تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 7 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):كسى كه كارهاى خود را به خدا بسپارد همواره از آسايش و خير و بركت در زندگى برخوردار اس...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1818778505




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

فرماندار فيروزه خبر داداعزام 2 هزار زائر پياده از فيروزه به مشهد


واضح آرشیو وب فارسی:فارس: فرماندار فيروزه خبر داداعزام 2 هزار زائر پياده از فيروزه به مشهد
فرماندار فيروزه از اعزام 2 هزار زائر پياده در قالب 5 كاروان از فيروزه به مشهد در آستانه دهه آخر ماه صفر خبر داد.


به گزارش خبرگزاري فارس از فيروزه، محمدرضا حاجي‌زاده ظهر امروز در جلسه هماهنگي ستاد تسهيلات زائران پياده شهرستان فيروزه كه در سالن اجتماعات فرمانداري برگزار شد، اظهار كرد: امسال 5 كاروان پياده از فيروزه با حدود دو هزار نفر از زائران پياده از شهرستان فيروزه به مشهد عازم خواهند شد.

وي با بيان اين‌كه همه ساله تعداد قابل توجهي از هموطنان به صورت پياده از شهرستان‌هاي غربي خراسان رضوي و ساير مناطق كشور با عبور از شهرستان فيروزه به بارگاه ملكوتي امام‌رضا (ع) مشرف مي‌شوند، از اين اقدام به عنوان نوعي ميراث معنوي ياد كرد و گفت: به منظور ارتقاي خدمت‌رساني در اين حوزه بايد با بررسي كمي و كيفي اقدامات سال‌هاي گذشته و آسيب‌شناسي وضعيت موجود، نسبت به ترسيم نقشه راه و ظرفيت‌سنجي نيازها اقدام شود.

اين مسئول افزود: تمام دستگاه‌هاي اجرايي شهرستان بايد با تقسيم كار متناسب با حوزه مأموريت خود، به بهترين شكل ممكن نسبت به خدمت‌رساني به زائران اقدام كنند و با بسيج امكانات، شرايط را براي حظ وافر معنوي و بهره‌گيري هر چه بيشتر از اين سفر معنوي و زيارت امام هشتم (ع) فراهم كنند و در كنار توجه به تأمين امنيت، سلامت و اقامت زائران بايد برنامه‌ريزي‌ها به گونه‌اي صورت پذيرد كه مهم‌ترين دستاورد سفر به مشهد مقدس براي زائران افزايش شناخت، بصيرت و معرفت‌افزايي نسبت به سيره حضرت رضا (ع) باشد.

وي در همين راستا از پليس‌راه و راهور ناجا، نيروي انتظامي، بسيج و سپاه ناحيه فيروزه خواست تا نسبت به تأمين امنيت زائران در زمان عبور و اسكان شبانه در مساجد و حسينيه‌هاي سطح روستاها و شهرهاي محدوده شهرستان فيروزه تلاش كنند.

به گفته اين مسئول، برنامه‌ريزي براي اسكان زائران با استفاده از ظرفيت مدارس، مساجد، حسينيه‌ها و اماكن ورزشي از ديگر مواردي است كه بايد مورد توجه و دقت قرار گيرد؛ آمادگي دستگاه‌هاي بحران‌مدار به منظور مقابله با بحران‌هاي احتمالي ضرورتي است كه اهتمام دستگاه‌هاي اجرايي را مي‌طلبد.

حاجي‌زاده دسترسي به آمبولانس و تجهيزات پزشكي در طول مسير حركت براي كاروان‌هاي پياده را ضروري دانست و از دبيرخانه ستاد و شبكه بهداشت خواست امكانات درماني خود را طي دهه آخر سفر براي ارائه خدمات به زائران بسيج كنند.

انتهاي پيام/2202/ز40

شنبه 30 آذر 1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فارس]
[مشاهده در: www.farsnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 67]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن