تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 10 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):آيا به چيزى با فضيلت تر از نماز و روزه و صدقه (زكات) آگاهتان نكنم؟ و آن اصلاح م...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819671835




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

كارگاه آشنايي با كشاورزي ارگانيك در اردبيل برگزار شد


واضح آرشیو وب فارسی:مهر: كارگاه آشنايي با كشاورزي ارگانيك در اردبيل برگزار شد
اردبيل – خبرگزاري مهر: اولين كارگاه و همايش كشاورزي ارگانيك با هدف توسعه محصولات كشاورزي سالم و آشنايي كشاورزان و نيز مديريت و كنترل آفت ها و آسيب ها در اردبيل برگزار شد.

به گزارش خبرنگار مهر، دبير اجرايي اتاق بازرگاني استان اردبيل ظهر سه شنبه در حاشيه برگزاري اين كارگاه گفت: كارگاه آشنايي كشاورزي ارگانيك به مدت سه روز در اردبيل برگزار مي شود.

حسين وثوقي ايراني اضافه كرد: كارگاه آشنايي با كشاورزي ارگانيك از امروز به مدت تا 28 آذرماه جاري هر روز به مدت چهار ساعت در سالن همايش هاي اتاق بازرگاني اردبيل برگزار مي شود.

وي ادامه داد: در روز اول "آشنايي با كشاورزي ارگانيك" توسط مهدي مهدي پور و "مديريت و كنترل آفات در كشاورزي ارگانيك" توسط مهدي ضرابي از مدرسان دانشگاه تدريس شد.

دبير اجرايي اتاق بازرگاني استان تصريح كرد: در پايان برنامه هاي روز اول اين كارگاه، برخي شركت هاي ارائه دهنده "نهاده هاي ارگانيك كنترل آفات" در استان اردبيل نيز توسط نمايندگان اين شركت مورد بررسي قرار مي گيرند.

وي يادآور شد: در روز دوم "مديريت حاصل خيزي خاك در كشاورزي ارگانيك" توسط احمد اصغرزاده و "معرفي نهاده هاي مجاز در كشاورزي ارگانيك (كودها)" برخي از شركتها و "توليد محصولات اصلي ارگانيك" توسط حسين مروج تدريس خواهد شد.

وثوقي ايراني عنوان كرد: در روز سوم كارگاه "ارگانيك و استاندارد" توسط مهدي مهدي پور و فرآيند دريافت گواهي ارگانيك از سازمان هاي بازرسي توسط نماينده شركت بازرسي مورد تدريس قرار خواهد گرفت.

وي تاكيد كرد كه در پايان به شركت كنندگان در اين كارگاه ها گواهي پايان دوره داده مي شود.

كد خبر: 2197699

تاريخ مخابره : ۱۳۹۲/۹/۲۶ - ۱۵:۴۰

سه شنبه 26 آذر 1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 52]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن