تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 8 اردیبهشت 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):هركس به خدا و روز قيامت ايمان دارد، بايد سخن خير بگويد يا سكوت نمايد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

تعمیر گیربکس اتوماتیک

دیزل ژنراتور موتور سازان

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

رنگ استخری

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

تعمیرات مک بوک

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

سیسمونی نوزاد

پراپ تریدینگ معتبر ایرانی

نهال گردو

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

تسکین فوری درد بواسیر

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

قیمت فرش

خرید سی پی ارزان

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1798402869




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

نائب رئيس شوراي اسلامي شهر تهران پيشنهاد داد: پيگيري شهرداري آمل به‌دنبال افق 1404 شهر با رويكرد اجتماعي


واضح آرشیو وب فارسی:ايلنا: نائب رئيس شوراي اسلامي شهر تهران پيشنهاد داد: پيگيري شهرداري آمل به‌دنبال افق 1404 شهر با رويكرد اجتماعي
نائب رئيس شوراي اسلامي شهر تهران پيشنهاد پيگيري شهرداري آمل به‌دنبال افق 1404 شهر با رويكرد اجتماعي داد. نائب رئيس شوراي اسلامي شهر تهران پيشنهاد داد: پيگيري شهرداري آمل به‌دنبال افق 1404 شهر با رويكرد اجتماعي


نائب رئيس شوراي اسلامي شهر تهران پيشنهاد پيگيري شهرداري آمل به‌دنبال افق ۱۴۰۴ شهر با رويكرد اجتماعي داد.

به گزارش ايلنا از آمل، سردارمرتضي طلايي صبح امروز در نشست با اعضاي شوراي اسلامي شهر آمل، شورا را يك پايگاه اجتماعي در ميان مردم است بيان و عنوان كرد: اگر اعضاي شورا يك سرمايه داشته باشند آن مردم و بايد براي همين نعمت در راه خدمت به مردم قدم برداريد.

وي با بيان اينكه مهم‌ترين وظيفه شورا‌ها انتخاب شهردار است و يك انتخاب درست زيربناي اقدامات موفقيت‌آميز است، تصريح كرد: بخش عمده‌اي از رويكردهاي شهرداري و شورا‌ها بايد اجتماعي باشد.

عضو كميسيون فرهنگي شوراي اسلامي شهر تهران با تاكيد بر اينكه شهرداري‌ها در سال‌هاي اخير از وظيفه خدمات‌دهي زباله و شستشوي شهر‌ها تغيير عملكرد داده و مردم نگاه‌شان به شهرداري در راستاي رفع مشكلات شهري است، بيان كرد: اين امر نيازمند اين است كه شورا‌ها و شهرداري‌ها نسبت به اصلاح رويكرد اقدام كرده و از خدمات عمراني به يك نهادي با رويكرد اجتماعي روي آورند.

طلايي با اعلام اينكه شهرداري‌ها اگر بتوانند خود را بازيابي كرده و نظام آموزشي و برنامه‌ريزي اجتماعي را نهادينه كنند مشاركت مردم معنا خواهد يافت، تاكيد كرد: فلسفه‌ها شورا‌ها نيز بر همين مبناست.

نائب رييس شوراي اسلامي شهر تهران با بيان اينكه سند مشاركت‌هاي اجتماعي در تهران آماده شده و در اختيار شهرداري قرار گرفته است تا آن را بومي كند، اظهار داشت: اين سند راهكار‌ها و برنامه‌هاي قابل اجرا در رويكرد اجتماعي شهرداري و شورا خواهد بود.

وي با اشاره به اينكه شهرداري‌ها و شورا‌ها در دوران گذار قرار دارند و نمي‌توان از اين دوران جلوگيري كرد اما مي‌توان تاثيرگذار بود، گفت: تمام اختيار شهر‌ها در دست شهردار است و با فضاي مذهبي و ديني مي‌توان مردم را تحت تاثير قرار داد.

طلايي با بيان اينكه مسائل اجتماعي و فرهنگي به يكديگر وابسته هستند و با اجراي برنامه‌هاي اجتماعي مسائل فرهنگي نيز نهادينه مي‌شود، اظهاركرد: شورا‌ها و شهرداري‌ها با هدف‌گذاري در مسائل اجتماعي و فرهنگي موفق خواهند بود.

وي با بيان اينكه ايجاد امنيت براي سرمايه‌گذاري، ايجاد پرديس بانوان، حمايت از بخش خصوصي و ديده شدن جايگاه زنان در شهر‌ها از مسائلي است كه شهرداري‌ها بايد به آن نگاه كنند، افزود: توسعه حمل و نقل عمومي نيز بايد در دستور كار شهرداري قرار داشته باشد.

اين عضو شوراي اسلامي شهر تهران خواستار تدوين سند ۱۴۰۴ شهر آمل به رويكرد اجتماعي شد و بيان داشت: در اين سند اهداف شهر با رويكرد اجتماعي، فرهنگي، هنري و ورزشي تامين شود.

وي تصريح كرد: هر چه آگاهي و آموزش به مردم داده شود به شورا و شهرداري اعتماد مي‌كنند و موجب مي‌شود مردم گرايش به سمت سرمايه‌گذاري در شهر‌ها پيدا كنند.

سه شنبه 26 آذر 1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ايلنا]
[مشاهده در: www.ilna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 159]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن