تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 8 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):نشانه توبه كننده چهار است: عمل خالصانه براى خدا، رها كردن باطل، پايبندى به حق ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819007578




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

شهردار جديد مرودشت خبر دادنياز معابر مرودشت به 10 ميليون متر مربع آسفالت


واضح آرشیو وب فارسی:فارس: شهردار جديد مرودشت خبر دادنياز معابر مرودشت به 10 ميليون متر مربع آسفالت
شهردار جديد مرودشت گفت: معابر مرودشت نياز به 10 ميليون متر مربع آسفالت دارند.


به گزارش خبرگزاري فارس از مرودشت، داريوش احمدي امشب در آيين توديع و معارفه شهرداران قديم و جديد اين شهر كه با حضور چشمگير مسئولان و آحاد مردم مرودشت برگزار شد، اظهار داشت: از 30 ميليون متر مربع فضاي شهر مرودشت با كمبود 10 ميليون متر مربع آسفالت معابر مواجه هستيم.

وي افزود: از يك شهر با سيماي نازيبا نمي‌توان انتظار ايمني داشت.

شهردار جديد مرودشت اضافه كرد: براي رسيدن به حد ميانگين سرانه فضاي سبز كشور 300 هكتار كمبود فضاي سبز در شهر مرودشت وجود دارد كه با افزايش جمعيت و رشد آلاينده‌هاي زيست‌محيطي بايد در راستاي افزايش اين سرانه تلاش كرد.

در ادامه اين مراسم، فرماندار مرودشت ابراز داشت: توسعه پايدار شهري به معناي افزايش كيفيت زندگي در ساختار شهر است و اين به عنوان يك هدف كلي بايد مد نظر قرار گيرد.

يدالله حسيني افزود: بسياري از قوانين شهرداري كهنه شده و نيازمند تغيير براي زندگي نوين امروزي شهرها است.

وي اضافه كرد: برخي با نگاه اجمالي از بيرون به شهرداري مي‌نگرند و مي‌پندارند وظيفه اين مجموعه جمع‌آوري زباله‌هاي شهري است در صورتي كه اين حداقل‌ وظيفه شهرداري‌ها بوده و در زندگي امروزي شهرداري در بخش‌هاي مختلفي مانند فرهنگ، امنيت، محيط زيست، حمل و نقل روان و شهرگرايي سهم و نقش اساسي دارد.

به گزارش فارس، استقبال شركت‌كنندگان در آيين توديع و معارفه شهردار مرودشت به حدي بود كه صندلي‌هاي سالن پر شد و بسياري از افراد به صورت ايستاده نظاره‌گر اين مراسم بودند.

شهردار جديد منتخب نخست مردم مرودشت در چهارمين انتخابات شوراي اسلامي شهر بود كه از سوي اعضاي شورا به سمت شهردار انتخاب شد.

با خروج احمدي از شورا فريدون اتابكي عضو شوراي پيشين و نخستين علي‌البدل كه با اختلاف 52 راي از ورود به شورا باز مانده بود به شورا وارد شد.

غيبت مسئولان ارشد استانداري در اعطاي حكم شهردار دومين شهر اين استان مشهود بود كه مورد اعتراض برخي از مردم شهر مرودشت واقع شد.

انتهاي پيام/2448/ذ30

يکشنبه 1 دي 1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فارس]
[مشاهده در: www.farsnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 58]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن