تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 10 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):سخاوت از اخلاق پيامبران و ستون ايمان است . هيچ مؤمنى نيست مگر آن كه بخشنده است و تنها ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819497065




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

مقامات فلسطيني تدابير زيادي براي مبارزه با فساد مالي و اداري اتخاذ كرده اند


واضح آرشیو وب فارسی:واحد مرکزي خبر: مقامات فلسطيني تدابير زيادي براي مبارزه با فساد مالي و اداري اتخاذ كرده اند
تهران / واحد مركزي خبر / سياسي 1392/09/26
00:28:39.04
مقامات فلسطيني در كرانه باختري تدابير زيادي براي مبارزه با فساد مالي و اداري اتخاذ كرده اند به گونه اي كه از ابتداي امسال نزديك به هشتصد شكايت تحويل هيأت مبارزه با فساد شده است.
به گزارش شبكه تلويزيوني بي بي سي عربي، تعدادي از كاركنان تشكيلات خودگردان فلسطين اخيرا و در پي ترديدهاي هيأت مبارزه با فساد در خصوص دست داشتن آنها در فساد مالي و اداري، براي بازجويي تحويل مقامات قضايي شده اند.
از ابتداي امسال بيش از هفتصد و هفتاد شكايت مربوط به فساد در مناطق فلسطيني تحويل هيأت مبارزه با فساد شده است.
ايمان عريقات خبرنگار اين شبكه در رام الله در گزارشي در اين باره گفت: در پي طرح شكايت در هيأت مبارزه با فساد در خصوص مسئوليت برخي از كاركنان و مسئولان وزارت دارايي در خصوص اختلاس و سوء استفاده از اموال عمومي، مصونيت مالي و بانكي اين افراد لغو و پرونده آنها به درخواست اين هيأت تحويل مقامات قضايي شده است. اين هيأت از ارائه هرگونه جزئيات درباره پرونده مظنونان خودداري كرد تا در روند تحقيقات قانوني خللي ايجاد نشود. هيأت مبارزه با فساد همچنين بر ادامه فعاليت خود براي كاهش ميزان فساد تاكيد كرد و افزود اين كار با مشكلاتي روبروست.
در ادامه گزارش آمده است: از سه سال پيش كه هيأت مبارزه با فساد شكل گرفته است، شصت و پنج پرونده مربوط به فساد به دادگاه هاي فلسطين ارائه شده است و دادگاه هجده حكم در محكوميت فلسطينيان كه برخي از آنها در خارج از سرزمين هاي فلسطيني هستند صادر شده است. هيأت مبارزه با فساد توانسته است بيش از پنجاه ميليون دلار و حدود چهارصد دونم (هر دونم معادل تقريبا هزار متر) از زمين هاي فلسطيني را پس بگيرد. ائتلاف مبارزه با فساد در فلسطين «أمان» اين اقدام را گام اول در راه مبارزه با فساد در فلسطين دانست.
خبرنگار ادامه داد: هيأت مبارزه با فساد در فلسطين در چارچوب طرح استراتژيك مبارزه با فساد و با هدف افزايش آگاهي فلسطينيان در خصوص فساد و كاهش آن در جامعه، نشريه هايي چاپ و در اختيار شهروندان فلسطيني قرار داده است تا چگونگي معرفي افراد فاسد و پيگرد آنها را به شهروندان آموزش دهد. اين نشريه ها با استقبال فلسطينيان روبرو شده است.
00:30:42.01

سه شنبه 26 آذر 1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: واحد مرکزي خبر]
[مشاهده در: www.iribnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 112]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن