تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 10 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام حسین (ع):چه آسان است مرگى كه در راه رسيدن به عزّت و احياى حق باشد، مرگ عزتمندانه جز زندگى جاو...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819526493




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

تصويري /ديوان محاسبات اتحاديه اروپا خواستار لغو حمايت مالي از كارمندان فلسطيني شد


واضح آرشیو وب فارسی:واحد مرکزي خبر: تصويري /ديوان محاسبات اتحاديه اروپا خواستار لغو حمايت مالي از كارمندان فلسطيني شد
تهران / واحد مركزي خبر / سياسي 1392/09/21

ديوان محاسبات اتحاديه اروپا مي گويد اتحاديه اروپا بايد حمايت مالي از كارمندان فلسطيني در غزه را متوقف كند.
به گزارش مونيتورينگ اخبار خارجي واحد مركزي خبر ،ديوان محاسبات اتحاديه اروپا مي گويد اتحاديه اروپا بايد حمايت مالي از كارمندان فلسطيني در غزه را متوقف كند زيرا اين پول به جيب افرادي مي رود كه كار نمي كنند.
اتحاديه اروپا به عنوان بزرگترين كمك كننده مالي به سرزمين هاي فلسطيني يك پنجم حقوق معلمان ،پزشكان و دفترداران در مناطق ساحلي راكه از سال دوهزار و هفت تحت حكومت حماس است،تامين مي كند.ديوان محاسبات اتحاديه اروپا متوجه شده است تعداد زيادي از حقوق بگيران هيچ خدمات دولتي انجام نمي دهند.اين ديوان همه ارقام را بررسي نكرده است اما در تحقيق ميداني مشخص شد نود نفر از صدو بيست وپنج كارمند فلسطيني كاري انجام نمي دهند.
هانس گوستاف وسبرگ حسابرس اين ديوان كه شانزده ماه درباره اين موضوع كار كرده است در كنفرانس خبري در غزه گفته است در نمونه ديگر،چهل درصد از كارمندان دولت كار نمي كنند.
هانس گوستاف وبرگ گفت: حسابرسان دريافتند كه در غزه حقوق به افراد بسياري پرداخت مي شود كه به خاطر اوضاع سياسي كاري انجام نمي دهند.
وي افزود:من نگفتم كه اين مشكل فساد مالي است.به نظر من اين فساد مالي نيست بلكه به افراد بدون اين كه كاري انجام دهند حقوق پرداخت مي شود.اين كار نبايد ادامه يابدزيرا منابعي كه از اين طريق خرج مي شود بهتر است به صورت ديگري هزينه شود.
حسابرسان حدود يك ميليارد يورو صرف شده در سرزمين هاي فلسطيني از سال دوهزار و هشت تا سال دوهزار ودوازده را بررسي كردند.حسابرسان نتوانستند متوجه شوند بر سر نود ميليون يورو پرداخت شده براي سوخت و نيروگاه غزه چه آمده است.
اين در حالي است كه مقامات اتحاديه اروپا مي گويند بسياري از اين افراد كه سركار نمي روند نياز به حمايت مالي دارند و اگر مسئولان فلسطيني از آنها حمايت نكنند اين افراد چه كاري مي توانندانجام دهند.
پيتر استانو سخنگوي كميسيون اروپا گفت:اگر مقامات فلسطيني به اين افراد پول پرداخت نكنند،چه كسي به آنها پول مي دهد. منظورم اين است كه اگر اين افراد درآمدي ندارند پس بيشتر در خطر هستندو تندروها مي توانند آنها را با زور به كارگيري كنند.

پنجشنبه 21 آذر 1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: واحد مرکزي خبر]
[مشاهده در: www.iribnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 48]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن