تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 11 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام رضا (ع):هر کس ماه رمضان یک آیه از کتاب خدا را قرائت کند مثل اینست که درماههاى دیگر تمام قر...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819803072




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

مدير اداره فرهنگ و ارشاد اسلامي كبودراهنگ:تعالي فرهنگ و هنر در گرو توجه همه نهادهاست


واضح آرشیو وب فارسی:فارس: مدير اداره فرهنگ و ارشاد اسلامي كبودراهنگ:تعالي فرهنگ و هنر در گرو توجه همه نهادهاست
مدير اداره فرهنگ و ارشاد اسلامي شهرستان كبودراهنگ گفت: براي تعالي فرهنگ و هنر، همه نهادها و سازمان‌ها بايد پيش‌قدم شودند.


به گزارش خبرگزاري فارس از كبودراهنگ، سيدحسين جعفري صبح امروز در جلسه هماهنگي فعاليت‌هاي نمايشي شهرستان كبودراهنگ اظهار كرد: در كبودراهنگ چند اداره وجود دارد كه در زمينه‌هاي فرهنگي و هنري فعاليت دارند و دوشادوش يكديگر در راستاي ارتقاء فرهنگ و هنر شهرستان گام برمي‌دارند؛ اما به دليل نام اداره فرهنگ و ارشاد اسلامي؛ اكثر مردم چنين تصور مي‌كنند كه مقوله فرهنگ و هنر تنها برعهده اداره فرهنگ و ارشاد اسلامي است.

وي ادامه داد: تنها وقتي مي‌توانيم به نقطه تعالي برسيم كه همه اداره‌ها، از جمله اداره آموزش و پرورش، شهرداري، اداره كتابخانه‌هاي عمومي، اداره تبليغات اسلامي و... دست به دست هم داده و فعاليت‌هاي خود را هماهنگ كنيم.

مدير اداره فرهنگ و ارشاد اسلامي شهرستان كبودراهنگ خاطرنشان كرد: نقش اداره آموزش و پرورش به اين خاطر حائز اهميت است كه اين اداره كه با دانش‌آموزان در رده‌هاي سني مختلف ارتباط تنگاتنگ دارد و به راحتي با خانواده‌هاي آنان هم ارتباط برقرار مي‌كند.

وي تأكيد كرد: اداره آموزش و پرورش در برنامه‌هاي هنري خود كه در ايام مختلف برگزار مي‌شود؛ بايد استعدادها را شناسايي كرده و در راستاي پرورش آنان اقدام كند.

جعفري ابراز كرد: اين در حالي است كه اداره فرهنگ و ارشاد اسلامي هم به نوبه خود، برنامه‌هايي براي كشف استعداد كودكان و نوجوانان دارد؛ حال اگر فعاليت‌هاي اين دو اداره همسو شود، مي‌توان نتايج بهتري كسب كرد.

بخشدار بخش مركزي شهرستان كبودراهنگ نيز به بيان اهميت هنرهاي نمايش پرداخت و گفت: نتيجه‌گيري نهايي در برگزاري چنين جلسه‌هايي بسيار مهم است و اميدوارم با تلاش و كوشش اداره‌هاي فرهنگي، برنامه‌هاي خوبي در شهرستان ارائه شود.

ابراهيم خاني ارائه محتواهاي مذهبي و فرهنگي در قالب‌هاي هنري را يكي از راه‌هاي تقويت بنيه فرهنگي شهرستان دانست و تأكيد كرد: همه دستگاه‌ها بايد در اجراي برنامه‌هاي مختلف با يكديگر همكاري كنند.

وي برگزاري جشنواره دانش‌آموزي با مشاركت اداره فرهنگ و ارشاد اسلامي را برنامه‌اي مناسب ارزيابي كرد و گفت: اين امر باعث مي‌شود برنامه‌اي كه هر سال برگزار مي‌شد؛ با قوت بيشتري پيگيري شود و تعداد بيشتري از همشهريان مي‌توانند به مخاطبان برنامه‌هاي فرهنگي و هنري دانش آموزان اضافه شوند.

يكي از هنرمندان هنرهاي نمايشي شهرستان كبودراهنگ هم در اين جلسه اظهار كرد: اجراي برنامه‌هاي هماهنگ در حوزه تئاتر، ارتقاء كمي و كيفي آثار نمايشي را به دنبال خواهد داشت.

مهدي مسلمي در پايان سخنانش افزود: كم كيفيت بودن سطح علمي و هنري برخي نمايش‌هاي دانش‌آموزي يكي از ضعف‌هاي كار است كه اميدواريم با برگزاري جلسه‌هاي تمرين، اين نكته هم برطرف شود.

انتهاي پيام/2499/ي30

سه شنبه 26 آذر 1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فارس]
[مشاهده در: www.farsnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 56]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن