تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 14 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):تا زمانى كه مردم، امر به معروف و نهى از منكر نمايند و در كارهاى نيك و تقوا به ي...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820835487




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

تكليف مالكين با زمين خودشان در زنجان مشخص نيست


واضح آرشیو وب فارسی:مهر: تكليف مالكين با زمين خودشان در زنجان مشخص نيست
زنجان - خبرگزاري مهر: رئيس نظام مهندسي استان زنجان گفت: متاسفانه در زنجان تكليف مالكين با زمين خودشان مشخص نيست و نتايج ضعف طرح تفضيلي در اين بخش نمود پيدا مي‌كند.

به گزارش خبرنگار مهر، احد محمدي قبل از ظهر سه شنبه در جلسه شوراي شهر زنجان افزود: عدم مشخص بودن تكليف مردم منجر به تخلف مجوز ساخت و ساز مي شود مردم استان تكليف خودشان را بايد با زمين و داشته هايشان بدانند و نظام مهندسي نمي تواند در زمينه ساخت و ساز بيش از حد به مردم فشار بياورد و شهرداري و شوراي شهر بايد تكليف زمين هاي مردم را روشن كنند.

وي با بيان اينكه بايد در ساخت و سازها توجه و برنامه ريزي ويژه كارشناسي مدنظر باشد ادامه داد: براي عهده دار شدن كار شهرداري براي صدور پروانه و ساختار هاي مهندسي اعلام آمادگي مي كنيم.

محمدي گفت: كاري كه نظام مهندسي در حال حاضر انجام مي دهد،تخلفات ساختماني را قبل از اجرا گزارش مي دهد.

رئيس نظام مهندسي استان زنجان افزود:هر شهروندي حق دارد مسكن در خور شخصيت خود داشته باشد اما اين فرايند تنها به شرط رعايت ضوابط قانون شهرداري و نظام مهندسي بايد صورت بگيريد.

محمدي گفت: هدف مشترك ما خدمت طلايي است،آرزوي مردم زنجان اين بود كه از مديران بومي استفاده شود پس ما بايد زندگي معيشتي مردم را تغيير دهيم.

وي ادامه داد: در دوره جديد هيئت مديره مجموعه فعالي حضور دارند و علاقه مند هستند به شهر و استان خود با انرژي و تجربه هايي كه دارند،خمس علم خود را پرداخت كنند ما هم اعلام آمادگي مي كنيم و با تمام توان در خدمت شورا هستيم.

كد خبر: 2197678

تاريخ مخابره : ۱۳۹۲/۹/۲۶ - ۱۵:۵۴

سه شنبه 26 آذر 1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 76]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن