تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 10 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):كسى كه خداى سبحان را مى شناسد، شايسته است دلش از بيم و اميد به او خالى نباشد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819587043




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

تشكيل تيپ پادشاهي انگليس در سوريه


واضح آرشیو وب فارسی:باشگاه خبرنگاران جوان: تشكيل تيپ پادشاهي انگليس در سوريه
شبكه اسكاي نيوز روز چهارشنبه فاش كرد تروريست هاي انگليسي زيادي در سوريه تحت لواي يك تيپ جديد درحال جنگيدن هستند.


به گزارش سرويس بين‌ الملل باشگاه خبرنگاران به نقل از شبكه العالم؛ اين شبكه اظهار داشت ويدئوهايي به دستش رسيده كه ثابت مي كند دستگاه هاي امنيتي انگليس تعداد به اصطلاح جهادي هاي انگليسي در سوريه را كمتر از تعداد واقعي تخمين زده است و بسياري از اين تروريست ها در چارچوب لشكري به نام لشكر پادشاهي انگليس مي جنگند كه وجود آن تاكنون فاش نشده بود.
اسكاي نيوز افزود: تروريست هاي انگليسي كه مصاحبه هاي صريحي با آنان انجام شده خواستار افشا نشدن هويتشان بودند تا خانواده هايشان در انگليس از گزند در امان بمانند.
اين افراد فاش كردند صدها جوان انگليسي در جنگ عليه دولت بشار اسد مشاركت دارند و هر ماه دست كم چهار تن از آنها كشته مي شوند.
اسكاي نيوز خاطرنشان كرد تروريست ها تاكيد مي كنند انگليس هنوز بزرگ ترين منبع جمع آوري كمك براي تروريست هاي سوريه است و در اين زمينه از عربستان و قطر و امارات سبقت گرفته است.
تروريست هاي انگليسي اصرار دارند كه وابسته به القاعده نيستند و قصد حمله به نقاط مهم انگليس يا به راه انداختن جنگ در خاك آن كشور را ندارند.
يكي از آنها به نام مصطفي گفت: من عضو القاعده نيستم و هرگز نبودم و تروريست هم نيستم. اميدوارم مردم به خيرخواهي و محبتي كه نسبت به سايرين در قلب ما هست توجه كنند و بدانند كه براي كمك به مردم به جنگ آمده ايم اما چون بعضي ها از اطلاق نام تروريست به ما نفع مي برند؛ هويت واقعي خود را فاش نمي كنيم.
اسكاي نيوز گفت: تروريست هاي لشكر پادشاهي انگليس در قله كوهي در شمال شرق سوريه مي جنگند و بسيار تندرو هستند. به عربي صحبت نمي كنند و به دنبال بهترين مهمات براي جنگيدن هستند. آنها اذعان دارند كه تعدادشان هرروز درحال افزايش است و شبكه هاي ارتباط اجتماعي در ساماندهي اعزامشان به سوريه نقش دارند و نيز مي دانند كه ممكن است عمرشان كوتاه باشد و ديگر خانواده هاي خود را نبينند.
اسكاي نيوز به نقل از يكي از فرماندهان ارتش پادشاهي انگليس گفت: وقتي مي بينيم چه جناياتي در سوريه اتفاق مي افتد و تصاوير آن هم منتشر مي شود به عنوان يك انسان احساس وظيفه مي كنيم كه از مردم بي گناه دفاع كنيم، دين ما هم به ما حكم كرده كه به برادران بي دفاع خود كمك كنيم!!!
يك منبع از وزارت خارجه بريتانيا نيز به اسكاي نيوز گفت سوريه مقصد شماره يك همه جهادي هاي دنيا شده و هزاران جنگجوي خارجي از جمله تعداد قابل توجهي از اروپايي ها براي كسب تجربه جنگ و برقراري تماس با گروه هاي تندرو در سوريه به سر مي برند.
وي افزود بعضي از مردم كه از انگليس به سوريه سفر مي كنند هنگام بازگشت به كشورشان يك تهديد امنيتي به شمار مي آيند و گروه هاي وابسته به القاعده مانند داعش و جبهه النصره كه در مناطق وسيعي خارج از سيطره دولت دمشق به اقدامات مسلحانه دست مي زنند، موجب نگراني هستند.
وي افزود: طبق اطلاعات ما دست كم 200 تبعه انگليس به سوريه رفته اند اما تعداد واقعي بدون شك بسيار بيش از اينهاست.
منبع مزبور اظهار داشت وزارت خارجه انگليس از پليس و دستگاه امنيتي را به شناسايي تهديدهاي احتمالي و بازداشت افرادي كه مظنون به دست داشتن در فعاليت هاي تروريستي در خارج از كشورند ملزم كرده و نيز گذرنامه شهروندان بريتانيايي كه قصد سفر به سوريه براي مشاركت در جنگ را دارند، باطل خواهد شد.

چهارشنبه 27 آذر 1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: باشگاه خبرنگاران جوان]
[مشاهده در: www.yjc.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 58]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن