تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):هر كس سه روز آخر ماه شعبان را روزه بگيرد و به روزه ماه رمضان وصل كند خداوند ثواب روزه ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1821110356




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

ارتقاي 5 رتبه اي جايگاه تهران در بودجه 93


واضح آرشیو وب فارسی:مهر: ارتقاي 5 رتبه اي جايگاه تهران در بودجه 93
استاندار تهران با اشاره به تلاشهاي صورت گرفته براي اتمام پروژه هاي در دست اقدام از ارتقاء جايگاه استانداري تهران در بودجه سال 93 خبر داد.

به گزارش خبرگزاري مهر، جلسه شوراي برنامه‌ ريزي استان با موضوع پروژه‌هاي عمراني شهرستان اسلامشهر و بررسي پروژه‌هاي قابل اتمام در محل فرمانداري اين شهرستان با حضور استاندار تهران، فرماندار، معاونين استاندار و مديران كل استاني برگزار شد.

حسين هاشمي استاندار تهران در ابتداي جلسه با توجه به محدوديت مالي استان و دولت و گستردگي پروژه‌هاي نيمه تمام گفت: از ابتداي ورودم به استانداري اشاره كردم كه قصد من تخصيص بودجه محدودمان به پروژه‌هايي است كه مي‌توانند تا پايان سال يا نيمه اول سال 93 به اتمام برسند و اينكه اين منابع محدود را ميان پروژه‌هاي متعدد كه تأثيري در پيشرفت اجراي آنها ندارد تقسيم كنيم سياست درستي نيست.استاندار تهران افزود: بهتر است به جاي اينكه مردم سالها شاهد پروژه‌هاي ناتمام باشند حداقل سالانه دو يا سه پروژه مهم را به آنها تحويل دهيم و مطمئنم مردم با توجه به محدوديت منابع فعلي دولت اين محدوديت را درك مي‌كنند.

وي افزود: من اشاره كرده بودم كه در بودجه 91 بيش از 52 درصد درآمد بودجه غير از نفت توسط استان تهران محقق شده است اما فقط 6/3 درصد از بودجه سال 92 علي‌رغم جمعيت 6/12 ميليوني استان تخصيص به تهران يافته است. و جالب است كه بدانيد تهران در بودجه سال 93 با پيگيريهاي متعددي كه من و همكارانم در استانداري انجام داديم پنج رتبه افزايش يافته است.استاندار تهران سپس از مديران كل استاني خواست پروژه‌هاي مهم قابل اتمام خود را براي بررسي در جلسه و همچنين بودجه مورد نياز اعلام كنند. كه پس از استماع نظرات مديران كل مصوب شد كه به شركت آبفا بيست ميليارد ريال بابت انتقال فاضلاب اسلامشهر پرداخت شود.

همچنين مقرر شد در كارگروهي مشكلات شهرك صنعتي چوب اسلامشهر بررسي شود. و مبلغ دو ميليارد ريال براي رفع نيازهاي ضروري مدارس اسلامشهر در زمستان اختصاص يابد.استاندار تهران در ادامه نسبت به در اختيار گذاردن ساختمان و زمين براي ساخت كلانتري در شهرك قائميه به نيروي انظامي مساعدت لازم را انجام دادند.همچنين با توجه به اينكه در گزارشات پروژه‌‍‌هاي فرهنگي جايي نداشتند مقرر شد سازمان فرهنگ و ارشاد استان تهران و گردشگري و ميراث فرهنگي طرحهاي خود را با اولويت در برنامه سال 93 قرار دهند.در پايان استاندار تهران نيز نسبت به رفع موانع حمل و نقل عمومي شهرستان و پروژه مترو دستورات لازم را به شوراي برنامه‌ريزي براي هماهنگي با نهادهاي مربوط صادر كردند.

كد خبر: 2197672

تاريخ مخابره : ۱۳۹۲/۹/۲۶ - ۱۴:۵۷

سه شنبه 26 آذر 1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 74]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن