تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 11 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام محمد باقر(ع):کسی که از روی بی میلی،بدون عذر و علت نمازجماعت را که اجتماع مسلمانان است ترک کند...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

کاشت پای مصنوعی

میز جلو مبلی

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1803266471




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

مديرعامل اتحاديه سازمان‌هاي حمل و نقل كشور:منزلت اجتماعي رانندگان روز به ‌روز تقويت شود


واضح آرشیو وب فارسی:فارس: مديرعامل اتحاديه سازمان‌هاي حمل و نقل كشور:منزلت اجتماعي رانندگان روز به ‌روز تقويت شود
مديرعامل اتحاديه سازمان‎هاي حمل ‌و ‌نقل همگاني كشور گفت: منزلت اجتماعي رانندگان بايد روز به ‌روز تقويت و مشكلات آنها برطرف شود.


به گزارش خبرگزاري فارس از شرق استان تهران، ‌سعيد قيصر پيش از ظهر امروز در مراسم گراميداشت روز حمل و نقل در سالن پرستو در منطقه گيلاوند دماوند اظهار داشت: بنده‌اي مطلوب درگاه پروردگار است كه فقط خداوند را كفيل رزق و روزي خود قرار دهد و به او اعتماد كند.

وي افزود: قطعاً كساني كه در پي تحصيل معيشت و رزق و روزي حلال هستند، پيوسته به ياد خدا بوده و بنده‌اي محبوب درگاه خداوند است كه پيوسته و در همه حال به ياد او باشد.

قيصر شغل رانندگي را در ميان مشاغل، شريف‌ترين، مقدس‌ترين و خالص‌ترين برشمرد و رانندگان را نيز صادق‌ترين افراد و كسبه خواند.

وي با اشاره به روزهاي دوران انقلاب اسلامي و خلق حماسه‌هاي مردم غيور كه به نشانه‌اي از آزادگي، سربلندي و عزت تبديل شده است، تأكيد كرد: اما روز 26 آذر به عنوان روزي خاص و نمادي از سربلندي و عزت رانندگان در عرصه حمل و نقل تبديل شد.

مديرعامل اتحاديه سازمان‌هاي حمل و نقل همگاني كشور اظهار كرد: در سال 1362، بر اساس تحريم‌هاي صورت گرفته از سوي استكبار جهاني، بندرگاه‌هاي ما مورد تحريم واقع شده بودند.

‌وي با اشاره به صدور فرماني از سوي امام راحل (ره) ادامه داد: اين فرمان، باعث شد تا سيل خروشاني از رانندگان عزيز به ‌‌سوي بندرگاه‌هاي كشور براي تخليه بار و مايحتاج اوليه و داروهاي مورد نياز سرازير شده و آن را به مردم رساندند.

قيصر اظهار كرد: 12 سال پس از اين واقعه، شوراي عالي انقلاب فرهنگي،‌ 26 آذر را به نام روز حمل و نقل و دست‌اندركاران اين عرصه مزين كرد.

وي اين روز را يادآور موضوعي دانست كه مديران اين حوزه، علمكرد خود و در درجه اول، رضايت‌مندي از عملكرد مديريتي خود را مورد بازنگري و سنجش قرار دهند.

مديرعامل اتحاديه سازمان‌هاي حمل و نقل همگاني كشور اين روز را از منظري ديگر ارج نهادن به كرامت، منزلت و شخصيت اجتماعي رانندگان و فعالان عرصه حمل و نقل خواند كه هم‌پا و هم‌دوش ديگران، در خلق حماسه سياسي و اقتصادي نقش‎آفرين بوده و هستند.

وي اظهار اميدواري كرد: تا زماني كه لباس خدمت بر تن دارد، بتواند نيازها و مطالبات اين قشر زحمت‌كش را در حد توان، يكي پس از ديگري حل كند و شرمنده عرق جبين و دستان پينه بسته رانندگان نباشد.

قيصر از مجموعه شهرداري و همه كساني كه در برپايي اين مراسم نقش داشتند تشكر و خاطرنشان كرد: اميدواريم عزت و منزلت اجتماعي رانندگان روز به ‌روز تقويت شود و همه مسئولان، در هر كسوت و منسبي، وظيفه خدمت‎گذاري به فعالان اين عرصه در مدنظر داشته باشند.

نخستين همايش گراميداشت پيشكسوتان و فعالان عرصه حمل و نقل شهر دماوند، هم‎زمان با روز حمل و نقل، از سوي شهرداري دماوند و با حضور مسئولان شهرستاني و شهري برگزار شد.

در اين مراسم،‌ از تاكسي‌رانان و تاكسي‌داران برتر و نمايندگان خطوط تاكسي‎راني شهري و بين‎شهري و از پيشكسوتان حمل و نقل شهري و برون‎شهري تقدير به عمل آمد.

انتهاي پيام/2568/س40

چهارشنبه 27 آذر 1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فارس]
[مشاهده در: www.farsnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 40]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن