تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 9 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام جواد (ع):اعتماد به خدا بهاى هر چیز گرانبها است و نردبانى به سوى هر بلندایى.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

کاشت پای مصنوعی

میز جلو مبلی

سود سوز آور

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

مبلمان اداری

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1802737694




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

مصاف سخت شهرداري تبريز در خانه رقيب هم امتياز


واضح آرشیو وب فارسی:مهر: مصاف سخت شهرداري تبريز در خانه رقيب هم امتياز
تبريز – خبرگزاري مهر: تيم واليبال شهرداري تبريز در شرايطي طي ديداري بيرون از خانه برابر تيم جواهري گنبد به ميدان مي رود كه دو تيم از نظر امتياز و بازي هاي برده و باخته در شرايط يكسان هستند.

به گزارش خبرنگار مهر، هفته دهم رقابتهاي سوپرليگ واليبال باشگاه هاي كشور (جام ولايت) عصر فردا چهارشنبه با انجام شش ديدار در شهرهاي مختلف سپري مي شود كه طي آن در يكي از بازي هاي مهم، تيم شهرداري تبريز در گنبد به مصاف تيم بازرگاني جواهري اين شهر مي رود.

اين ديدار مصاف دو تيم 12 امتيازي است كه پيروزي هر كدام مي تواند جايگاهش در جدول را بالاتر از تيم رقيب قرار داده و مجموع اندوخته هايش را نيز بيشتر كند. دو تيم جواهري گنبد و شهرداري تبريز از نظر امتياز و بازي هاي برده و باخته در شرايط يكسان هستند تا اين مصاف تنها ديدار هفته دهم باشد كه دو تيم از نظر جدول در شرايط متعادلي قرار دارند.

حساسيت اين ديدار از آنجايي بيشتر است كه در جدول رده بندي سه تيم 12 امتيازي ديگر نيز حضور دارند و بالاتر از دو تيم شهرداري تبريز و بازرگاني جواهري گنبد ايستاده اند.

تيم هاي كاله مازندران، پيكان تهران و شهرداري اروميه ديگر تيم هاي 12 امتيازي جدول رده بندي مسابقات هستند كه به دليل معدل ست متفاوت به ترتيب در رده هاي چهارم تا ششم قرار دارند. اين سه تيم در هفته دهم به ترتيب برابر تيم هاي آلومينيوم المهدي هرمزگان، سايپاي البرز و ميزان خراسان به ميدان خواهند رفت كه نتايج اين بازي ها مي تواند در پايان بازي هاي امروز در رتبه جدولي تيم شهرداري تبريز تاثير مستقيم داشته باشد.

اما تيم شهرداري تبريز كه از هشت ديدار قبلي خود صاحب چهار پيروزي و چهار شكست شده است، هفته گذشته اين رقابتها را با قبول شكست سه بر يك در خانه تيم نوين كشاورز تهران سپري كرد.

اين تيم به دنبال خستگي ناشي از سفر و خلف وعده مسئولان تيم نوين كشاورز تهران ديدار خود در هفته نهم رقابتهاي سوپرليگ واليبال باشگاه هاي كشور را با شكست پشت سر گذاشت.

شهرداري با شكست هفته قبل خود 12 امتيازي باقي ماند تا به دليل معدل ست پائين تر نسبت به تيم هاي كاله، پيكان و شهرداري اروميه در رده هفتم جدول قرار بگيرد.

اما تيم بازرگاني جواهري گنبد در هفته نهم اين مسابقات برابر ميزبان خود شهرداري اروميه به پيروزي سه بر دو دست يافت تا با تيم شهرداري تبريز هم امتياز شود.

گنبدي ها اگرچه در ديدار با شهرداري اروميه كارشان به ست پنجم كشيد و بازيكنان اين تيم تا حدودي خسته تر شدند، اما با توجه به همان پيروزي شيرين بيرون از خانه امروز با روحيه اي بالا به ديدار ميهمان خود تيم شهرداري تبريز خواهند رفت. آنها اميدوارند تا براي دومين هفته متوالي، دومين تيم شهرداري نام ليگ را با شكست مواجه كنند. با اين حال شاگردان حسين معدني هم كه روز دوشنبه به گنبد سفر كرده اند، اين بار مي توانند با بدن هاي آماده برابر ميزبان خود صف آرايي كنند.

جواهري گنبد به دليل تفاضل پوئن ست هاي برده در رتبه ششم و يك پله بالاتر از شهرداري تبريز ايستاده است. دو تيم از نظر امتياز و بازي هاي برده و باخته در شرايط يكسان هستند.

ديدار تيم هاي بازرگاني جواهري گنبد و شهرداري تبريز از چارچوب بازي هاي هفته دهم سوپرليگ واليبال باشگاه هاي كشور از ساعت 17 چهارشنبه 27 آذر در سالن المپيك گنبد برگزار خواهد شد.

نادر انصاري داور اول و مسعود ذوقي داور دوم اين ديدار خواهند بود و عباس جلاير نيز كار نظارت را بر عهده خواهد داشت.

كد خبر: 2197862

تاريخ مخابره : ۱۳۹۲/۹/۲۶ - ۱۹:۴۳

سه شنبه 26 آذر 1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 40]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن