تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 7 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم(ص):ایمان به صرف ادعا و آرزو نیست، بلکه ایمان آن است که خالصانه در جان و دل قرار گیرد و ا...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1818779699




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

اعلام فراخوان مقاله دهمين همايش ملي علمي- پژوهشي خليج فارس


واضح آرشیو وب فارسی:باشگاه خبرنگاران جوان: اعلام فراخوان مقاله دهمين همايش ملي علمي- پژوهشي خليج فارس
دهمين همايش ملي علمي-پژوهشي خليج فارس همزمان با روز ملي خليج فارس و با هدف گراميداشت نام و شناخت مزيت‌هاي راهبردي و فرهنگي خليج فارس برگزار مي گردد.


به گزارش گروه اقتصادي باشگاه خبرنگاران به نقل زا پايگاه اطلاع رساني دبيرخانه دهمين همايش ملي علمي-پژوهشي خليج فارس، دهمين دوره همايش ملي خليج فارس با رويكرد علمي-پژوهشي توسط مركز گردشگري علمي-فرهنگي دانشجويان ايران وابسته به جهاددانشگاهي در روزهاي 10-12 ارديبهشت ماه 1393، همزمان با روز ملي خليج فارس برگزار مي گردد.

بابك ارسيا سرپرست مركز گردشگري علمي- فرهنگي دانشجويان ايران ضمن اعلام برگزاري موفق نه دوره همايش در اين باره گفت: دهمين همايش ملي علمي- پژوهشي خليج فارس به منظور تحقق اهداف فرهنگي نظام مقدس جمهوري اسلامي ايران در جهت حفظ تماميت ارضي و پاسداشت اركان هويتي و نيز شناخت و بررسي ابعاد سياسي، اجتماعي و فرهنگي خليج فارس، برگزار خواهد شد.

دبير دهمين همايش ملي علمي-پژوهشي خليج فارس با اشاره به محورها و موضوعات همايش تصريح كرد: اين همايش در دهمين دوره برگزاري خود به بررسي مسائل فرهنگي، اجتماعي، تاريخي و باستان شناسي، جغرافيايي و محيط زيست، فرهنگ، هنر و معماري خليج فارس مي پردازد و بر اين اساس از تمامي علاقه‌مندان، انديشمندان، دانشجويان و پژوهشگران مطالعات حوزه‌هاي مرتبط با خليج‌فارس، دعوت مي شود تا مقالات علمي-پژوهشي خود را كه حاوي مطالعات و دستاوردهاي فرهنگي، علمي، نو و كاربردي است، به دبيرخانه همايش به نشاني www.persiangulf-co.ir ارسال نمايند تا برايند نهايي و نتايج اين پژوهش ها، ضمن ارائه راه حل هاي مناسب به منظور رفع نگراني هاي موجود فرهنگي، اقتصادي و زيست محيطي، زمينه ساز صلح و توسعه پايدار خليج فارس و حفظ، پاسداشت و تداوم فرهنگ و تمدن ايراني در سطح مطلعات دانشجويي گردد.

عضو هيات علمي جهاددانشگاهي اظهار اميدواري كرد تا با بهره گيري از يافته هاي علمي و فرهنگي همايش موجبات پيشرفت و توسعه پايدار مبتني بر فرهنگ اصيل منطقه خليج فارس فراهم آيد و نيز اين همايش، كمكي براي برنامه ريزان كشور باشد.

وي از انتشار مقالات برگزيده در سه بخش مجزا خبر داد و گفت: بخشي از مقالات برگزيده در كتاب دوجلدي مجموعه مقالات همايش خليج فارس و بخشي ديگر در قالب پوستر به چاپ خواهد رسيد. علاوه بر آن تعداد محدودي از اين مقالات در شماره هاي مختلف فصلنامه مطالعات فرهنگي-سياسي خليج فارس با توجه به موضوعات مقالات منتشر خواهد شد.

ارسيا همچنين در پايان يادآور شد: در اين دوره از همايش، به كليه ارسال كنندگان مقالات دعوتنامه جهت حضور در همايش و همچنين گواهي نامه ارسال مقاله به همايش اعطا خواهد شد.

خاطرنشان مي گردد: مهلت ارسال اصل مقالات 15 اسفندماه سال جاري و اعلام نتايج داوري 30 اسفندماه است و دريافت مقالات و ثبت نام تنها از طريق پايگاه اطلاع رساني همايش خليج‌فارس امكان‌پذير است.

علاقه‌مندان مي‌توانند براي ملاحظه فراخوان دهمين همايش ملي علمي-فرهنگي خليج‌فارس و كسب اطلاعات بيشتر به پايگاه هاي اطلاع رساني www.istta.ir و www.persiangulf-co.ir مراجعه و يا با شماره‌هاي 66491222- 66491136 تماس حاصل نمايند.

انتهاي پيام/

سه شنبه 26 آذر 1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: باشگاه خبرنگاران جوان]
[مشاهده در: www.yjc.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 64]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اقتصادی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن