تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 8 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):اى على هر كس حلال بخورد، دينش صفا مى‏يابد، رقّت قلب پيدا مى‏كند، چشمانش از ترس خدا...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819092408




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

به همت اتاق بازرگاني اردبيلكارگاه كشاورزي ارگانيك برگزار شد


واضح آرشیو وب فارسی:فارس: به همت اتاق بازرگاني اردبيلكارگاه كشاورزي ارگانيك برگزار شد
كارگاه آشنايي با كشاورزي ارگانيك به مدت سه روز در حال برگزار است تا علاقمندان بتوانند از جديدترين يافته‌هاي علمي در اين حوزه استفاده كنند.


به گزارش خبرگزاري فارس از اردبيل، در اين كارگاه آموزشي كه از 26 آذرماه به مدت سه روز در سالن همايش‌هاي اتاق بازرگاني اردبيل آغاز شده، علاقمندان با جديدترين شيوه‌ها و روش‌هاي توليد و كشت محصولات ارگانيك آشنا مي‌شوند.

در روز اول آشنايي با كشاورزي ارگانيك توسط مهدي مهدي‌پور مورد تدريس و بررسي قرار گرفته و مديريت و كنترل آفات در كشاورزي ارگانيك نيز به همت مهدي ضرابي مورد تدريس و توجه قرار گرفت.

در پايان برنامه‌هاي روز اول اين كارگاه برخي شركت‌هاي ارائه‌دهنده نهاده‌هاي ارگانيك و كنترل آفات توسط نمايندگان اين شركت مورد توجه و بررسي قرار گرفت.

به گزارش خبرگزاري فارس از اردبيل، در روز دوم مديريت حاصلخيزي خاك در كشاورزي ارگانيك توسط احمد اصغرزاده و معرفي نهاده‌هاي مجاز در كشاورزي ارگانيك برخي از شركت‌ها و توليد محصولات اصلي ارگانيك توسط حسين مروج تدريس شده و مورد بحث و بررسي قرار گرفت.

در روز سوم كارگاه ارگانيك و استاندارد به همت مهدي مهدي‌پور و فرآيند دريافت گواهي ارگانيك از سازمان‌هاي بازرسي توسط نماينده شركت بازرسي مورد تدريس و توجه قرار گرفت.

در اين كارگاه سه روزه كه با هدف آشنا كردن محققان و پژوهشگران اين حوزه و كشاورزان موفق صورت گرفت، به شركت‌كنندگان گواهي پايان دوره اعطا شد.

انتهاي پيام/62006/ك20

چهارشنبه 27 آذر 1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فارس]
[مشاهده در: www.farsnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 62]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن