تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 11 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):لباس پاكيزه غم و اندوه را برطرف مى كند و باعث پاكيزگى نماز است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

کاشت پای مصنوعی

میز جلو مبلی

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1803258355




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

افتتاح موزه CR7 در ماديرا رونالدو: عقده توپ طلا ندارم


واضح آرشیو وب فارسی:ايران ورزشی: افتتاح موزه CR7 در ماديرا رونالدو: عقده توپ طلا ندارم
كريستيانو رونالدو ستاره پرتغالي رئال مادريد در حالي عصر يكشنبه موزه افتخاراتش را در زادگاهش افتتاح كرد كه در حاشيه آن گفت يك اتاق اضافه براي توپ و ساير جوايزي كه در آينده كسب مي‌كند، ساخته شده است.
اين مهاجم 28 ساله كه در موزه‌اش توپ طلاي سال 2008 و همچنين 125 جايزه فردي ديگر را به نمايش گذاشته، عنوان كرد كه موزه CR7 هديه‌اي به هوادارانش است: «امروز، روز خاصي است؛ روزي كه موزه‌ام افتتاح شد و من به آن افتخار مي‌كنم. من اتاقي براي افتخارات ديگرم نيز دارم. نمي‌خواهم از افتخار خاصي نام ببرم. چيزي كه مي‌خواهم، كسب جوايز بيشتر است و اگر برنده توپ طلا شوم، اتاق اضافه‌اي براي قرار دادن آن در موزه وجود دارد.»
رونالدو در كنار فرانك ريبري و ليونل مسي سه نامزد دريافت عنوان بهترين بازيكن سال 2013 فوتبال جهان است و بسيار اميدوار است اين جايزه را از آن خود كند. او كه در اين فصل 33 گل به ثمر رسانده، در حالي كه چند روز قبل نيز بهترين فوتباليست دنيا از سوي مجله ورلد ساكر انتخاب شد، اعلام كرد كه عقده دريافت باارزش‌ترين جايزه فردي دنيا را ندارد: «جايزه مجله ورلد ساكر يك جايزه بااهميت ديگر است اما تصاحب آن بدان معنا نيست كه از سوي فيفا نيز بهترين بازيكن انتخاب مي‌شوم. اميدوارم اين اتفاق خوب برايم بيفتد اما وسواسي براي تصاحب آن ندارم.»
با وجود هيجان و شور فراوان هواداران و خبرنگاران در افتتاح اين موزه، فضاي آن معمولي و متوسط است. موزه CR7 در طبقه همكف يك ساختمان 5 طبقه قرار دارد و فاصله‌اش با مركز شهر فونچال فقط چند صد متر بوده و چشم‌اندازش رو به اقيانوس اطلس است.
درك اينكه چرا رونالدو چنين جايي را انتخاب كرده، آسان است، چون به ياد مي‌آورد كه ترك اينجا سخت‌ترين لحظه زندگي‌اش به‌عنوان يك فوتباليست بوده است: «نمي‌توانيد بدون فداكاري و گذشت چيزي را از آن خود كنيد. يازده ساله بودم كه از ماديرا رفتم و سعي كردم رو به ورزش بياورم. جدايي از اينجا سخت‌ترين كار در طول دوران حرفه‌اي بود.»
همسايگان كنجكاو در بالكن خانه خود شاهد هياهوي افتتاح موزه‌اي بودند كه در جزيره‌اي آرام با 260 هزار نفر جمعيت كه به خاطر تنوع زيستي‌اش مشهور شده، اتفاقي غير عادي است.
رونالدو 28 ساله ادامه داد: «اين موزه شاهدي براي دستاوردهايم است. هيچ‌كس قرار نيست آنها را از اينجا تكان بدهد و اينها چيزهايي است كه مي‌خواستم با هوادارانم شريك باشم.»
جايزه اول رونالدو كه احتمالاً كوچترين آنها نيز است، مربوط به هشت سالگي اين ستاره پرتغالي مي‌شود كه در تورنمنتي با پيراهن تيم «آندورينيا» به مقام آقاي گلي دست يافت. دو كفش طلاي اروپا و همچنين يك مجسمه مومي شده با پيراهن تيم ملي پرتغال ديگر چيزهايي است كه در اتاق اصلي اين موزه قرار داده شده است.
رونالدو كه در كنار مجسمه‌اش ايستاده بود، به شوخي گفت: «فكر نمي‌كنم اين مجسمه از من خوش تيپ‌تر باشد.»
او همچنين به سر الكس فرگوسن مربي سابق منچستريونايتد كه 6 سال زير نظر او در ليگ برتر توپ زد و خانواده و مدير برنامه‌هايش يعني خورخه مندس كه نقش مهمي در موفقيت‌هايش ايفا كرده‌اند، اداي احترام كرد.
تمامي توپ‌هايي كه CR7 حداقل يك هت تريك با آنها داشته، از جمله توپ بازي برگشت پلي آف جام جهاني مقابل سوئد كه پرتغال 4-2 برنده شد، در اين موزه به نمايش گذاشته شده است.

سه شنبه 26 آذر 1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ايران ورزشی]
[مشاهده در: www.iran-varzeshi.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 70]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن