تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 8 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):آفت دینداری حسد و خودبینی و فخر فروشی است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819007807




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

كارهاي صدور بيانيه عليه خسروي وفا انجام شده استعلي‌آبادي: بايد ببينيم اساسنامه در مورد حضور هاشمي‌طبا در انتخابات كميته چه مي‌گويد


واضح آرشیو وب فارسی:فارس: كارهاي صدور بيانيه عليه خسروي وفا انجام شده استعلي‌آبادي: بايد ببينيم اساسنامه در مورد حضور هاشمي‌طبا در انتخابات كميته چه مي‌گويد
رئيس‌ كميته ملي المپيك گفت: نمي‌دانم هاشمي‌طبا مي‌تواند در انتخابات كميته شركت كند يا خير و بايد ببينيم در اين زمينه اساسنامه چه مي‌گويد.


به گزارش خبرگزاري فارس، رئيس كميته ملي المپيك در مورد جلسه براي تغيير آيين‌نامه گفت: تغيير خاصي نكرد. كار كارشناسي انجام شده بود كه امروز به تصويب و تاييد رسيد و در حال اخذ امضا هستيم تا نسخه تايپ‌شده آن را رسانه‌اي كنيم. تا جايي كه من مي‌دانم تغيير خاصي در آن ايجاد نشده است.

وي در مورد سرپرستان كه آيا مي‌توانند كانديداي هيئت اجرايي شوند، تصريح كرد: نماينده‌اي كه از طرف هيئت رئيسه فدراسيون‌ها انتخاب مي‌شوند مي‌توانند به مجمع بيايند فقط حق يك راي را دارند و در مجمع بعدي هم حق ندارند راي بدهند.

رئيس كميته المپيك درجواب به اين سوال كه آيا آنها مي‌توانند كانديد بشوند، ادامه داد: براساس نص صريح آيين‌نامه كسي نمي‌تواند كانديدا شود مگر 6 ماه از حضورش در هيئت رئيسه گذشته باشد.

علي‌آبادي در مورد زمان برگزاري مجمع نيز گفت: تا اين لحظه كه من صحبت مي‌كنم تغييري در تاريخش ايجاد نشده و در موعد مقرر انجام مي‌شود.

وي درخصوص صدور بيانيه عليه خسروي‌وفا تاكيد كرد: هيئت اجرايي در جلسات شماره‌هاي 191 و 192 تاييد كرد كه بيانيه خواهد داد اما چون من خيلي پيگير موضوع نيستم، دقيقا در جريانش نيستم. امروز و فردا قرار است بيانيه صادر شود. تا جايي كه مي‌دانم كارهايش انجام شده، امضا شده و فقط قرار است اصلاحاتي داشته باشد.

وي در مورد اينكه چرا جلسات هيئت اجرايي اين‌قدر غايب دارد، گفت: از زماني كه من در جلسات بودم معمولا هفته‌اي يكي دو نفر مسافرت بودند و با ميانگين هشت يا 9 نفر جلسه برگزار شده است.

علي‌آبادي در خصوص اينكه آيا هاشمي‌طبا مي‌تواند در انتخابات شركت كند، تصريح كرد: نمي‌دانم، بايد ببينيم اساسنامه چه مي‌گويد.

رئيس كميته ملي المپيك درباره گفته خسروي‌وفا مبني بر اينكه در جلسات شركت نخواهد كرد، تاكيد كرد: ميل خودشان است، در اين زمينه صحبتي ندارم.

وي همچنين در پاسخ به اين سوال كه آيا برخوردي با خسروي‌وفا كه با ميل شخصي‌اش در جلسات شركت نمي‌كند، خواهد شد، اظهار داشت: هنوز در اين‌باره هيئت اجرايي تصميمي نگرفته است.

انتهاي پيام/م

سه شنبه 26 آذر 1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فارس]
[مشاهده در: www.farsnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 71]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن