تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 13 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):هر كس سه روز آخر ماه شعبان را روزه بگيرد و به روزه ماه رمضان وصل كند خداوند ثواب روزه ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1803932056




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

«ال موندو» متهم مي‌كند: بازجويي از مسي، دني آلوز، پينتو، ماسچرانو پولشويي مسي و شركـا


واضح آرشیو وب فارسی:ايران ورزشی: «ال موندو» متهم مي‌كند: بازجويي از مسي، دني آلوز، پينتو، ماسچرانو پولشويي مسي و شركـا
هميشه پسر دردسر آفرين پدر مي‌شود اما انگار اين بار از زمين به آسمان باريده. خورخه مسي پدر ليونل مسي به خاطر همكاري با يك شبكه قاچاق مواد مخدر دستگير شده. به نوشته «ال موندو» گروهي از مافياي مواد مخدر در كلمبيا هستند كه از مسي و اطرافيان او براي پولشويي استفاده مي‌كنند و حربه شان هم به اين صورت است كه بليت‌هاي كنسرت‌هاي موسيقي يا بازي‌هاي دوستانه سطح بالا را در تعداد بالا مي‌خرند، بازي‌هايي مثل ديدار خيريه دوستانه «مسي و دوستان» كه براي كمك به بنياد خيريه اين بازيكن ترتيب داده شد. با توجه به ادعاي روزنامه «ال موندو» حالا بحث مالي اين بازي‌ها و تمامي فعاليت‌هاي ورزشي و تجاري مسي و خانواده‌اش زير ذره‌بين قرار خواهد گرفت. به ويژه موسسه خيريه مسي كه «دوستان مسي» نام دارد و هر از چندي طي برنامه‌اي براي اهداف خيرخواهانه پول جمع آوري مي‌كنند.
يكي از اين ديدارها اواخر ژوئن در كلمبيا در شهر مادلين برگزار شد اما استقبال چنداني از آن صورت نگرفت و فقط 12 هزار نفر به تماشايش رفتند. مسابقه بعدي قرار بود اول در لس آنجلس باشد اما در شيكاگو برگزار شد و كارلوس بوكانگرا و تيري آنري هم در آن حضور داشتند. ديداري كه به گفته برگزار كننده‌اش 25هزار بليت برايش فروخته شد. برخي هواداران و علاقه‌مندان فوتبال و مسي هم بودند كه ادعا كردند براي ديدار رو در رو و صحبت با مسي 2000 دلار پرداخت كرده‌اند.
به نوشته اين روزنامه خورخه مسي بين 10 تا 20درصد براي وارد كردن ليونل و ساير ستاره‌هاي فوتبال به اين چرخه پول به جيب زده است. در جريان بازجويي‌ها نه تنها ليونل مسي احضار شده بلكه پاي دني آلوز، خوسه مانوئل پينتو و خاوير ماسچرانو هم به اين پرونده باز شده. بعد از انتشار اين خبر توسط «ال موندو» خانواده مسي اعلام كردند كه به خاطر مطالب كذبي كه اين روزنامه نوشته قصد دارند از آن شكايت كنند اما اين روزنامه ادعا كرده كه منبع خبرش چهار بازيكن بارسلونا بوده‌اند كه به‌عنوان شاهد از آنها بازجويي شده يعني خود مسي، آلوز، ماسچرانو و پينتو.
باشگاه بارسلونا در اين ميان مي‌تواند يك پاي ماجرا باشد چرا كه نام بازيكنان مطرحش در اين پرونده برده شده و اتهام سنگيني به آنان وارد شده است.
در حالي كه خانواده مسي هنوز هيچ اظهارنظر رسمي در اين رابطه نكرده اند، روزنامه كاتالاني «اسپورت» همه اين گمانه زني‌ها را تكذيب كرده و معتقد است اين هم نقشه جديدي است كه مادريدي‌ها براي لكه‌دار كردن چهره مسي كشيده‌اند. مسي و پدرش قبلا هم در اسپانيا به مشكلات قانوني برخورده‌اند. همين چند ماه پيش بود كه مسي براي گريختن از اتهام فرار از پرداخت ماليات، پنج ميليون يورو به سازمان مالياتي اسپانيا داد تا غائله را بخواباند. آن زمان مشخص شد كه مسي با همدستي پدرش بخش زيادي از درآمدهايش را در حساب‌هاي ديگري نگهداري مي‌كرده تا مجبور نشود به‌عنوان كسي كه اقامت اسپانيا را دارد ماليات درآمدهايش را به دولت اسپانيا بپردازد. در عين حال شبكه تلويزيوني «TV3» در تحليل خود آورده است كه نمي‌توان چندان هم مسي را از اتهام‌ها مبري دانست و اين احتمال را هم بايد در نظر گرفت كه وي تحت پوشش پدرش كارهاي غير قانوني‌اش را سازماندهي مي‌كند و هر بار كه دست قانون به وي مي‌رسد از پدرش به‌عنوان سپر بلا استفاده مي‌كند.
نمونه‌هايي از اين دست كه خانواده بازيكنان براي‌شان دردسر و آبروريزي به همراه مي‌آورند، كم نيست. وين روني هم درگير خلافكاري‌هاي پدرش شده بود. پاي پسر پله اسطوره فوتبال جهان به خاطر مواد مخدر به زندان باز شد. جان تري مدافع انگليس و چلسي هم به خاطر دزدي مادر و قانون شكني‌هاي پدرش بارها سوژه خبرها شده بود.

سه شنبه 26 آذر 1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ايران ورزشی]
[مشاهده در: www.iran-varzeshi.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 91]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن