تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 27 خرداد 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):خداوند به شكل شما و اموال شما نگاه نمى كند بلكه به دلها و اعمال شما توجه مى نمايد....
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1801198351




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

جمشيد مشايخي به دلجويي ليونل مسي مي‌رود


واضح آرشیو وب فارسی:اطلاعات: جمشيد مشايخي به دلجويي ليونل مسي مي‌رود


استاد جمشيد مشايخي، هنرمند بزرگ و پيشكسوت تئاتر، سينما و تلويزيون به عنوان سفير صلح و دوستي ايران، براي ديدار با ليونل مسي به اسپانيا سفر مي‌كند.

استاد جمشيد مشايخي با هماهنگي علي فتح‌الله‌زاده، مديرعامل باشگاه استقلال تهران، براي دلجويي از ليونل مسي به اسپانيا مي‌رود تا به عنوان سفير فرهنگي ايران، اين مهم را به انجام رساند.

امير قلعه‌نويي، سرمربي تيم فوتبال استقلال درباره سفر استاد مشايخي به اسپانيا، گفت: اين حركت، كار بزرگي است. خوشحاليم كه اين اتفاق، از سوي باشگاه استقلال انجام مي شود. باشگاه استقلال يك باشگاه فرهنگي - ورزشي است و با اين حركت، بارديگر اين نكته مهم را به اثبات رساند.

سرمربي استقلال با تمجيد از ارزش‌هاي اين هنرمند بزرگ، گفت: استاد جمشيد مشايخي، پهلوان هنر است و واقعا واژه هنرمند، برايشان كم است. ايران و ايراني به داشتن چنين فرد بزرگي، افتخار مي‌كند. بسيار خرسندم كه اين مرد بزرگ به عنوان سفير فرهنگي ايران، از سوي باشگاه استقلال به اسپانيا سفر مي‌كند .

علي فتح‌الله‌زاده به عنوان باني اين حركت پسنديده، درباره سفر مشايخي به اسپانيا، گفت: از فرصت حضور در جام جهاني، بايد نهايت استفاده كرد. محبوب ترين نمايندگان عرصه فرهنگ ايران، بايد معرف ويژگي ‌هاي ملي و ميهني ما باشند. استاد مشايخي، همه امتيازات لازم را دارا هستند. ايشان بعنوان سفير صلح و دوستي مردم ورزش دوست ايران، براي پاك كردن خاطره برخورد نامناسب با ليونل مسي در گام اول به شهر بارسلون در اسپانيا خواهد رفت تا پيام رسان روح لطيف و انساني ايرانيان باشد .

نظر جمشيد مشايخي درباره‌ ديدار با «مسي»

استاد جمشيد مشايخي، بابت اينكه به نمايندگي از مردم ايران به ديدار مسي مي‌رود، اظهار خوشحالي كرد.

اين بازيگر پيشكسوت سينما و تلويزيون ايران،گفت‌: شامگاه گذشته، جلسه‌اي با فتح‌الله‌زاده، مديرعامل باشگاه استقلال داشتيم و از من خواسته شد كه به نمايندگي از مردم ايران، براي دلجويي از مسي به ديدار او بروم .

وي افزود: مردم ايران، از موضوع پيش آمده، ناراحت هستند و اشتباه و خطاي عده‌اي همه را غصه‌دار كرده است. ما ملت با فرهنگي هستيم و براي تلافي اين خطا، بايد كاري كنيم تا بدانند كه اين افراد «ايراني اصيل» نبودند.

استاد مشايخي، تصريح كرد: باشگاه استقلال، پيگير سفر و دنبال اين است كه ملاقات در آرژانتين يا اسپانيا انجام شود؛ من و فتح‌الله‌زاده، عازم اين سفر

مي شويم.وي، انتخاب براي اين سفر را افتخاري دانست و گفت: اين لطفي است كه دوستان به من بي‌ادعا داشتند. اين بازيگر پيشكسوت با بيان اينكه از دوران كودكي‌ به فوتبال علاقه‌مند بوده است، گفت: عاشق فوتبال و كشتي بودم و به تماشاي اين مسابقات مي‌رفتم؛ حتي همسرم هم در اين دو رشته ورزشي، كارشناس شده است و با هم در خصوص آنها، بحث و تبادل نظر مي‌كنيم.

وي با اشاره به ديدارش با ناصر حجازي در روزهاي آخر عمرش، گفت: آن ديدار، برايم بسيار خاطره‌انگيز بود. چون اسطوره فوتبال ايران در آن شرايط سخت، بسيار با روحيه و اميدوار بود.

مشايخي كه هفته گذشته به صورت تلفني در برنامه 90 درباره مسي، اظهار نظر كرده بود، تاكيد كرد:‌ به اتفاق پسر و همسرم، هر هفته اين برنامه را دنبال مي‌كنم و از ديدن كامنت‌هايي كه براي مسي گذاشته بودند و گزارشي كه در برنامه 90 پخش شد، بسيار ناراحت شدم. ميليون‌ها ايراني، عاشق اين بازيكن هستند و نبايد كار چند نفر را به حساب همه نوشت. بزرگان زيادي در عرصه ادب و فرهنگ در كشورمان داشته‌ايم كه در دنيا بي‌نظير هستند، وقوع چنين اتفاقاتي، بسيار تأسف‌برانگيز است .

يادآور مي شود متاسفانه برخي هموطنان با رفتار غير فرهنگي و غير اخلاقي در فيس بوك به ليونل مسي اهانت كرده بودند.



سه شنبه 26 آذر 1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: اطلاعات]
[مشاهده در: www.ettelaat.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 27]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن