تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 13 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):به احترام پدر و معلمت از جای برخیز هرچند فرمان روا باشی.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1804048796




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

اتحاد و همدلي مجهزترين قدرت‌هاي جهاني را خلع سلاح خواهد كرد


واضح آرشیو وب فارسی:باشگاه خبرنگاران جوان: اتحاد و همدلي مجهزترين قدرت‌هاي جهاني را خلع سلاح خواهد كرد
رئيس ديوان عالي كشور گفت: رهايي از سلطه زر و زور همراه بصيرت و بيداري اسلامي و همدلي و اطاعت و پيروي از رهبري آگاه و عالم به امور زمان، براي مسلمين استقلال و آزادي به همراه آورده و به همه مسلمانان جهان پيام مي‌دهد كه با هم بودن و متحد شدن مجهزترين قدرت‌هاي جهاني را خلع سلاح خواهد كرد.
به گزارش حوزه حقوقي قضايي باشگاه خبرنگاران، هيات عمومي ديوان عالي كشور صبح امروز سه شنبه(26آذرماه) به رياست آيت‌الله محسني گركاني و با حضور قضات عالي رتبه ديوان عالي تشكيل جلسه داد.

در ابتداي جلسه رئيس ديوان عالي كشور با طرح بحث اخلاق؛ اخلاص را عالي ترين سنگر مصونيت بخش از كيد و مكر شيطان دانسته و همگان را به انجام كارها با نيت خالص در راه خدا دعوت كرد.

وي با مهم بر شمردن اموري كه موجب تحصيل اخلاص و نجات از كيد و مكر شيطان مي‌شوند از آنها با عنوان سنگر تعبير نموده و اظهارداشت: دينداران و ولايت مداران افرادي هستند كه خود را براي خدا خالص كردند بنحوي كه ذره‌اي ناخالصي در عمل آنان ديده نمي‌شود و در راه خدا استقامت دارند.

آيت‌الله محسني گركاني در ادامه افزود: رهايي از سلطه زر و زور همراه بصيرت و بيداري اسلامي و همدلي و اطاعت و پيروي از رهبري آگاه و عالم به امور زمان، براي مسلمين استقلال و آزادي به همراه آورده و به همه مسلمانان جهان پيام مي‌دهد كه با هم بودن و متحد شدن مجهزترين قدرت‌هاي جهاني را خلع سلاح خواهد كرد.

وي افزود: نماز كه سنگر«تنهي عن الفحشاء والمنكر» و جهاد كه سنگر« باب من ابواب الجنه فتحه الله لخاصه اوليائه » و روزه كه سنگر«الصوم جنه من النار » است؛ همگي سنگرهايي هستند كه بايد شخص مسلمان را به بالاترين و مهمترين سنگر كه اخلاص است برساند و اخلاص سنگري است كه شيطان در مقابل آن اقرار به عجز نموده و اظهار داشته: « فبعزّتك لاغوينَّهم اجمعين الا عبادك منهم المخلصين. »

رئيس ديوان عالي كشور با اشاره به فوت نلسون ماندلا، كه به قهرمان آزادي مشهور شده است، اظهارداشت: ظلم هايي كه به جامعه بشري مي‌شود در تاريخ ثبت مي‌گردد و گذشت زمان به حساب آنها خواهد رسيد و انتقام حقوق پايمال شده پابرهنه‌ها را از آنان خواهد كشيد. روزي فرا مي‌رسد كه ستمگران لجوج و آتش افروزان جامعه در محكمه عدالت به مجازات شديد گرفتار خواهند شد.

آيت‌الله محسني گركاني تصريح كرد: قرآن كريم از سرانجام تاريك ستمگران خبر مي‌دهد كه چه بسيار شهرها و آبادي‌ها را به خاطر ظلم و طغيان‌شان در هم شكستيم و آنان را زير و رو كرديم.

وي تاكيد كرد: قرآن كريم درباره عذاب قوم لوط كه آلوده به گناه بزرگ هم جنس گرايي شده بودند فرموده است:" هنگاميكه فرمان ما فرا رسيد شهرهاي آلوده به فساد آنها را زير و رو كرديم و با سنگ‌هاي فشرده آن قوم را عذاب نموده و از گل سنگ‌هاي متراكم برسر آنها فرو ريختيم و خانه‌هاي مسكوني آنان را ويران و زير و رو كرديم "و جعلنا عاليها سافلها"آيا چنين عذابي فقط مختص قوم لوط بوده و اقوام ديگر تضميمني از آن دارند؟ مسلماً پاسخ منفي است و چنين سرنوشتي ممكن است در انتظار هر قوم ستمكار و جفاكاري باشد.

انتهاي پيام/

سه شنبه 26 آذر 1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: باشگاه خبرنگاران جوان]
[مشاهده در: www.yjc.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 29]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن