تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 10 تیر 1403    احادیث و روایات:  حضرت مهدی (عج):خدا با ما است و نيازمند ديگرى نيستيم، و حق با ما است و باكى نداريم كه كسى از...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

کاشت پای مصنوعی

میز جلو مبلی

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1802892706




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

افزايش جمعيت براي جوامع ثروتمند تهديد نيست


واضح آرشیو وب فارسی:ايسنا: افزايش جمعيت براي جوامع ثروتمند تهديد نيست
استاندار فارس گفت: افزايش جمعيت براي كشورهايي كه بنيه‌ي اقتصادي دارند يك خطر و تهديد است نه براي جوامع اسلامي كه داراي ثروت سرشاري است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاري دانشجويان ايران(ايسنا)، منطقه‌ي فارس، «سيدمحمد احمدي» امروز (چهارشنبه) در كنگره‌ي بين‌المللي اخلاق توليد مثل در جهرم گفت: اين مهم خصوصاً براي كشور كه 10 درصد ذخاير دنيا را و يك درصد جمعيت دنيا را دارد تهديد نيست.

وي ادامه داد: اگر بتوانيم ظرفيت‌هاي نهفته و ظرفيت‌هاي بالقوه را به فعليت درآوريم بيش از دو برابر جمعيت فعال در عرصه‌هاي مختلف اقتصادي سياسي و اجتماعي مي‌توانيم داشته باشيم.

استاندار فارس با تصريح اينكه مسأله جمعيت و محدود شدن و كاهش جمعيت، سياست جا افتاده‌ي همه‌ي مسئولان كشور بود، گفت: بيان موضوع توسط مقام معظم رهبري نشان‌دهنده‌ي تيزبيني و ژرف‌انديشي كشتي‌بان نظام اسلامي است كه خطرات را بيشتر از سرنشيان درك مي‌كند.

اين مقام سياسي، اخلاق پزشكي و در نهايت نقش بي‌بديل اخلاق در عرصه‌هاي مختلف زندگي را گمشده‌ي اين زمان برشمرد و افزود: در صحنه‌ي زندگي خانوادگي در مدرسه و دانشگاه و در بازار و مزرعه و كارخانه اخلاق است كه رشته‌هاي محكم انساني و پيوندهاي عاطفي را مي‌تواند در جامعه استحكام بيشتري ببخشد و از اين مطلب نبايد غفلت كرد به‌خصوص در اين مورد كه اين همايش بدين عنوان نامگذاري شده است.

احمدي تصريح كرد: كاهش جمعيت در آينده‌ي كشور ما را به كشوري پير تبديل مي‌كند حال آن‌كه چند سال پيش ايران يكي از جوان‌ترين كشورها بود.

وي با بيان اينكه تبليغات براي كاهش جمعيت سبب كاهش رشد جمعيت و احتمال خطر پيري جمعيت شده است، گفت: تيزبيني و درايت مقام معظم رهبري براي ما وظيفه و تكليف ايجاد كرده كه برنامه‌ريزي و فرهنگسازي كنيم.

استاندار فارس اظهار اميدواري كرد حاصل چنين برنامه‌ها و خروجي آنها تبيين علمي انديشه‌ي مقام معظم رهبري در موضوع افزايش جمعيت خصوصاً به‌كار بردن اخلاق در اين مسأله باشد.

محتواي برنامه‌هاي دهه‌ي فجر مهم‌تر از شكل آن است

به گزارش ايسنا، دكتر «سيدمحمد احمدي»، استاندار فارس امروز (چهارشنبه) در جلسه‌ي ستاد مركزي دهه‌ي فجر استان فارس گفت: در برگزاري مراسم دهه‌ي مبارك فجر، محتواي برنامه‌ها بسيار مهم‌تر از شكل برگزاري است.

وي با تصريح اينكه برگزاري مراسم دهه‌ي فجر نبايد با رويكرد سنتي ادامه يابد، افزود: دانشگاهيان، اصحاب فرهنگ و علم و صاحب‌نظران بايد به ميدان بيايند و كاري جدي را پيگيري كنند.

استاندار فارس لزوم داشتن نگاه تخصصي به مراسم دهه‌ي فجر را يادآور و متذكر شد: دهه‌ي فجر، دهه‌ي تولد انقلاب است از اين‌رو برنامه‌ها بايد شكوه، شادي و ويژگي‌هاي خاص يك جشن را داشته باشد.

احمدي با تاكيد بر اينكه همكاري رسانه‌ها و مديران فرهنگي در همه‌ي ابعاد برنامه‌ريزي تا برگزاري برنامه‌هاي دهه فجر بايد محسوس و تاثيرگذار باشد، گفت: دشمنان نظام اسلامي مدام در حال بزرگ‌نمايي مشكلات و ناكامي‌ها هستند تا جوانان را از ادامه‌ي اين مسير پرافتخار باز دارند.

وي با بيان اينكه تا پايان سال سه رويداد بزرگ پيش‌رو است، گفت: دهه‌ي فجر، مسابقات سراسري قرآن و گردهمايي جامعه‌ي مدرسين قم، سه رويداد بزرگي است كه بايد با دقت به آن پرداخته شود.

استاندار فارس از حاضر نشدن برخي مسئولان در نخستين جلسه‌ي ستاد مركزي برنامه‌هاي دهه‌ي فجر استان، گفت: كدام مدير كارش از استاندار بيشتر است، اما بايد به مسائل نگاهي دقيق داشت، برخورد با دهه‌ي فجر و روز 22 بهمن نبايد از سر بي‌دقتي باشد.

احمدي با بيان اينكه انقلاب اسلامي، نقطه‌ي عطف تاريخ كشور است كه زمينه‌ي تغيير مسير جهان را فراهم كرد، گفت: يكي از نعمت‌هاي انقلاب اسلامي را رهبري مجتهد جامع‌الشرايط است، خداوند، با الطاف خود، سايه‌ي ولايت فقيه را بر كشور ما افكند.

مدير ارشد استان فارس بر تببين زواياي انقلاب اسلامي و بيان عظمت دست‌آوردهاي نهضت امام(ره) و مردم ايران تاكيد و تصريح كرد: يادآوري اينكه چه بوده‌ايم و اكنون چه هستيم ضروريست، بايد شكاف نسل‌ها پر شود، ايران اسلامي مستقل‌ترين كشور جهان و تنها كشوريست كه از ابرقدرت‌ها دستور نمي‌گيرد و سلطه نمي‌پذيرد.

انتهاي پيام

چهارشنبه 27 آذر 1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ايسنا]
[مشاهده در: www.isna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 43]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن