تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 9 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام موسی کاظم (ع):بهترین چیزی که بنده بعد از شناخت خدا به وسیله آن به درگاه الهی تقرب پیدا می کند، ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

کاشت پای مصنوعی

میز جلو مبلی

سود سوز آور

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

مبلمان اداری

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1802723744




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

تبديل وضعيت كاركنان قراردادي شهرداري 160 ميليارد ريال هزينه نياز داردقفل تبديل وضعيت استخدامي كاركنان شهرداري تبريز زنگ زد


واضح آرشیو وب فارسی:فارس: تبديل وضعيت كاركنان قراردادي شهرداري 160 ميليارد ريال هزينه نياز داردقفل تبديل وضعيت استخدامي كاركنان شهرداري تبريز زنگ زد
عضو شوراي اسلامي شهر تبريز از پيگيري موضوع تبديل وضعيت استخدامي كارگران و كاركنان قراردادي شهرداري تبريز از طريق نمايندگان مجلس خبر داد.


به گزارش خبرگزاري فارس از تبريز، اصغر عابدزاده صبح امروز در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار كرد: متأسفانه و با وجود تصويب و پيگيري چندين باره شوراي شهر و ارسال مصوبه به فرمانداري، موضوع تبديل وضعيت كاركنان شهرداري توسط فرمانداري رد شده و لازم است اين موضوع از طريق مجلس و نهادهاي بالادستي مورد پيگيري و تعيين تكليف شود.

وي افزود: البته بنا بر اعلام شهردار تبريز، موضوع تبديل وضعيت كاركنان قراردادي شهرداري چيزي حدود 160 ميليارد ريال هزينه و بودجه مضاعف به شهرداري تحميل مي‌كند كه اين موضوع نيز بايد مورد توجه قرار گرفته و در لايحه بودجه سال آينده شهرداري و از طريق منابع ديگر تأمين و لحاظ شود.

عابدزاده در عين حال ضمن تأكيد بر لزوم توجه بيش از پيش دولت به شهرداري‌ها در تخصيص اعتبارات ملي، ابراز اميدواري كرد اين موضوع مهم از طريق نمايندگان مجلس و در كميسيون تلفيق بودجه سال 93 كه محل بررسي و چكش كاري بودجه به شمار مي‌رود به سرانجام مطلوب و مورد انتظار برسد.

تبريز ظرفيت اجراي پروژه‌هاي كلان فرامنطقه‌اي را دارد

جعفر مدبر عضو شوراي شهر تبريز نيز در گفت‌وگو گفت: تبريز ظرفيت اجراي طرح‌ها و پروژه‌هاي فرامنطقه‌اي و كلان ملي را دارد و بايد براي ايجاد بسترهاي شكوفايي اين امر در تبريز برنامه‌ريزي كرد.

وي خاطرنشان كرد: تحقق اين آرمان با همكاري، تعامل و پيگيري نمايندگان مجلس و نگاه ويژه دولت ميسر خواهد بود و مديريت شهري تبريز به نوبه خود آماده همه گونه همكاري موثر در اين بخش است.

وي در بخش ديگري از اظهارات خود افزود: شوراي اسلامي شهر و شهرداري تبريز مي‌توانند با توجه به ظرفيت‌هاي موجود در تبريز و استان بسترسازي‌هاي لازم براي ايجاد و راه‌اندازي صنايع بزرگي نظير هواپيماسازي و يا بخشي از فعاليت‌هاي مربوط به انرژي هسته‌اي و ديگر طرح‌هاي كلان فرامنطقه‌اي را انجام دهد.

مدبر در ادامه با ابراز گلايه از سهم اندك آذربايجان در كابينه دولت يازدهم خاطرنشان كرد: تبريز و آذربايجان مي‌توانست در تركيب دولت تدبير و اميد و پست‌هاي كليدي دولت يازدهم بيش از اين سهم داشته باشد كه متأسفانه چنين نشد، با اين حال چشم اميد مردم تبريز و آذربايجان به نمايندگانشان است تا نسبت به پي گيري مطالبات منطقه تلاش مضاعفي داشته باشند.

اين عضو شوراي اسلامي هر تبريز افزود: اگر امروز در انجام وظيفه خطيري كه بر دوشمان گذاشته شده كوتاهي يا غفلت كنيم فردا بايد جوابگوي افكار عمومي و آيندگان باشيم.

لزوم تخصيص اعتبارات ويژه براي نشاط اجتماعي و فرهنگ شهري

رئيس كميسيون اجتماعي فرهنگي شوراي اسلامي شهر تبريز گفت: تأمين زيرساخت‌هاي نشاط اجتماعي و پاسخگويي به مطالبات فرهنگي شهروندان دو نياز اساسي مردم و وظيفه متوليان اين بخش و مديران شهري است و بايد در اين حوزه سرمايه‌گذاري و تلاش مضاعفي صورت گيرد.

اكرم حضرتي افزود: در برنامه‌ريزي‌هاي شهري جاي نيازها و مطالبات فرهنگي، رفاهي، تفريحي و اجتماعي شهر و شهروندان خالي است و متوليان امر بايد نگاه ويژه‌اي به اين مسائل داشته باشند.

وي در ادامه با تأكيد به عزم جدي مديريت شهري و شوراي اسلامي شهر براي ايجاد و توسعه زيرساخت‌هاي فرهنگي اجتماعي شهروندان، از مسئولان نهادهاي بالادستي به ويژه نمايندگان مجلس و مديريت استان نيز خواست در اين راه همكاري موثري داشته باشند.

حضرتي همچنين خواستار تقويت و حمايت از تشكل‌هاي مردمي در اين حوزه به عنوان بازوي كمكي مديريت شهري شد.

انتهاي پيام/60002/ع30

چهارشنبه 27 آذر 1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فارس]
[مشاهده در: www.farsnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 84]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن