تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 20 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام سجاد (ع):بار الها... باطل را از درون ما محو نما و حق را در باطن ما جاى ده. زيرا كه ترديدها...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1814672526




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

كينه قديمي پس از۱۲سال رنگ خون گرفت


واضح آرشیو وب فارسی:همشهری: كينه قديمي پس از۱۲سال رنگ خون گرفت


شامگاه چهارشنبه گذشته، ماموران پليس شهرستان سيرجان در جريان درگيري خونين در خانه‌اي ويلايي قرار گرفتند و راهي آنجا شدند. بررسي‌ها نشان مي‌داد كه 2برادر و يك خواهر در جريان اين درگيري با ضربات چاقو مجروح شده و پيش از رسيدن ماموران هر 3به بيمارستان منتقل شده‌اند. درحالي‌كه بررسي‌ها در اين زمينه ادامه داشت بعد از دقايقي از بيمارستان خبر رسيد كه يكي از مجروحان به نام عظيم، 27ساله به‌علت شدت جراحات به كام مرگ رفته است.

با مرگ وي، تحقيقات براي دستگيري عامل جنايت كه امير نام دارد، ادامه يافت. بررسي‌ها نشان مي‌داد كه اين جنايت به‌دنبال كينه‌اي قديمي صورت گرفته است؛ كينه‌اي كه پس از تصادفي كه 12سال پيش رخ داده بود، به‌وجود آمده بود.ماجرا از اين قرار بود كه در آن زمان برادر امير(عامل جنايت) به همراه برادر مقتول ، سوار موتور بودند و از بندرعباس به سمت سيرجان مي‌رفتند كه تصادف كردند و در اين حادثه برادر امير جانش را از دست داد.

از آن زمان بين اين دو خانواده اختلاف به‌وجود آمد تا اينكه امير كه در زمان تصادف پسري كوچك بود بزرگ شد و به فكر انتقامجويي افتاد. وي شب حادثه با همدستي 2نفر از دوستانش به خانه مقتول حمله و با چاقو او را به همراه برادر و خواهرش مجروح كرد و از آنجا گريخت. پس از فرار امير و دوستانش، مجروحان به بيمارستان انتقال يافتند كه يكي از برادرها جانش را از دست داد و 2 مجروح ديگر از مرگ نجات يافتند. با اين اطلاعات، ماموران تحقيقات خود را ادامه دادند و همان شب همدستان عامل اصلي جنايت را دستگير كردند. اما قاتل كينه‌جو فراري شده بود.

تجسس‌ها براي دستگيري متهم ادامه داشت تا اينكه وي روز شنبه به دام پليس افتاد.پسرجوان در بازجويي‌ها به جنايت اعتراف كرد و گفت: سال‌ها پيش وقتي شنيدم كه برادرم در تصادف جان خود را از دست داده شوكه شدم. مرگ ناگهاني برادرم را نمي‌توانستم باور كنم، با اينكه خيلي سنم كم بود اما كاملا به هم ريخته بودم. من او را خيلي دوست داشتم و نمي‌توانستم مرگش را تحمل كنم.او ادامه داد: اين حادثه تأثير بدي در روحيه من گذاشت به طوري‌كه هيچ وقت نتوانستم آن را فراموش كنم.

وقتي شنيدم كه برادرم در اين تصادف با يكي از دوستانش بوده و او در اين سانحه جان سالم به در برده است، بيشتر عصباني شدم. دوستش در اين تصادف مجروح شد و چند روزي در بيمارستان بستري بود. چون تصور مي‌كردم كه او مقصر اين تصادف بوده است، از همان زمان نسبت به او و خانواده‌اش كينه به دل گرفتم تا اينكه بعد از سال‌ها تصميم گرفتم انتقام بگيرم. روز حادثه وقتي عظيم(مقتول) را ديدم، ابتدا در خيابان با هم درگير شديم. مردم جدايمان كردند و او به خانه‌اش رفت. من كه برادر عظيم را عامل مرگ برادرم مي‌دانستم، به همراه 2 نفر از دوستانم به خانه آنها حمله كردم.

زنگ در حياط را زدم و وقتي آنها در را باز كردند به داخل رفتم و با چاقو آنها را زدم. بعد از مجروح‌كردن عظيم و برادر و خواهرش، از آنجا فرار كردم تا اينكه متوجه شدم يكي از اعضاي اين خانواده جانش را از دست داده است. پس از آن مي‌خواستم زندگي مخفيانه‌اي در پيش بگيرم كه دستگير شدم.اين پسر انتقامجو بعد از اعتراف به جنايت، با قرار قانوني در اختيار ماموران پليس آگاهي سيرجان كرمان قرار گرفت و تحقيقات از وي همچنان ادامه دارد.

دوشنبه 25 آذر 1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: همشهری]
[مشاهده در: www.hamshahrionline.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 43]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن