تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 8 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):انسان بايد براى آخرتش از دنيا، براى مرگش از زندگى و براى پيرى‏اش از جوانى، توشه...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1818967419




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

فروزان:مشخص نيست مقابل راه‌آهن بازي کنم


واضح آرشیو وب فارسی:ورزش سه: فروزان:مشخص نيست مقابل راه‌آهن بازي کنم
دروازه‌بان تيم فوتبال گسترش‌فولاد تبريز گفت:آشيل پاي من حدود سه ماهي بود که درد مي‌کرد اما من با وجود همين مصدوميت براي گسترش فولاد بازي مي‌کردم.

  وضعيت حضور محسن فروزان براي حضور در دروازه تيم فوتبال گسترش فولاد تبريز براي بازي مقابل راه‌آهن در هفته بيست و دوم ليگ برتر مشخص نيست. اين دروازه‌بان با مصدوميتي از ناحيه آشيل پا مواجه شده و هنوز مشخص نيست که به بازي فردا مي‌رسد يا نه.

به گزارش فارس، فروزان در اين خصوص گفت: آشيل پاي من حدود سه ماهي بود که درد مي‌کرد اما من با وجود همين مصدوميت براي گسترش فولاد بازي مي‌کردم. تا اينکه با سرماي بي‌سابقه تبريز که زمين هم يخ زده و سفت شده بود مصدوميت آشيل پايم بيشتر شده بود و از دو روز پيش درد بيشتري در پايم احساس کردم. در اين چند روز هم مشغول تمرينات اختصاصي و فيزيوتراپي بودم و معلوم نيست که بتوانم فردا بازي کنم يا نه.

دروازه‌بان تيم فوتبال گسترش فولاد تبريز درباره بازي اين تيم مقابل راه‌آهن هم اظهار داشت: راه‌آهن تيم خوبي است اما در اين چند وقت با روحيه خوبي تمرين مي‌کنيم اما اين را مي‌دانيم که هر بازي براي ما حکم مرگ و زندگي را دارد. بازي تيم‌هاي انتهايي جدول فينال گونه است.

دروازه‌بان سابق تراکتورسازي تبريز درباره اينکه گفته مي‌شود تيم‌هاي تبريزي در نيم فصل دوم ليگ برتر با حاشيه‌هايي روبرو هستند، تصريح کرد: قبول دارم که حاشيه در تيم‌هاي تبريزي زياد است اما خوشبختانه ما در گسترش فولاد تبريز حاشيه‌اي نداريم و بچه‌ها با روحيه خاصي تمرين مي‌کنند و همه هدف ما نتيجه‌گيري است.

وي ادامه داد: البته من در تراکتورسازي دو سال بازي کردم و اين تيم هميشه حاشيه‌هايي داشته است که اين موضوع هم به خاطر پرطرفدار بودن آن است و اتفاق عجيبي نيست. يک زمان اين حاشيه از سوي بازيکن به وجود مي‌آيد و يک زمان مربي و شايد هم مسئولين باشگاه اما تراکتورسازي بايد قدر هوادارانش را بداند چرا که آنها هميشه پشتيبان تيم شان هستند.

جمعه 1392/10/20 15:14





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ورزش سه]
[مشاهده در: www.varzesh3.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 57]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن