تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 9 مهر 1403    احادیث و روایات:  حضرت زهرا (س):کسی که عبادت های خالصانه خود را به سوی خدا فرستد، پروردگار بزرگ ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819226649




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

فرماندار بيجار خبر دادجابجايي 28 هزار مسافر در روز


واضح آرشیو وب فارسی:فارس: فرماندار بيجار خبر دادجابجايي 28 هزار مسافر در روز
فرماندار بيجار حمل و نقل مطلوب را محور توسعه در هر جامعه‌اي دانست و گفت: نقش محوري حمل و نقل در توسعه پايدار هر منطقه‌اي انكار ناپذير است.


به گزارش خبرگزاري فارس از بيجار، حمدالله كريمي شامگاه امروز در ديدار با پرسنل و كاركنان سازمان حمل و نقل درون شهري در محل اين سازمان به مناسبت روز حمل و نقل ضمن تبريك به تلاشگران و خادمان اين عرصه آنان را سربازان و جهادگران حوزه حمل و نقل شهري عنوان كرد.

وي با بيان اينكه در فرهنگ ناب اسلامي و انسان‌ساز ما امر خدمت‌رساني به مردم از جايگاه ويژه‌اي برخوردار است افزود: توسعه حمل و نقل عمومي به واسطه خدمت‌رساني مطلوب رضايتمندي مردم را در پي‌خواهد داشت.

كريمي با بيان اينكه نقش محوري حمل و نقل در توسعه پايدار روشن و انكار ناپذير است تصريح كرد: خادمان اين عرصه با هدف خدمت به مردم و با بهره‌گيري از نظرات آنان در راستاي بهينه‌سازي خدمت‌رساني در حوزه حمل و نقل نقش بسزايي بر عهده‌ دارند.

فرماندار بيجار با تأكيد بر توجه به رفاه و تأمين امنيت مردم در حيطه حمل و نقل گفت: كنترل‌هاي ايجاد شده در مبدأ و مقصد توسط بازرسين موجب افزايش رضايت‌مندي مردم شده است.

كريمي ضمن تقدير از كاركنان سازمان حمل و نقل در راستايي اجرايي كردن طرح زمستانه و راه كار‌هاي اتخاذ شده در راستاي رفاه حال همشهريان گفت: سازمان حمل و نقل بايد كمي‌ها و كاستي‌ها موجود در اين حوزه را با ارائه راهكارهاي مختلف جبران كند.

جابجايي 28 هزار مسافر

مديرعامل سازمان حمل و نقل عمومي شهري بيجار نيز در اين جلسه از جا‌بجايي 28 هزار مسافر در طول روز توسط ناوگان عمومي اين شهر خبر داد و اظهار كرد: خوشبختانه امر جابه‌جايي مردم و مسافرين در سطح شهر با كمترين آمار تخلفات صورت مي‌گيرد.

عليرضا محمدي از اجراي طرح زمستاني در 4 نقطه شهر با همكاري اداره آموزش و پرورش بيجار خبر داد و بيان كرد: در حال حاضر 240 تاكسي،30ميني‌بوس، 5 دستگاه ون و 10 دستگاه تاكسي بانوان در سطح اين شهر به مردم خدمات ارائه مي‌كنند.

محمدي در پايان به همكاري صميمانه شهرداري و شوراي شهر بيجار در راستاي حل مشكل اين سازمان اشاره و بر همكاري بيش از پيش آنان تأكيد كرد.

انتهاي پيام/ 79015/ك30

سه شنبه 26 آذر 1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فارس]
[مشاهده در: www.farsnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 43]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن