تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 7 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):بدبخت‏ترين مردم پادشاهانند و خوشبخت‏ترين مردم كسى است كه با مردم بزرگوار معاشرت...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1818794536




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

مديركل حمل و نقل و پايانه‌هاي هرمزگان: حمل بيش از بيست ميليون كالا در حمل و نقل جاده اي هرمزگان


واضح آرشیو وب فارسی:برنا نيوز: مديركل حمل و نقل و پايانه‌هاي هرمزگان: حمل بيش از بيست ميليون كالا در حمل و نقل جاده اي هرمزگان
مديركل حمل و نقل و پايانه‌هاي هرمزگان گفت: در سال 91 بيش از بيش از بيست ميليون كالا از اين استان به سايرنقاط كشور حمل شدكه درمقايسه باسال1391بيش از2/2درصدرشدداشته است.


به گزارش خبرگزاري برنا ار هرمزگان ،كوروش جهانبخش در نشت خبري خود به مناسبت ۲۶ آذر، روز ملي حمل و نقل ايران با بيان اينكه حمل و نقل، با ايفاي نقش رابط ميان بازار مصرف، به مثابه پايه‌هاي پلي است كه بخش‌هاي مختلف جوامع با عبور از روي آن، به سمت توسعه پايدار حركت مي‌كنند گفت: در شش ماه اول سال 92 نيز با حمل بيش از نه ميليون تن كالا از رشد چهار درصدي نسبت به مدت مشابه در سال گذشته برخوردار شده ايم.

وي افزود :بيش از يك ميليون و 442 هزار نفر مسافر توسط حمل و نقل جاده ايي در مسير هاي برون شهري جابه جا شده اند.

مديركل حمل و نقل و پايانه‌هاي هرمزگان تصريح كرد :ترانزيت سه و نيم ميليون تن كالا در سال 91 و رشد9/2 درصدي با ترازيت بيش از يك ميليون و 731 تن كالا در شش ماه اول سال نسبت به مدت مشابه در سال گذشته بخشي از خدمات ارائه شده در اداره كل حمل و نقل و پايانه‌هاي هرمزگان است.

جهانبخش با اشاره به اينكه در جهان امروز، بخش حمل و نقل از جمله بخش‌هاي زيربنايي اقتصاد هر جامعه است اظهار داشت: حجم عظيم فعاليت هاي جاده ايي،حجم عظيم از فعاليت هاي نظارتي و كنترلي را طلب مي كند كه در اين راستا طرح هاي بسيار خوبي از قبيل مديريت جاده ايي هوشمند،پوشش برخط نقاط پرتردد،دوربين هاي كنرل سرعت و ... نام برد.

اين مقام مسئول گفت:26 محور پر تردد استان نيز توسط دسنتگاه هاي بر خط تردد شمار پوشش داده شده است كه نقش بسيار زيادي در كاهش تخلفاتي از قبيل سرعت غير مجاز داشته است.

كوروش جانبخش در ادامه ابراز داشت : در حال حاضر استان هرمزگان از بيست و هشت دوربين كنترل سرعت بهره مند است كه از اين ميان هشت دوربين نسل جديد با قابليت مخابره سرعت و تصوير پلاك خودروها به مركز مديريت جاده اي در محور هاي بندعباس _ سيرجان و بندرعباس _ ميناب به كار گيري شده است.

مديركل حمل و نقل و پايانه‌هاي همچنين از كاهش تصادفات در مجاورت مدارس حاشيه راه ها با اجراي طرح ايمن سازي مدارس حاشيه جاده ها در طي پند سال اخير خبر داد.
گفتني است در سال ۱۳۷۶ به پيشنهاد وزارت راه و ترابري و براي آگاه ‌سازي جامعه از نقش و جايگاه بخش حمل و نقل، از سوي شوراي فرهنگ عمومي كشور روز 26 آذر ماه به عنوان روز ملي حمل و نقل و رانندگان نام گرفت.

دوشنبه 25 آذر 1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: برنا نيوز]
[مشاهده در: www.bornanews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 56]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن