفاضلاب استان گلستان: در زمان بروز يخبندان از مواردي از قبيل " ريختن آب جوش بر روي كنتور"، " روشن كردن آتش در حوضچه كنتور و باز گذاشتن شير آب جهت رفع يخ زدگي كنتور و لوله‌هاي آب جداً خودداري نمائيد. "عايق نمودن دور كنتور به وسيله پشم شيشه، گوني،موكت و ساير الياف مصنوعي در محفظه كنتور" و "عايق بندي لوله‌هاي آب در فضاي باز ساختمان " از جمله اين راهكارهاست

چهارشنبه 27 آذر 1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: جمهوري اسلامي]
[مشاهده در: www.jomhourieslami.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 102]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن