تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 10 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):عالمان فرمانرواى بر شهرياران هستند.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819673663




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

دبير اجرايي اتاق بازرگاني ياسوج خبر دادبرگزاري سمينار يك‌روز «شروع كسب و كار» در ياسوج


واضح آرشیو وب فارسی:فارس: دبير اجرايي اتاق بازرگاني ياسوج خبر دادبرگزاري سمينار يك‌روز «شروع كسب و كار» در ياسوج
دبير اجرايي اتاق بازرگاني ياسوج از برگزاري سمينار يك روزه «شروع كسب و كار» در مركز استان كهگيلويه و بويراحمد خبر داد.


هادي اسلام‌زاده در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ياسوج اظهار كرد: ‌به منظور تقويت فضاي كسب و كار در استان كهگيلويه و بويراحمد سميناري يك روزه با حضور مدرسين كارآفريني در ياسوج برگزار مي‌شود.

دبير اجرايي اتاق بازرگاني ياسوج، زمان برگزاري اين سمينار را چهارشنبه، 27 آذر اعلام كرد و افزود: اين سمينار با حضور مهندس فاطمه مقيمي، كارآفرين برتر كشورهاي اسلامي در سالن شماره دو استانداري كهگيلويه و بويراحمد برگزار مي‌شود.

اسلام‌زاده بيان كرد:‌ شركت در اين سمينار به صورت رايگان خواهد بود و در پايان نيز به شركت كنندگان گواهينامه معتبر ملي اعطا مي‌شود.

وي، آدرس برگزاري اين سمينار را ياسوج، ميدان راهنمايي، فلكه عقاب، ساختمان شماره دو استانداري اعلام كرد و گفت: اين سمينار از ساعت 9 صبح تا 13 و 30 دقيقه ادامه خواهد داشت.

دبير اجرايي اتاق بازرگاني ياسوج از برنامه‌هاي متعدد اين اتاق براي بهبود فضاي كسب و كار و تقويت بخش خصوصي در اين استان خبر داد.

اسلام‌زاده تصريح كرد: استان كهگيلويه و بويراحمد در زمينه‌هاي مختلف قابليت سرمايه‌گذاري و ايجاد اشتغال و درآمد را دارا است كه بايد در اين حوزه با برنامه‌ريزي و انسجام بين‌بخشي بتوان از اين قابليت‌ها به بهترين وجه استفاده كرد.

اين مسئول در اتاق بازرگاني ياسوج، از بخش خصوصي، فعالان اقتصادي و توليدكنندگان دعوت كرد تا در اين سمينار كه با حضور يكي از كارآفرينان برتر در كشورهاي اسلامي برگزار مي‌شود، شركت كنند.

انتهاي پيام/82005/ذ20

سه شنبه 26 آذر 1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فارس]
[مشاهده در: www.farsnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 55]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن