تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 12 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):خدا را خالصانه ياد كنيد تا بهترين زندگى را داشته باشيد و با آن راه نجات و رستگارى را ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

کاشت پای مصنوعی

میز جلو مبلی

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1803717185




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

رئيس شركت آبفاي مرودشت:40 درصد از شبكه آب‌رساني مرودشت نياز به اصلاح دارد


واضح آرشیو وب فارسی:فارس: رئيس شركت آبفاي مرودشت:40 درصد از شبكه آب‌رساني مرودشت نياز به اصلاح دارد
رئيس شركت آب و فاضلاب مرودشت گفت: 40 درصد از شبكه 450 متري آب‌رساني اين شهر نياز به اصلاح و بازسازي دارد.


بيژن هستي امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در مرودشت اظهار داشت: 40 درصد از شبكه 450 كيلومتري آب‌رساني و خط انتقال آب شهر مرودشت بر اثر فرسودگي نياز به اصلاح و بازسازي دارد.

وي افزود: شبكه آب‌رساني و انتقال آب مرودشت در اكثر مناطق مربوط به دهه‌هاي گذشته است و همين فرسودگي باعث شده تا 20 درصد از آب شرب اين شهر از شبكه هدر رود.

رئيس شركت آب و فاضلاب مرودشت اضافه كرد: در هشت ماه گذشته از محل درآمدهاي جاري و همياري مردم، هشت كيلومتر از شبكه آب‌رساني مرودشت اصلاح و بازسازي شده است و با توجه به اعتبارات عمراني در حال حاضر امكان اصلاح و بازسازي وجود ندارد.

وجود 4 هزار انشعاب غيرمجاز در شهر

هستي همچنين بيان داشت: 4 هزار انشعاب غيرمجاز در شهر مرودشت وجود دارد كه اغلب در حاشيه شهر و مربوط به ساختمان‌هاي فاقد پروانه ساخت است.

وي در ادامه ابراز داشت: برخي از اين افراد داراي توان مالي مناسب براي خريد اشتراك آب هستند اما با زياده‌خواهي و قانون‌شكني حقوق ديگر شهروندان را ضايع مي‌كنند.

رئيس شركت آب و فاضلاب مرودشت افزود: استفاده غيرمجاز از شبكه آب جرم محسوب مي‌شود و فك پلمپ كنتور در بعضي مواقع تا شش ماه حبس را در پي دارد و در سال جاري با تعدادي از متخلفان برخورد قانوني كرده و به مراجع ذي‌صلاح معرفي شده‌اند.

هستي خاطرنشان كرد: در شهرهاي بيش از 30 هزار نفر جمعيت افراد بايد پس از گرفتن پروانه ساخت اقدام به اخذ اشتراك آب كنند كه در صورت رعايت اين قانون تعداد بسياري از افراد در شهر از نعمت آب شرب محروم مي‌شوند يا به انشعاب غيرمجاز روي مي‌آورند.

كمبود 300 ليتر آب در ثانيه در شهر مرودشت

رئيس شركت آب و فاضلاب مرودشت در بخشي ديگر از سخنان خود ابراز داشت: با توجه به وضعيت فعلي انشعابات شهر مرودشت، اين شهر با كمبود 300 ليتر آب در ثانيه مواجه است.

وي افزود: 470 ليتر آب در ثانيه وارد شبكه توزيع شهر مرودشت شده كه 270 ليتر در ثانيه از خط انتقال آب كوه سبز سد درودزن و 200 ليتر در ثانيه از چاه‌هاي پيرامون شهر تامين مي‌شود.

هستي همچنين اضافه كرد: بر اثر خشكسالي‌هاي اخير در شهرستان 11 چاه‌ اين شركت از سرويس خارج شده و در حال حاضر فقط 10 چاه قادر به توليد آب هستند.

شهر مرودشت مجهز به آزمايشگاه كنترل كيفيت آب است

رئيس شركت آب و فاضلاب مرودشت همچنين ابراز داشت: شهر مرودشت مجهز به آزمايشگاه كنترل كيفيت آب بوده كه اين آزمايشگاه مورد تاييد كامل سازمان محيط زيست و شركت آب و فاضلاب استان فارس است.

وي افزود: ورود و خروج آب شرب اين شهر به صورت متمادي مورد ارزيابي كيفيت قرار گرفته و به صورت مستمر به مسئولان گزارش مي‌شود.

هستي اضافه كرد: در بعضي نقاط شهر املاحي در آب ديده مي‌شود كه اين املاح دلايل متعددي دارد و دليل بر بي‌كيفيتي آب نيست و براي اطمينان از بهداشت و كنترل كيفي آب بيش از 3 هزار و 700 مورد كلرسنجي از شبكه‌هاي توزيع آب صورت گرفته و همچنين 5 هزار و 500 كيلوگرم گاز كلر استفاده شده است.

43 هزار انشعاب آب در مرودشت وجود دارد

رئيس اداره آب و فاضلاب مرودشت همچنين اظهار داشت: در حال حاضر 43 هزار انشعاب آب و 17 هزار انشعاب فاضلاب در شهر مرودشت وجود دارد و اين شركت در هشت ماهه نخست سال جاري 624 مورد رفع حوادث و اتفاقات شبكه آبرساني، يك‌هزار و 76 انشعاب آب، 379 انشعاب فاضلاب، يك‌هزار و 537 مورد استانداردسازي انشعاب آب، 936 تعويض كنتور خراب و فاقد كنتور و 338 انشعاب غيرمجاز را به مجاز تبديل كرده است.

انتهاي پيام/ 2448

سه شنبه 26 آذر 1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فارس]
[مشاهده در: www.farsnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 56]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن