تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 15 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام محمد باقر(ع):پشیمانی از گناه برای توبه کافی است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

تاثیر رنگ لباس بر تعاملات انسانی

خرید ریبون

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1804756058




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

برترين آباژورهاي دكوراسيون


واضح آرشیو وب فارسی:باشگاه خبرنگاران جوان: برترين آباژورهاي "دكوراسيون"
انتخاب آباژور مناسب براي اتاق نشيمن و اتاق خواب‌ها از جمله مهم‌ترين نكاتي است كه مي‌تواند تاثير زيادي در افزايش زيبايي، نورپردازي مناسب و بزرگ‌تر به‌نظر رسيدن فضاي منزل داشته باشد.
به گزارش گروه بازار باشگاه خبرنگاران، انتخاب آباژور مناسب براي اتاق نشيمن و اتاق خواب‌ها از جمله مهم‌ترين نكاتي است كه مي‌تواند تاثير زيادي در افزايش زيبايي، نورپردازي مناسب و بزرگ‌تر به‌نظر رسيدن فضاي منزل داشته باشد. از طرفي انتخاب نوع نامناسب آن به لحاظ شكل، فرم و رنگ نيز مي‌تواند تاثير نه‌چندان خوبي بر ظاهر منزل داشته باشد و به مرور شما را كلافه و خسته كند. با مطالعه اين بخش مي‌توانيد با مهم‌ترين نكات كاربردي براي تهيه يك آباژور مناسب آشنا شويد.

------------

فضا را بزرگ‌تر كنيد

انتخاب آباژور براي اتاق نشيمن بايد با دقت زيادي انجام شود زيرا اين آباژور علاوه بر زيبايي و جلوه زياد بايد توانايي نورپردازي مناسب را در فضاي اتاق پذيرايي و نشيمن داشته باشد. پيش از هر چيز در اين مسئله سليقه شما مهم است اما در كنار آن بايد توجه كنيد كه جنس، رنگ و فرم آباژور را بايد متناسب با جنس مبلمان و رنگ‌آميزي آن انتخاب كنيد. دقت كنيد كه در هر گوشه‌اي از اتاق نشيمن كه احساس تاريكي و يكنواختي داريد مي‌توانيد از يك آباژور مناسب استفاده كرده و به اين ترتيب فضاي اتاق نشيمن را بزرگ‌تر كنيد.

------------

مخروطي يا استوانه‌اي؟

در صورتي كه مبلمان خانه شما مدرن است بهتر است از آباژورهايي با سبك مدرن استفاده كنيد و در صورتي كه فضاي خانه شما و دكوراسيون آن سنتي است از آباژورهاي مخروطي و پارچه‌اي استفاده كنيد. بهترين انتخاب براي خانه‌هاي مدرن كه طراحي مبلمان و اثاثيه در آن به‌صورت مدرن صورت گرفته، اين است كه از آباژورهاي استوانه‌اي و بلند استفاده كنيد. مي‌توانيد با كمك يك تا 2 آباژور بلند به فضاي نشيمن و ناهارخوري خود جلوه ببخشيد. اما در صورتي كه دكوراسيون سنتي داريد از آباژورهاي روميزي استفاده كنيد كه براي تهيه آن از چوب استفاده شده است.

------------

اهميت وضعيت لوستر

براي تهيه آباژور براي اتاق ناهارخوري پيش از هر چيز به محل قرار گرفتن لوستر توجه كنيد. اگر لوستر شما درست بالاي ميز ناهارخوري قرار مي‌گيرد و فضاي ميز را روشن مي‌كند، مي‌توانيد از يك تا 2 لوستر ايستاده در زاويه‌هاي اتاق ناهارخوري استفاده كنيد تا زيبايي بيشتري به اين فضا ببخشيد. اما اگر لوستر شما در بخش ديگري از اتاق قرار گرفته، بهتر است از آباژورهاي مدرن و منحني شكل استفاده كنيد تا نور آن درست در مركز ميز ناهارخوري متمركز شود. به اين ترتيب مي‌توانيد ميز ناهارخوري خود را به شكل بهتري تزئين كنيد و امكان پذيرايي بهتري از مهمانان‌تان داشته باشيد.

------------

به فكر آباژور بي‌خطر باشيد

براي انتخاب آباژور براي اتاق كودك بايد قبل از هرچيز به ايمني و سلامت آن فكر كنيد. سراغ آباژورهايي برويد كه كمتر در آن از شيشه يا فلز استفاده شده است. سعي كنيد از آباژورهاي چوبي و تلقي استفاده كرده و رنگ‌هاي شاد را براي بچه‌ها انتخاب كنيد. سيستم سيم‌كشي و دسترسي به لامپ و اتصالات آباژور نيز بايد به‌گونه‌اي باشد كه بچه‌ها امكان دسترسي آسان به آن را نداشته باشند و هيچ خطري آن‌ها را تهديد نكند.

------------

نور غيرمستقيم بهتر است

براي اتاق خواب بهتر است از آباژوري استفاده كنيد كه ارتفاع مناسبي داشته باشد. به اين معنا كه در صورتي كه روي تخت مي‌نشينيد يا روي آن استراحت مي‌كنيد، نور آن به‌صورت مستقيم به چشم شما نرسد و موجب آسيب رسيدن به چشمان‌تان و احيانا پريدن خواب شما نشود. گزينه مناسب براي انتخاب آباژور اتاق خواب آباژورهاي روميزي است كه روي پاتختي شما جاي بگيرد. اين آباژورها را متناسب با فضا و ترجيحا در رنگ‌هاي نه‌چندان روشن به رنگ‌هاي كرم، شكلاتي يا شيري انتخاب كنيد.

منبع:برترين

انتها پيام

دوشنبه 25 آذر 1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: باشگاه خبرنگاران جوان]
[مشاهده در: www.yjc.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 26]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اقتصادی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن