تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 9 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):صله رحم، اعمال را پاكيزه، اموال را بسيار، بلا را برطرف و حساب (قيامت) را آسان مى‏...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819409307




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

خط و نشان فرماندار سراوان:بدون اغماض با متصرفان اراضي دولتي برخورد مي‌شود


واضح آرشیو وب فارسی:فارس: خط و نشان فرماندار سراوان:بدون اغماض با متصرفان اراضي دولتي برخورد مي‌شود
فرماندار سراوان گفت: با معارضان و زمين‎خواراني كه اراضي ملي را غصب كرده و به صورت غيرقانوني به ساخت و ساز و يا خريد و فروش آنها اقدام كنند بدون اغماض برخورد مي‌شود.


به گزارش خبرگزاري فارس از سراوان، محمد شريف‌خالقي پيش از ظهر امروز در جلسه كارگروه مسكن و شهرسازي اظهار داشت: تمام تلاش مسئولان بر اين است كه مشكل مسكن افراد فاقد مسكن، رفع شود.

فرماندار شهرستان سراوان همچنين با اشاره به كارهاي انجام شده در اين زمينه ادامه داد: كار بزرگي كه براي اجراي اين پروژه‌ انجام شده، رفع معارض بوده است.

اين مسئول عنوان كرد: همه بايد تلاش كنيم روند اجراي پروژه‎هاي مسكن را شتاب بگيرد تا مردم سريع‌تر صاحب خانه شوند.

وي خاطرنشان كرد: اراضي دولتي متعلق به آحاد مردم جامعه است و هيچكس حق تصرف اين زمين‎ها را ندارند،

خالقي بيان داشت: با معترضان و زمين خواراني كه اراضي ملي را غصب كرده و به صورت غيرقانوني به ساخت و ساز و كشت و شخم يا خريد و فروش آن اقدام كنند به جد برخورد خواهد شد.

فرماندار سراوان تصريح كرد: حراست از اراضي وظيفه آحاد مردم است و تك تك افراد نسبت به حفاظت از منابع ملي كشور مسئول هستند.

اين مسئول توجه بيشتر مسولان به رفع تصرفات را مورد تاكيد و خواستار پيگيري ارگان‎هاي مربوطه در زمينه رفع تصرفات انجام شده ازطريق مجاري قانون و براساس طرح‎هاي هادي روستايي شدند.

وي توجيه شوراها و دهياران در زمينه تصرف اراضي را مورد تاكيد قرار داد و متذكر شد: نبود نظارت در كارها مي‎تواند خسارات جبران ناپذيري را داشته باشد.

رئيس كارگروه مسكن و شهرسازي شهرستان سراوان در پايان از آماده سازي 300 واحد مسكن مهر را خبر داد كه به زودي به متقاضيان تحويل مي‌شود.

انتهاي پيام/75004/ن۳۰

سه شنبه 26 آذر 1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فارس]
[مشاهده در: www.farsnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 58]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن