تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 9 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):هر كس خشمش را برطرف سازد، خداوند كيفرش را از او بردارد و هر كس زبانش را نگه دار...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819200245




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

رئيس امور پژوهش شركت گاز كردستان: توجه به پژوهش و فناوري، لازمه برون رفت از مشكلات كنوني است


واضح آرشیو وب فارسی:ايلنا: رئيس امور پژوهش شركت گاز كردستان: توجه به پژوهش و فناوري، لازمه برون رفت از مشكلات كنوني است
روشهاي سنتي امداد، معايبي از جمله عدم پيگيري در زمان تغيير شيفت‌ها، ثبت تمامي پيام‌ها و ثبت تمامي مكالمات را به دنبال دارد. رئيس امور پژوهش شركت گاز كردستان: توجه به پژوهش و فناوري، لازمه برون رفت از مشكلات كنوني است


ايلنا: رئيس امور پژوهش شركت گاز كردستان اظهار داشت: راه كارهاي برون رفت از چالش‌ها و مشكلات كنوني لازمه توجه به پژوهش و فناوري است.

به گزارش خبرنگار ايلنا در سنندج، سيروس عليرمايي در جلسه هم انديشي سيستم امداد مكانيزه كه با حضور ده استان كشور، در شركت گاز كردستان برگزار شد،گفت: بهره‌گيري از تجربيات ديگر استان‌ها در خصوص مكانيزه شدن بخش امداد و تعميرات و بكارگيري آن مي‌تواند نقش مهمي در توسعه خدمات گازرساني داشته باشد.

وي تصريح كرد: با ارائه پيشنهاد مكانيزه شدن امداد از سوي معاونت بهره برداري شركت گاز استان به امور پژوهش و ارسال طرح پژوهشي آن به ستاد، فاز اول پژوهش از سوي شركت ملي گاز مصوب شده كه اكنون در مرحله مطالعاتي آن قرار دارد.

عليرمايي در ادامه سخنانش با اشاره به معايب روش‌هاي سنتي امداد، افزود: روشهاي سنتي امداد، عدم پيگيري در زمان تغيير شيفت‌ها، عدم ثبت تمامي پيام‌ها و عدم ثبت تمامي مكالمات و معايبي ديگري را به دنبال دارد.

رئيس امور پژوهش شركت گاز كردستان مزيت‌هاي سيستم امداد مكانيزه را پيگيري فرايند سازمان و دسترسي آسان به نقشه معابر و تاسيسات،مديريت منابع و نيروي انساني دانست و بيان داشت: با مكانيزه كردن امداد مي توان در راستاي بهبود خدمت رساني به مشتركين، صرفه جويي نيرو و انرژي، تقويت كيفيت شبكه و عدم اخلال در سيستم گام برداشت.

وي يادآور شد: تجميع ديدگاه‌هاي كليه استا‌ن‌ها، ما را به ديدگاهي فراگير مي‌رساند تا به نتيجه‌اي واحد برسيم؛ به همين منظور بايد نرم افزاري طراحي شود كه قابليت پشتيباني در حجم كار بالا و لينك شدن به ساير فرآيندهاي شركت را داشته باشد.

عليرمايي در پايان سخنانش خاطرنشان كرد: اميدواريم فعاليت منظم و منطقي و سيستماتيك براي دستيابي به دانش نو، بهبود و ارتقاي كيفيت زندگي مردم را به همراه داشته باشد.

چهارشنبه 27 آذر 1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ايلنا]
[مشاهده در: www.ilna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 53]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن