تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 27 خرداد 1403    احادیث و روایات:  امام محمد باقر(ع):بهترین چیزی را که دوست دارید درباره شما بگویند ، درباره مردم بگویید.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1801189438




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

جمشيد مشايخي به عنوان سفير صلح با ليونل مسي ديدار مي كند


واضح آرشیو وب فارسی:ایران اسپورت: جمشيد مشايخي به عنوان سفير صلح با ليونل مسي ديدار مي كند


تهران IranSport.Net - جمشيد مشايخي از سوي باشگاه استقلال به عنوان سفير صلح و دوستي ايران براي ديدار با ليونل مسي مهاجم تيم ملي آرژانتين و بارسلونا اسپانيا به اين كشور سفر مي كند. استاد جمشيد مشايخي در تشريح سفر خود به اسپانيا به عنوان سفير فرهنگي ايران اظهار داشت:متاسفانه كامنت هاي غير اخلاقي كه در صفحه فيس بوك ليونل مسي مهاجم تيم ملي آرژانتين وبارسلونا اسپانيا گذاشته شد، به شدت متاثرم كرد.

وي ادامه داد: در اثر اين اتفاقات از سوي مديرعامل باشگاه استقلال به بنده پيشنهاد شد تا به عنوان سفير فرهنگي ايران به اسپانيا سفر كرده و پيغام مردم ايران را به گوش اين بازيكن برسانم كه بنده هم با آغوش باز از ان استقبال كردم.

وي در عين حال تصريح كرد كه حامل پيام ملت ايران به اين بازيكن خواهد بود و در اين پيام خواهد گفت عده اي كه به وي توهين كردند هرگز ايراني نبودند چرا كه ايران از فرهنگ، ادب و تمدن بي نظيري در دنيا برخوردار است.

علي فتح الله زاده مديرعامل باشگاه استقلال نيز در باره انتخاب استاد جمشيد مشايخي به عنوان سفير صلح و دوستي ايران از سوي باشگاه استقلال گفت: ازفرصت پديد آمده در جام جهاني برزيل بايد نهايت استفاده را برد و در اين راستا محبوبترين نمايندگان عرصه فرهنگ بايد معرف ويژگي هاي ملي وميهني ماباشند.

وي افزود: استاد مشايخي همه مميزه هاي لازم را دارا است و وي بعنوان سفير صلح ودوستي مردم ورزش دوست ايران براي پاك كردن خاطره برخورد نامناسب با ليونل مسي در گام اول به اسپانيا- شهر بارسلون - خواهد رفت تا پيغام آور و حامل روح لطيف و انساني ايرانيان باشد.

امير قلعه نويي سرمربي تيم فوتبال استقلال نيز در باره سفر استاد جمشيد مشايخي به اسپانيااظهار داشت: اين حركت، كار بزرگي است خوشحاليم كه اين اتفاق انجام مي شود چرا كه اين باشگاه يك باشگاه فرهنگي و ورزشي است.

پس ازهم گروه شدن ايران باآرژانتين در جام جهاني 2014برزيل، تعدادي از ايرانيان در صفحه فيس بوك ليونل مسي بازيكن تيم ملي آرژانتين، پيام هايي توهين آميزي گذاشتند.

چهارشنبه 27 آذر 1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایران اسپورت]
[مشاهده در: www.iransport.net]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 80]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن