تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):مردم را به غير از زبان خود، دعوت كنيد، تا پرهيزكارى و كوشش در عبادت و نماز و خوبى...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1821091740




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

استاندار هرمزگان: وعده تغيير يا ابقا به هيچ كس نداده ام


واضح آرشیو وب فارسی:برنا نيوز: استاندار هرمزگان: وعده تغيير يا ابقا به هيچ كس نداده ام
استاندار هرمزگان گفت: براي تغيير يا ابقا مسئولين به هيچ كس قول و وعده نداده ام.


به گزارش خبرگزاري برنا از هرمزگان، جاسم جادري در جمع مديران استانداري با بيان اينكه با كسي قول و قرار نگذاشته است تاكيد كرد: وعده تغيير و يا ابقا مسئولي را به كسي نداده ام و در راستاي خدمت بهتر به مردم شريف استان از هيچ تلاشي فروگذار نيستم.

وي اعمال تغييرات در زيرمجموعه پس از تعويض مديريت ارشد را امري طبيعي عنوان كرد و افزود: امروز تفكر اعتدال پا به عرصه گذاشته و مي خواهد امورات را به نحو ديگري به پيش برد و قطعا تغييرات در برخي موارد امري طبيعي است.

وي گفت: بنا ندارم از خارج استان نيرو بياورم و معتقدم به اندازه كافي نيروهاي شايسته و توانمند در هرمزگان وجود دارد.

استاندار هرمزگان با بيان اينكه همه طيف ها مدنظر قرار خواهند گرفت بيان داشت: آنطور نيست كه اگر مسئولي انتخاب شد حتما بايد هم فكر، هم نظر و هم جناح من باشد و اين روال كار دولت تدبير و اميد نيست.

وي خاطر نشان كرد: نيروهاي با تجربه و دانش اگر در مسير برنامه هاي دولت اعتدال باشند قطعا مي توانند به دولت براي خدمت رساني بهتر و بيشتر به مردم كمك كنند و از آنها استفاده خواهيم كرد.

وي تصريح كرد: جا به جايي مديران بايد با حساب و منطق بوده و با دلايلي همچون غرض ورزي و زدن برچسب هاي غير منطقي به افراد تصميم گرفته نمي شود.

دوشنبه 25 آذر 1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: برنا نيوز]
[مشاهده در: www.bornanews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 31]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن