تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 27 خرداد 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):بسم اللّه‏ الرحمن الرحيم، كليد وضو و كليد هر چيزى است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1801183063




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

نظر جمشيد مشايخي درباره‌ي ديدارش با مسي


واضح آرشیو وب فارسی:عصر ایران: نظر جمشيد مشايخي درباره‌ي ديدارش با مسي
جمشيد مشايخي گفت: خوشحالم كه به نمايندگي از مردم ايران به سراغ مسي مي‌روم.

اين بازيگر در گفت‌و‌گو با ايسنا اظهار كرد: شامگاه گذشته، جلسه‌اي با آقاي فتح‌الله‌زاده مديرعامل باشگاه استقلال داشتيم و از من خواسته شد به نمايندگي از مردم ايران براي دلجويي از مسي به سراغ او بروم.

وي افزود: مردم ايران از موضوع پيش آمده ناراحت هستند و اشتباه و خطاي عده‌اي همه را غصه‌دار كرده است. ما ملت با فرهنگي هستيم و براي تلافي اين خطا بايد كاري كنيم تا بدانند اين افراد ايراني اصيل نبودند.

مشايخي خاطر نشان كرد: باشگاه استقلال پيگير اين سفر است و به دنبال اين هستند تا در آرژانتين و يا اسپانيا ملاقات را برقرار كنند و من به همراه آقاي فتح‌الله‌زاده عازم اين سفر خواهيم شد.

وي انتخابش براي اين سفر را افتخاري دانست و گفت: لطفي است كه دوستان به من بي‌ادعا داشتند.

اين بازيگر پيشكسوت با بيان اينكه از دوران كودكي‌اش به فوتبال علاقه‌مند بوده است، اظهار كرد: عاشق فوتبال و كشتي بودم و به تماشاي اين مسابقات مي‌رفتم و حتي همسرم هم در اين دو ورزش كارشناس شده است و با هم در اين خصوص بحث و تبادل نظر مي‌كنيم.

وي با اشاره به ديدارش با ناصر حجازي در روزهاي آخر حياتش گفت: ديداري بود كه ايسنا تدارك ديده بود و برايم بسيار خاطره‌انگيز بود. حضور در كنار اسطوره فوتبال كه در آن شرايط سخت بسيار با روحيه و اميدوار بود.

مشايخي كه هفته گذشته به صورت تلفني در برنامه 90 درباره مسي به اظهار نظر پرداخته بود، اظهار كرد:‌ به اتفاق پسر و همسرم هر هفته اين برنامه را دنبال مي‌كنم و از ديدن كامنت‌هايي كه براي مسي گذاشته بودند و گزارشي كه در برنامه هفته گذشته پخش شد، بسيار ناراحت شدم. ميليون‌ها نفر عاشق اين بازيكن در مملكت‌مان هستند و نبايد كار اين چند نفر را به حساب همه نوشت. در شرايطي كه بزرگان زيادي در ادب در كشورمان داشته‌ايم كه در دنيا بي‌نظير هستند، وقوع چنين اتفاقاتي بسيار تأسف‌برانگيز است.

سه شنبه 26 آذر 1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: عصر ایران]
[مشاهده در: www.asriran.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 40]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن