تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 8 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):یک ساعت اندیشیدن در خیر و صلاح از هزار سال عبادت بهتر است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819009681




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

رئيس اتاق بازرگاني، صنايع، معادن و كشاورزي خرم‌آباد:اتاق بازرگاني لرستان براي جذب سرمايه‌گذار ‌تلاش مي‌كند


واضح آرشیو وب فارسی:فارس: رئيس اتاق بازرگاني، صنايع، معادن و كشاورزي خرم‌آباد:اتاق بازرگاني لرستان براي جذب سرمايه‌گذار ‌تلاش مي‌كند
رئيس اتاق بازرگاني، صنايع، معادن و كشاورزي خرم‌آباد گفت: برنامه‌ريزي براي جذب سرمايه‌گذار و كمك به رشد و توسعه‌ استان به عنوان يكي از وظايف مهم اتاق بازرگاني لرستان است.


به گزارش خبرگزاري فارس از خرم‌آباد، حسين سلاح‌ورزي ظهر امروز در جمع هيئت نمايندگان اتاق بازرگاني لرستان با اعضاي شوراي شهر با اشاره به ضرورت تعامل دو طرفه ميان اتاق و شوراي شهر خرم‌آباد‌ اظهار داشت: همان طور كه مي‌دانيد بر اساس قانون اساسي اقتصاد كشور به سه بخش دولتي، خصوصي و تعاوني تقسيم شده كه اتاق نمايندگي بخش خصوصي را به عهده دارد.

وي افزود: در قانون مختصراً به عنوان اتاق بازرگاني اشاره شده، اما فعاليت اتاق تنها بازرگاني نيست و در حيطه‌هاي ديگر از جمله صنعت، عمران و خدمات هم فعاليت دارد.

سلاح‌ورزي با اشاره به قدمت 130 ساله‌ اتاق بازرگاني ايران تصريح كرد: دوره‌ فعاليت هيئت نمايندگان اتاق بازرگاني يك دوره‌ چهار ساله است كه با اتمام آن برگزاري انتخابات در دستور كار قرار مي‌گيرد و نمايندگان جديد انتخاب مي‌شوند.

وي از برنامه‌ريزي براي جذب سرمايه‌گذار و كمك به رشد و توسعه‌ استان به عنوان يكي از وظايف مهم اتاق ياد كرد و گفت: خوشبختانه بعد از ابلاغ سياست‌هاي اصل 44 قانون اساسي و همچنين تصويب قانون بهبود فضاي كسب و كار، بر حضور و مشاركت بخش خصوصي تأكيد ويژه‌اي شده است.

رئيس اتاق بازرگاني، صنايع، معادن و كشاورزي خرم‌آباد در ادامه به وضعيت نامناسب استان اشاره كرد و عنوان داشت: متأسفانه لرستان متناسب با مساحت، جمعيت و موقعيت از توجه كافي برخوردار نبوده و نتيجه‌ اين نگرش، پيشتاز بودن اين استان در همه‌ آمارهاي منفي كشور است، اين در حالي است كه از نظر منابع، امكانات و ظرفيت‌ها، لرستان غناي زيادي دارد.

سلاح‌ورزي به عدم رغبت به سرمايه‌گذاري در استان اشاره كرد و افزود: بايد بپذيريم كه حضور سرمايه‌گذار در استان تنها منوط به فراهم شدن زيرساخت‌هايي از جمله راه‌آهن و فرودگاه نيست و ضرورت دارد، اين مسئله به صورت كارشناسي عارضه‌يابي شده و در زمينه برطرف كردن موانع موجود، تلاش كنيم.

وي تصريح كرد: تلاش زيادي لازم است، تا خرم‌آباد به عنوان ويترين و مركز استان از حيث امكانات، زيرساخت‌ها و وضعيت فرهنگي اجتماعي در جهت مطلوب تغيير كند و البته اين امر وابسته به اصلاح نگرش‌هاي غلط و مشاركت‌ همگاني است.

سلاح‌ورزي با اشاره به كميسيون‌هاي هفت‌گانه‌ اتاق خرم‌آباد بيان داشت: در همه‌ كميسيون‌ها توانسته‌ايم، كارشناسان خبره‌اي را پاي كار بياوريم كه شوراي شهر خرم‌آباد مي‌تواند از اين ظرفيت به عنوان بازوي توانمندي در فعاليت‌هاي خود استفاده كند.

رئيس اتاق بازرگاني، صنايع، معادن و كشاورزي خرم‌آباد، شوراي گفت‌وگوي دولت و بخش خصوصي را نيز ظرفيت ديگري دانست كه در آن مي‌توان مشكلات شهر را نيز مورد بررسي قرار داد و به نتيجه‌ مطلوب رسيد.

انتهاي پيام/85002/ش30

دوشنبه 25 آذر 1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فارس]
[مشاهده در: www.farsnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 60]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن