تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 10 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):هر که ما را پس از مردنمان زیارت کند گویا ما را هنگام زنده بودنمان زیارت کرده است....
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

کاشت پای مصنوعی

میز جلو مبلی

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1803032011




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

خبري از آيين‌نامه انتخابات كميته و صدور بيانيه نشد معادله ها امروز شكل مي گيرند


واضح آرشیو وب فارسی:ايران ورزشی: خبري از آيين‌نامه انتخابات كميته و صدور بيانيه نشد معادله ها امروز شكل مي گيرند
آزاده پيراكوه
امضاي بيانيه براي پاسخ به اتهام‌هايي كه خسروي وفا مطرح كرده بود، در كنار بررسي و تدوين آيين نامه اجرايي انتخابات كميته، كافي است تا جلسه صبح دوشنبه هيات اجرايي كميته ملي المپيك را تبديل به نشستي ويژه‌‌ و پرخبر كند و چه انگيزه‌اي بهتر از اين، براي ديدن طلوع خورشيد در ساختمان آجري رنگ سئول.
هنوز ساعت شش نشده كه به كميته ملي المپيك مي‌رسم و كسي براي هماهنگي نيست، جز دبير كل. با صحبت تلفني افشارزاده با نيروهاي حراست اجازه ورود صادر مي‌شود و دقايقي بعد اعضاي هيات اجرايي كم كم مي‌رسند و مستقيم به اتاق جلسات مي‌روند. محمد علي آبادي، علي كفاشيان، مهدي قدمي، احمد ناطق نوري، شاهرخ شهنازي، رباب شهريان و مهدي هاشمي، پشت سر هم سر مي‌رسند اما از كرباسيان، خسروي وفا و مشحون خبري نيست. پرسش درباره علت غيبت اين افراد در اين جسله مهم بي نتيجه است. پاسخ روشني داده نمي‌شود اما با توجه به اينكه پيش بيني مي‌شد بيانيه‌اي صادر شود، مي‌توان حدس زد كه چرا خسروي وفا نيامده. مشحون هم دليل مشابهي دارد. با اين حال و هوا نشست هيات اجرايي كميته ملي المپيك شروع مي‌شود و دقايقي بعد، هاشمي كه جلسه ديگري دارد، نخستين كسي است كه اتاق را ترك مي‌كند اما حرفي هم نمي‌زند. ناطق نوري هم دقايقي بعد از او همين راه را مي‌رود و فقط چند جمله كوتاه مي‌گويد:« خبري نيست. درباره هيچ موضوعي تصميم گرفته نشد. همه چيز ماند براي سه شنبه.»
رييس سفيد موي بوكس كه سال‌ها حضور در مجلس و فدراسيون بوكس به او آموخته، چطور بايد از اين شرايط فرار كند، روش چند نشست قبلي را پيش مي‌گيرد و مي‌گويد اجازه حرف زدن ندارد. او با همين ترفند از جمع خبرنگاران جدا مي‌شود تا همه منتظر كسي باشند كه به عنوان سخنگو بيرون مي‌آيد. بهرام افشارزاده، كسي است كه اين مسووليت به او داده مي‌شود. او هم بيرون مي‌آيد و تقريبا همان حرف‌هاي ناطق را با ادبياتي ديگر به زبان مي‌آورد؛ خبر خاصي نيست.
انگار اعضا تصميم گرفته‌اند فعلا بيانيه‌اي عليه خسروي وفا منتشر نكنند. بعضي كلا منكر مي‌شوند و بعضي ديگر هم سربسته حرف‌هايي مي‌زنند و از بررسي تمام اين حرف‌هاست كه مي‌توان نتيجه گرفت كه فعلا دست نگه داشته اند!
با عبور از اين بحث كه البته پيغام زيادي براي ورزش دارد، به موضوع دوم مي‌رسيم؛ جايي كه قرار بود آيين نامه اجرايي انتخابات نوشته شود و جالب است كه گفته مي‌شود درباره اين موضوع هم تصميمي گرفته نشده است. چند روز ديگر ثبت نام از كانديداها شروع مي‌شود و در نشست امروز صبح قرار است حرف آخر زده شود. پس با اين حساب جلسه امروز هم مهم مي‌شود اما تا زمان نوشتن اين مطلب مشخص نيست كه كدام عقيده درباره آيين نامه اجرايي راي مي‌آورد؛ نمايندگان هيات رييسه فدراسيون‌ها اجازه كانديداتوري پيدا مي‌كنند يا خير؟
دو ديدگاه وجود دارد. بعضي از اعضاي هيات اجرايي كه موافق محدود كردن اين موضوع هستند، مي‌گويند اگر اين اتفاق بيفتد، ديگر از بيرون توصيه نمي‌شود و صرفا روساي فدراسيون ها مي‌توانند به عضويت هيات اجرايي درآيند. عده‌اي هم كه مخالف‌اند، مي‌گويند با انجام اين كار موانعي بر سر راه افراد تاثير گذار بسته مي‌شود. بعضي از حاميان مصطفي هاشمي‌طبا در جمع اعضاي هيات اجرايي هستند و نمي‌خواهند با تصويب اين ماده قانوني در آيين نامه اجرايي انتخابات، مانع حضور فردي مثل هاشمي‌طبا شوند و وجود همين دو ديدگاه كافي است تا نشست امروز هيات اجرايي از اهميت بالايي برخوردار باشد. چون تصويب يا رد اين بند پيشنهادي، خيلي از معادله‌هاي پيش روي انتخابات كميته را تعيين مي‌كند اگرچه تا پايان روز 14 دي ماه كه آخرين روز ثبت نام كانديداهاست، نمي‌توان مطمئن حرفي زد.
به هر حال با اين حال و هوا، مديران ورزش نشست را ترك مي‌كنند تا در فاصله كمتر از 24 ساعت ديگر دوباره به كميته بيايند و تصميمات نهايي را درباره انتخابات پيش روي كميته ملي المپيك بگيرند بدون اينكه اتفاق ويژه‌اي بيفتد و به درخواست‌هايي كه براي عضويت در مجمع رسيده، ترتيب اثر داده شود.

2 عضو تحريم كردند

در حالي كه گفته مي‌شود مشخص نيست خسروي وفا و مشحون به چه علت در اين نشست غيبت كرده‌اند اما از زبان بعضي از اعضاي هيات اجرايي شنيده مي‌شود كه مشحون هيات اجرايي را تحريم كرده و بعد از او هم خسروي وفا كه اعتراض‌هايش به جايي نرسيده، اعلام كرده تا پايان اين دوره هيات اجرايي، ديگر در نشست‌ها حاضر نمي‌شود تا انتخابات برگزار شود. البته به روايتي ديگر، خسروي وفا شب گذشته عازم كربلا شده است.

سه شنبه 26 آذر 1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ايران ورزشی]
[مشاهده در: www.iran-varzeshi.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 47]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن