تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 12 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام محمد باقر(ع):چیزی با چیزی نیامیخته است که بهتر از حلم با علم باشد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

کاشت پای مصنوعی

میز جلو مبلی

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1803848365




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

هدف كشتي قم كسب مدال از بازي هاي آسيايي 2014 است


واضح آرشیو وب فارسی:مهر: هدف كشتي قم كسب مدال از بازي هاي آسيايي 2014 است
قم - خبرگزاري مهر: رئيس هيئت كشتي استان قم مهمترين هدف اين هيئت در يك سال آينده را كسب مدال از بازي‌هاي آسيايي سال 2014 عنوان كرد.

محسن حلوايي در گفتگو با خبرنگار مهر، تصريح كرد: كشتي گيران بسيار مستعدي داريم كه مي توانند با عضويت در تيم ملي و كسب سهميه حضور در بازي هاي آسيايي سال آينده ميلادي براي ورزش قم و كشورمان افتخار آفرين شوند.

وي ادامه داد: هادي عليزاده پورنيا و اميرحسين مولايي فرنگي كاران قمي حاضر در اردوي تيم ملي كشتي فرنگي بزرگسالان هستند و انشاءالله اميدواريم كه با توجه به توانمندي و قابليت هاي بالايي كه دارند به بازي هاي آسيايي سال آينده ميلادي اعزام شوند.

برنامه‌هاي زيادي براي تحول اساسي در رشته كشتي پيش بيني كرده‌ايم

رئيس هيئت كشتي استان قم با بيان اينكه موفقيت در كسب مدال هاي رنگارنگ از رقابت‌هاي كشتي قهرماني كشور حاصل سرمايه‌گذاري روي رده‌هاي سني پايه است، افزود: از زماني كه مسئوليت هيئت را پذيرفته‌ام، در كنار ساير همكاران خود برنامه‌هاي زيادي براي تحول اساسي در رشته كشتي پيش بيني كرده‌ايم.

وي ادامه داد: سازندگي اين رشته ورزشي از رده‌هاي سني پايه يكي از مهم‌ترين برنامه‌هاي هيئت بوده و با تلاش بسيار و با همكاري همكاران خود در هيئت كشتي، اين كار را به شكل جدي آغاز كرده و خوشبختانه نتايج خوبي نيز از آن گرفته‌ايم.

موفقيت‌هاي كشتي نتايج سرمايه‌گذاري بر روي رده‌هاي سني پايه است

حلوايي افزود: نتايج سرمايه‌گذاري بر روي رده‌هاي سني پايه، موفقيت در مسابقات قهرماني كشتي فرنگي و آزاد كشور است كه از همچون چهار سال گذشته در سال جاري نيز رقابت‌هاي داخلي و برون مرزي مدال هاي ارزشمندي را نصيب ورزش قم كرده است.

وي در ادامه به مسابقات مهم پيش روي كشتي گيران قمي اشاره كرد و افزود: رقابت هاي كشتي آزاد قهرماني رده سني نوجوانان كشور روزهاي 27 تا 29 آذر ماه به انجام مي رسد و بر همين اساس در قم اقدام به برگزاري پيكارهاي انتخابي كرديم تا تيمي قوي و مدعي را به اين دوره از پيكارها اعزام كنيم.

اعزام كشتي گيران قمي به مسابقات جوانان

رئيس هيئت كشتي استان قم ابراز داشت: در روزهاي چهارم تا ششم دي ماه مسابقات كشتي فرنگي قهرماني بزرگسالان كشور به انجام مي رسد در حالي كه در روزهاي دوازدهم تا چهاردهم همين ماه تيم قم به پيكارهاي كشتي فرنگي قهرماني نوجوانان كشور اعزام خواهد شد.

وي ياد آور شد: در روزهاي هفدهم تا نوزدهم دي ماه تيم كشتي آزاد جوانان قم را به رقابت هاي قهرماني كشور اعزام مي كنيم در حالي كه مسابقات كشتي فرنگي قهرماني رده سني جوانان كشور نيز روزهاي 22 تا 24 دي ماه به انجام خواهد رسيد.

حلوايي اظهار داشت: در روزهاي 25 تا 27 ديماه تيم قم روانه حضور در پيكارهاي كشتي آزاد قهرماني بزرگسالان كشور مي شود، ضمن اينكه بعد از اين پيكارها مرحله اول انتخابي تيم ملي كشتي ازاد نوجوانان كشورمان در روزهاي دوم تا چهارم بهمن ماه برگزار مي شود.

حضور كشتي گيران قمي در مسابقات بزرگسالان فرنگي و آزاد كشور

وي اضافه كرد: در روزهاي نهم تا يازدهم بهمن ماه مسابقات مرحله اول انتخابي تيم ملي كشتي فرنگي نوجوانان، در روزهاي 23 تا 25 بهمن ماه مسابقات كشتي آزاد بزرگسالان كشور جام اميد و در روزهاي 30 بهمن تا دوم اسفند ماه نيز رقابت هاي جام اميد كشتي فرنگي كشور به انجام خواهد رسيد.

رئيس هيئت كشتي استان قم در پايان افزود: همچنين مرحله اول انتخابي تيم ملي كشتي آزاد جوانان در روزهاي 10 تا 12 اسفند، مرحله اول انتخابي تيم ملي كشتي فرنگي جوانان در روزهاي 15 تا 17 اسفند، مرحله نهايي انتخابي تيم ملي كشتي فرنگي نوجانان در روزهاي 22 تا 24 اسفند و مرحهل نهايي انتخابي تيم ملي كشتي آزاد نوجوانان در روزهاي 22 تا 24 اسفند ماه ديگر رقابت هايي است كه پيش روي كشتي گيران قمي هستند.

كد خبر: 2198297

تاريخ مخابره : ۱۳۹۲/۹/۲۷ - ۱۲:۴۲

چهارشنبه 27 آذر 1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 46]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن