تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):هرگاه به نماز ايستادى، با دل به خدا رو كن تا او نيز به تو رو كند.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1821144672




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

كمال علي‌پور:برنامه ششم توسعه در حال نگارش است


واضح آرشیو وب فارسی:فارس: كمال علي‌پور:برنامه ششم توسعه در حال نگارش است
نماينده سوادكوه، سوادكوه شمالي، قائمشهر، جويبار و سيمرغ با اشاره به ويژگي‌هاي بودجه سال 93،گفت: برنامه ششم توسعه در حال نگارش است.


به گزارش خبرنگار خبرگزاري فارس در سوادكوه،كمال عليپور عصر امروز در جلسه شوراي اداري شهرستان سوادكوه با بيان اينكه دهه چهارم انقلاب دهه روحيه جهادي و فعاليت ايثارگرانه است، تصريح كرد: تحريم‌هاي ناجوانمردانه باعث شده است تا مديران انقلاب اسلامي مانند دفاع مقدس فعاليت جهادي داشته باشند و هر چه براي مردم و نظام فعاليت كنيم كم است.

عليپور با تاكيد بر اينكه تا ابد مديون شهدا هستيم و انقلاب ما انقلابي فرهنگي و در خدمت مستضعفين بود، خاطر نشان كرد: از معترضان عدم توجه به توازن استان‌ها و شهرها در بودجه سال 93 هستيم كه بر خلاف اصول برنامه پنج‌ ساله پنجم به توسعه متوازن توجه نشده است.

وي با اشاره به اينكه برنامه ششم توسعه در حال نگارش است و تيم‌هاي نگارش و بررسي آن در حال چينش هستند، افزود: براي استفاده از حضور نخبگان در نگارش برنامه ششم توسعه در مازندران برنامه‌ريزي شود تا نظرات آنان در تيم‌هاي چينش مورد استفاده قرار گيرد.

رئيس كميته راه و ترابري كميسيون عمران مجلس شوراي اسلامي با بيان اينكه بودجه سال‌هاي گذشته استان مازندران 4.2 و تعلق بودجه سال 93 برابر با 3.1 بوده است،خاطر نشان كرد: بودجه سال گذشته بيش از 400 ميليارد تومان و بودجه پيش‌بيني شده امسال 240 ميليارد تومان است كه مقدار تخصيصي آن هم مطرح است.

انتهاي پيام/86015/ك20

سه شنبه 26 آذر 1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فارس]
[مشاهده در: www.farsnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 48]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن