تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 2 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):فضیلت خواندن نماز در اول وقت نسبت به تأ خیر انداختن آن، مثل فضیلت آخرت بر دنیاست....
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1801703659




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

مجلس آماده حل مشكلات و نيازهاي انجمن هاي صنفي حمل و نقل كالاست


واضح آرشیو وب فارسی:مهر: مجلس آماده حل مشكلات و نيازهاي انجمن هاي صنفي حمل و نقل كالاست
قزوين- خبرگزاري مهر: نماينده مردم تاكستان در مجلس شوراي اسلامي گفت: فعاليتهاي حمل و نقل جاده اي نقش مهمي در توسعه كشور و رونق اقتصادي دارد و مجلس براي حل مشكلات فعالان اين حوزه بويژه انجمن هاي صنفي حمل و نقل كالا آمادگي كامل دارد.

به گزارش خبرنگار مهر، رجب رحماني عصر سه شنبه در مراسم افتتاح خانه حمل و نقل كالاي استان قزوين گفت: حمل و نقل از مولفه هاي پيشرفت هر كشور تلقي مي شود و به هر ميزان به آن توجه كنيم گامي در مسير خدمت به مردم و پيشرفت جامعه برداشته ايم.

وي افزود: در تحقيق مركز پژوهش هاي مجلس شوراي اسلامي با بررسي21 مولفه از 329 تشكل صنفي خوشبختانه حوزه حمل و نقل توانسته است بيشترين ميزان رضايت مندي را به خود اختصاص دهد كه بيانگر تلاش قابل توجه رانندگان و فعالان اين بخش است.

نماينده مردم تاكستان در مجلس شوراي اسلامي يادآورشد: رانندگان هم در دوران دفاع مقدس و هم پس از آن در همه عرصه ها نقش بي بديلي در توسعه و تامين نيازهاي مردم كشور برعهده داشته اند و جا دارد از اين حضور موثر و تعيين كننده شما كه كاري جهادي مي كنيد تقدير شود.

رحماني بيان كرد: مسئولان و نمايندگان وظيفه دارند براي ايمن سازي جاده هاي كشور و رفع نقاط پر حادثه تلاش جدي كنند كه خوشبختانه نگاه دست اندركاران تامين اعتبارات مورد نياز بخش راههاست تا طرحها با سرعت بيشتري اجرايي شود تا با كاهش حوادث و ايمن سازي سفرها به سلامت مردم كمك شود.

وي افزود: آماده همكاري براي حل مشكلات انجمن هاي صنفي حمل و نقل كالا در مجلس هستيم و با پيگيري مسائل و مشكلات اين حوزه تلاش مي كنيم زمينه خدمت رساني بهتر فعالان اين حوزه را فراهم كنيم.

كد خبر: 2197851

تاريخ مخابره : ۱۳۹۲/۹/۲۶ - ۱۸:۵۷

سه شنبه 26 آذر 1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 38]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن