تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 9 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):هرگاه انسان چهل ساله شود و خوبيش بيشتر از بديش نشود، شيطان بر پيشانى او بوسه م...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819190856




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

استاندار چهارمحال و بختياري: احياي ستاد تسهيل سرمايه گذاري در اين استان


واضح آرشیو وب فارسی:باشگاه خبرنگاران جوان: استاندار چهارمحال و بختياري: احياي ستاد تسهيل سرمايه گذاري در اين استان
استاندار چهارمحال و بختياري احياي ستاد تسهيل سرمايه گذاري در اين استان را مورد تاكيد قرار داد.


به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران شهركرد:

قاسم سليماني گفت: براي افزايش سرمايه گذاري، رفع مشكلات صنايع و معادن و ارتقاي توليد بايد ستاد تسهيل سرمايه گذاري در استان چهارمحال و بختياري احياء و فعال شود.
وي، كوتاه شدن كاغذ بازي اداري در راستاي شتاب بخشي به رونق سرمايه گذاري و توليد را ضروري دانست و افزود: مراحل اداري پيش زمينه ايجاد اشتغال براي سرمايه گذاران و توليد كنندگان بايد كوتاه شود.
سليماني افزود: در صورت تصويب اعضاي كارگروه اشتغال استان چهارمحال و بختياري، ستاد تسهيل سرمايه گذاري به عنوان كميته زير مجموعه اين كارگروه فعاليت خود را از سر مي گيرد.
نماينده مردم شهرستان هاي شهركرد، بن و سامان در مجلس شوراي اسلامي نيز گفت: هم اكنون ضعف تعامل و ناهماهنگي بين بخش خصوصي و دولتي مشهود است.
سيد سعيد زمانيان افزود: احياي ستاد تسهيل، بهبود فضاي كسب و كار را در استان چهارمحال و بختياري به دنبال دارد.
وي، محدوديت در پرداخت تسهيلات بانكي براي طرح هاي توليدي را از مهم ترين مشكلات توليد كنندگان دانست و گفت: دولت بايد با تفويض اختيار به استانداران در اين زمينه، مشكلات توليد كنندگان را با بانك هاي عامل رفع كند.
زمانيان، وجود توليدات با كيفيت و متنوع در كارگاه ها و كارخانه هاي استان چهارمحال و بختياري را فرصت مناسبي براي ارتقاء وضعيت توليد دانست و گفت: با وجود توليدات كيفي در اين استان، دستگاه هاي اجرايي بايد اقلام مورد نياز خود را از توليدات داخل استان تامين كنند.
نماينده مردم شهرستان هاي شهركرد، بن و سامان در مجلس شوراي اسلامي گفت: عملياتي شدن مصوبات و تصميمات شوراي گفتگو، نقش مهمي در زمينه كاهش مشكلات بخش صنعت، معدن و تجارت و همچنين ارتقاي بخش توليد دارد./ش

سه شنبه 26 آذر 1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: باشگاه خبرنگاران جوان]
[مشاهده در: www.yjc.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 96]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن