تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 8 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):بهترین کارها در نزد خدا نماز به وقت است ، آنگاه نیکی به پدر و مادر ، آنگاه جنگ در را...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1818975123




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

تركيه و اتحاديه اروپا موافقتنامه مذاكره درباره لغو رواديد در سفر اتباع تركيه به اروپا را امضا كردند


واضح آرشیو وب فارسی:واحد مرکزي خبر: تركيه و اتحاديه اروپا موافقتنامه مذاكره درباره لغو رواديد در سفر اتباع تركيه به اروپا را امضا كردند
تهران/ واحد مركزي خبر / سياسي 1392/09/26
00:00:01.04
مقامات بلندپايه تركيه و اتحاديه اروپا ديروز در آنكارا موافقتنامه مذاكره درباره لغو رواديد در سفرهاي اتباع تركيه به اتحاديه اروپا را امضا كردند.
به گزارش مونيتورينگ اخبار خارجي به نقل از بخش تصويري روزنامه زمان تركيه ، اين موافقتنامه را ديروز در مراسمي كه با حضور رجب طيب اردوغان نخست وزير تركيه در آنكارا برگزار شد ، احمد داوداوغلو وزير امور خارجه تركيه و سيسيليا مالمستروم مسئول امور داخلي اتحاديه اروپا امضا كردند.
موافقتنامه اعاده پناهجويان غير قانوني را كه از طريق تركيه وارد اتحاديه اروپا شوند نيز معمر گولر وزير كشور تركيه و سيسيليا مالمستروم امضا كردند.
رجب طيب اردوغان نخست وزير تركيه در سخناني امضاي اين موافقتنامه ها را نشانه آغاز دوره اي جديد در روابط كشورش و اتحاديه اروپا توصيف كرد.
مسئول امور داخلي اتحاديه اروپا نيز در سخناني تاكيد كرد ، ما هنوز در اين باره مطمئن نيستيم كه مذاكرات با تركيه براي لغو رواديد در سفر اتباع اين كشور به اتحاديه اروپا چه مدت به طول خواهد كشيد.
وي گفت : تركيه بايد موافقتنامه اعاده پناهجويان غير قانوني را كه از طريق تركيه وارد اتحاديه اروپا مي شوند به صورت كامل اجرا كند.
بر اساس اين گزارش ، اگر تركيه در مدت سه سال شرايطي را كه در طرح اتحاديه اروپا براي لغو رواديد سفر اتباع تركيه به كشورهاي عضو اين اتحاديه تهيه كرده است را به صورت كامل اجرا كند ، كميسيون اروپا اين موضوع را براي راي گيري به شوراي اروپا اعلام خواهد كرد.
00:03:33.12

سه شنبه 26 آذر 1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: واحد مرکزي خبر]
[مشاهده در: www.iribnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 42]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن