تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 10 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):هر كس به نيازمند كمك مالى كند و با مردم منصفانه رفتار نمايد چنين كسى مؤمن حقيقى اس...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819634235




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

نمي‌خواهم مقابل برزيل، اسپانيا و آلمان بازي كنيمرونالدو: اگر توپ طلا را نبرم دنيا به آخر نمي‌رسد


واضح آرشیو وب فارسی:فارس: نمي‌خواهم مقابل برزيل، اسپانيا و آلمان بازي كنيمرونالدو: اگر توپ طلا را نبرم دنيا به آخر نمي‌رسد
ستاره پرتغالي رئال مادريد اعلام كرد در صورتي كه برنده توپ طلا نشود، دنيا به آخر نخواهد رسيد.


به گزارش خبرگزاري فارس، كريستيانو رونالدو درباره اهميت كسب توپ طلا كه برنده آن ماه آينده مشخص مي‌شود، صحبت كرد. مهاجم رئال مادريد و تيم ملي پرتغال همچنين درباره جام‌جهاني سال آينده، گرت بيل، كارلو آنچلوتي و نلسون ماندلا كه در جام جهاني 2010 او را در آفريقاي جنوبي ملاقات كرد نيز صحبت كرد.

وي اظهار داشت: تمام جام‌جهاني‌ها مهم هستند؛ تمام رقابت‌ها اهميت دارند اما اين يكي ويژه است زيرا در برزيل برگزار مي‌شود. براي پرتغال اين اهميت زيادي دارد زيرا تاريخ و فرهنگ مشترك زيادي با اين كشور داريم و به يك زبان صحبت مي‌كنيم؛ بنابراين فوق‌العاده است، افتخار مي‌كنيم كه در اين تورنمنت بزرگ شركت مي‌كنيم. در رقابت‌هاي مقدماتي روسيه در گروه ما باثبات‌تر از ما عمل كرد؛ بهتر بازي كرد و امتيازاتي را از دست داديم كه نبايد اما اين‌ها گذشته است. در پلي‌آف شركت كرديم؛ برنده شديم و اكنون در جام جهاني هستيم.

رونالدو ادامه داد: همه تيم‌ها عالي بازي كردند، تمام بازيكنان عالي كار كردند و براي بازي مقابل سوئد تمركز كرده‌ بودند. نه تنها به خاطر اينكه سه گل زدم اما فكر مي‌كنم كه براي راهيابي به جام‌جهاني به پرتغال كمك كردم و به همين دليل احساس غرور مي‌كنم. روز بعد از مسابقه با سوئد همه در پرتغال درباره تيم ملي صحبت مي‌كردند و فهميديم كه چه كار بزرگي انجام داده‌ايم. لحظه فوق‌العاده‌اي براي تيم ملي، مردم پرتغال و بسياري از هوادارانمان در برزيل بود. زلاتان بازيكن مهمي است، دو گل زد اما من سه گل زدم.

وي خاطرنشان كرد: غيرممكن وجود ندارد اما قهرماني در جام‌جهاني بسيار مشكل است. ما مدعي قهرماني نيستيم كه به نظر من چيز خوبي است زيرا فشار را از روي ما بر مي‌دارد. بايد رو راست باشيم، پرتغال تيم فوق‌العاده‌اي دارد، تلاش خواهيم كرد تا قهرمان شويم اما بسيار مشكل است. بايد ببينيم چه مي‌شود.

ستاره پرتغالي رئال مادريد اضافه كرد: دوست ندارم مقابل برزيل، اسپانيا و آلمان قرار بگيريم. نمي‌گويم كه بقيه تيم‌ها رقيبان آساني هستند. شايد بتوان گفت اروگوئه، شيلي، آرژانتين، ايتاليا، انگليس هم تيم‌هاي قدرتمندي هستند اما آن سه تيم از همه قوي‌تر هستند.

وي گفت: فكر نمي‌كنم توپ طلا مهم‌ترين موضوع در فوتبال باشد. شايد براي بسياري از بازيكنان اهميت زيادي داشته باشد، اين را درك مي‌كنم اما فقط يك افتخار فردي است؛ چيزهايي وجود دارد كه مهم‌تر از آن هستند مثل كسب قهرماني‌هاي مختلف با باشگاه و داشتن يك دوره موفقيت‌آميز. اين فقط يك افتخار ديگر است پس خوب است اما اگر برنده نشديد، دنيا به آخر نمي‌رسد. مي‌توانم به بازيكنان بزرگ زيادي فكر كنم كه شايسته كسب توپ طلا بودند اما هرگز به آن نرسيدند بنابراين اين فقط يك افتخار است.

رونالدو يادآور شد: كسب توپ طلا در سال 2008 باورنكردني بود؛ احساس بسيار فوق‌العاده‌اي بود، نه تنها به خاطر كاري كه در منچستر انجام دادم، افتخارات بسيار زيادي به دست آورديم، تيم فوق‌العاده بود؛ در تمام رقابت‌ها به قهرماني رسيديم و من هم سال بسيار خوبي را پشت سر گذاشته بودم. گل‌هاي بسيار بسيار زيادي زدم و بهترين بازيكن اروپا بودم، بهترين گلزن ليگ قهرمانان شدم؛ بنابراين براي من سال فوق‌العاده‌اي بود و من تمام جوايز فردي را هم دريافت كردم. نه تنها از لحاظ تيمي كه از لحاظ فردي هم تمام افتخارات را به دست آوردم.

وي تأكيد كرد: گرت بيل عالي كار مي‌ كند. او سخت و با كمي مصدوميت شروع كرد و در ابتدا مشكلاتي داشت اما اين طبيعي است زيرا در تمرينات پيش از فصل شركت نكرده بود و پس از آن فشار بسيار زيادي را تحمل كرد. اكنون در مسير خوبي قرار گرفته است، خيلي به ما كمك مي‌كند و با تيم هماهنگ شده است. مردم، هواداران و بازيكنان او را دوست دارند. بيل بازيكن فوق‌العاده‌اي است و دوست دارم به او براي رسيدن به افتخارات كمك كنم.

ستاره تيم ملي پرتغال گفت: وقتي بازيكنان اسطوره‌اي در رئال مادريد باشند، مردم بيشتر به اين تيم احترام مي‌گذارند. خيلي خوشحالم كه با او كار مي‌كنم؛ بيل بازيكن فوق‌العاده‌اي است و تجربه بسيار زيادي دارد. دوست دارم در كنار بهترين‌ها باشم.

وي گفت: احساس مي‌كنم اينجا خانه من است و احساسي باورنكردني دارم، عاشق اين باشگاه و مردم، هواداران هستم. همه‌چيز دارم، به همين دليل قرارداد جديدي امضا كردم. نمي‌دانم چه زماني از فوتبال خداحافظي مي‌كنم اما در حال حاضر از بودن در اين تيم احساس غرور و خوشحالي مي‌كنم.

كريستيانو رونالدو در خصوص درگذشت نلسون ماندلا اظهار داشت: روزنامه‌ها و پيغام مردم سراسر دنيا براي او را ديدم و فكر مي‌كنم لايقش بود. او يكي از مهم‌ترين مردم دنيا بود. اين فرصت را داشتم كه با او در آفريقاي جنوبي ملاقات كنم و به خاطر كاري كه او براي كشورش و در تمام زندگي انجام داده بود، اين براي من يك رويا بود. او درگذشت و روز غم‌انگيزي براي من بود. مردم سراسر دنيا غمگين شدند زيرا او انسان فوق‌العاده‌اي بود؛ كسي بود كه كمك كرد دنيا به جاي بهتري تبديل شود. بهترين‌ها را براي او و خانواده‌اش آرزو مي‌كنم. او به بهشت رفته است و من مطمئنم فرشتگان در اطرافش هستند و از او مراقبت مي‌كنند. براي من مايه خوشحالي بود كه با او ملاقات كردم و اميدوارم در آرامش باشد.

نامزد توپ طلاي 2013 گفت: آنچلوتي خيلي‌چيزها را تغيير داده است. او پيش از اين بازيكن بوده است و بنابراين تجربه برخورد با بازيكنان را دارد. چيز زيادي براي گفتن ندارم زيرا او در گذشته هر افتخاري را به دست آورده است. فكر مي‌كنم آنچلوتي خيلي خوب است و خوشحالم كه با او كار مي‌كنم. چيزهاي زيادي از او و دستيارانش ياد مي‌گيرم.

انتهاي پيام/د

سه شنبه 19 آذر 1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فارس]
[مشاهده در: www.farsnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 22]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن