تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 13 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام حسن عسکری (ع):نشانه‏هاى مؤمن پنج چيز است: ... و بلند گفتن بسم اللّه‏ الرحمن الرحيم.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1804089616




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

بزه در حوزه ورزش بيداد مي‌كند/ پاي سياسيون از ورزش بيرون كشيده مي‌شود


واضح آرشیو وب فارسی:مهر: بزه در حوزه ورزش بيداد مي‌كند/ پاي سياسيون از ورزش بيرون كشيده مي‌شود
وزير ورزش و جوانان با اشاره به اينكه در حال حاضر بزه در حوزه ورزش بيداد مي‌كند، گفت: متاسفانه رسانه ها نيز از كنار اين مساله بي تفاوت عبور مي كنند و بجاي اينكه به ريشه يابي و كالبدشكافي اين امر مذموم بپردازند از افرادي كه براي كشور مشكل ساز شده اند، به نيكي ياد مي كنند.

به گزارش خبرنگار مهر، محمود گودرزي از ساعات اوليه صبح امروز با حضور در شهرستانهاي شهريار، قدس و ملارد طي جلساتي با حضور مسئولان شهرستاني و فعالان ورزشي به بررسي مسائل و مشكلات موجود در حوزه ورزش و جوانان اين مناطق پرداخت.

پس از بررسي مشكلات ورزشي و جوانان قدس، پيش از ظهر نوبت به شهريار رسيد، اين جلسه با حضور ائمه جمعه، نماينده مردم شهرستانهاي شهريار، قدس و ملارد، فرماندار شهريار، روساي ادارات و جمعي از ورزشكاران و قهرمانان ملي و بين المللي اين شهرستان در محل فرمانداري برگزار شد.

كسب 70 مدال جهاني و آسيايي توسط ورزشكاران شهريار

در ابتداي مراسم حسين گروسي با اشاره به اينكه ورزشكاران و قهرمانان شهرياري تاكنون موفق به كسب 79 مدال آسيايي و جهاني در رشته هاي مختلف شده‌اند، اظهار داشت: اين آمار نشان دهنده پتانسيل و توان بسيار ويژه شهريار در حوزه ورزش است اما اين شهرستان 700 هزار نفري، تنها 39 سالن ورزشي دارد كه اين ميزان حتي نيمي از استانداردهاي لازم نيست.

نماينده مردم شهريار، قدس و ملارد در مجلس گفت: هم اكنون لايحه حمايت از ورزش و ورزشكاران در مجلس در حال بررسي است و اميدواريم با حمايت هرچه بيشتر از فعالان اين عرصه زمينه افتخارآفريني و درخشش ورزشكاران در سطوح بين المللي بيش از گذشته فراهم شود.

اين مسئول با تاكيد بر ضرورت ترويج ورزشهاي همگاني، افزود: ورزشهاي همگاني در واقع بستر شكوفايي ورزش‌هاي قهرماني هستند و بايد اين فرهنگ در ميان مردم رواج دادده شود، ترويج ورزشهاي همگاني علاوه بر كاهش هزينه هاي بهداشتي و درماني، زمينه ساز شناسايي و پرورش قهرمانان ملي و بين المللي خواهد بود.

80 ورزشكار شهرياري طي سالجاري موفق به كسب مقام و حضور در تيم ملي شدند

در ادامه مراسم همت‌الله هاد‌ي‌زاده عنوان كرد: شهرستان 700 هزار نفري شهريار با دارا بودن 125 هزار دانش‌آموز و 12 هزار دانشجو، يكي از شهرستان‌هاي استراتژيك استان و به ويژه غرب استان تهران محسوب مي شود.

فرماندار شهريار ادامه داد: بر اساس آمار طي سالجاري بيش از 80 ورزشكار شهرياري موفق به كسب مقامهاي جهاني و كشوري و حضور در تيمهاي ملي شده اند كه اين نشانگر پتانسيل و توانمندي جوانان اين شهرستان است اما با وجود تمام تلاشهاي ورزشكاران، اين منطقه همچنان از محدوديت امكانات رنج مي برد.

وي خطاب به گودرزي خواستار تقويت مالي هيئات ورزشي و استقرار اداره كل ورزش و جوانان غرب استان در شهريار شد و گفت: ما نيز به محدوديت بودجه هاي ملي و استاني واقفيم اما پيشنهاد ما اين است كه پروزه هاي نيمه تمام با اختصاص اعتبارات لازم تكميل شود.

تكميل پروژه هاي نيمه تمام ورزشي در اولويت قرار گيرد

اين مسئول از وجود چندين پروزه نيمه تمام ورزشي با پيشرفت 80 درصدي در شهريار خبر داد و افزود: انتظار مي رود در سالجاري با حمايت و تامين اعتبارات، اين پروژه ها تكميل و بهره برداري شود تا بتوان پاسخگوي حداقل بخشي از نيازهاي جوانان باشيم.

هادي‌زاده متذكر شد: هم اكنون در مجموع 200 هزار متر زمين از سوي شهرداريها، بخشداري‌ها و افراد خير به حوزه تربيت بدني شهريار اهدا شده است و اين مجموعه در صورت حمايت مسئولان ورزشي كشور، ظرفيت احداث پروژه اي ملي همانند مجتمع ورزشي را دارد.

در بخش بعدي مراسم محمود گودرزي در پاسخ به سخنرانان قبلي، به صراحت گفت: بنا نداريم هيچ قولي به مردم بدهيم كه عملي نشود، در واقع نگاه سيستمي و منطقه محور اجازه نمي دهد كه بذل و بخششهاي خارج از توان داشته باشيم و اين امر در برنامه ريزي نيز مفهوم خبطي است چراكه كل برنامه ريزي كشور را دچاز مشكل مي كند.

وزير ورزش و جوانان افزود: متاسفانه در گذشته شاهد اينچنين بذل و بخشش‌ها بوديم كه در نتيجه آنها هم اكنون سه هزار و 250 نقطه كشور پروزه نيمه تمام وجود دارد كه با پيشرفت 4 يا 5 درصدي و بالا آوردن يك ستون، رها شده اند و تكميل آنها 50 سال زمان مي برد.

وزير ورزش نويد مشكلات بسيار جدي در اين حوزه را داد

گودرزي با اشاره به اينكه در حال حاضر پروژه هاي نيمه كاره بسيار وسيعي با پيشرفت فيزيكي از 5 تا 90 درصد در سطح كشور وجود دارد متذكر شد: اعتبار مصوب وزارت ورزش و جوانان در سال گذشته 600 ميليارد تومان بود كه تاكنون تنها 120 ميليارد آن تخصيص پيدا كرده است و با اختصاص حداكثر 50 تا 70 ميليارد ديگر تا دو ماه آينده، اين مبلغ به حدود 200 ميليارد تومان مي رسد كه اگر اين مبلغ قطره چكانانه نيز توزيع شود، به بسياري از شهرها نمي رسد.

وي گفت: پيشاپيش بايد اين نويد را بدهم كه با مشكلات بسيار جدي روبرو هستيم و انتظار فرجي نمي رود مگر اينكه اتفاقات خوبي در كشور بيافتد، در سالجاري نيز كل اعتبار در نظر گرفته شده براي ورزش و جوانان، نصف سال گذشته يعني 300 ميليارد تومان است كه اگر همانند سال گذشته 20 درصد آنهم اختصاص پيدا كند مي شود 60 ميليارد تومان، كه با اين مبلغ نمي توان كاري از پيش برد.

پاي سياسيون از حوزه ورزش و جوانان بيرون كشيده مي شود

گودرزي از اقدامات آتي وزارت ورزش و جوانان خبر داد و بيان كرد: ايجاد سازمان نظام ورزشي كشور يكي از برنامه هاي آتي اين وزارتخانه است كه باعث مي شود سياسيون پاي خود را از حوزه ورزش و جوانان بيرون بكشند و ورزش مقداري نفس راحت بكشد، يكي ديگر از برنامه ها پالايش بزه در حوزه ورزش است.

اين مسئول ادامه داد: در حال حاضر بزه در حوزه ورزش بيداد مي‌كند، حيثيت يك مملكت با بزه در ورزش به خطر مي‌افتد زمانيكه يك ورزشكار دوپينگ مي كند علاوه بر مشكلاتي كه براي خود بوجود مي آورد، براي كشور نيز مشكل ساز خواهد شد.

بي تفاوتي رسانه ها در زمينه بزه ورزشي/ از افراد خاطي به نيكي ياد مي شود!

وي انتقاد كرد: متاسفانه رسانه ها نيز از كنار اين مساله بي تفاوت عبور مي كنند و بجاي اينكه به ريشه يابي و كالبدشكافي اين امر مذموم بپردازند از افرادي كه براي كشور مشكل ساز شده اند، به نيكي ياد مي كنند و اين در شان نظام ما كه يك نظام ارزشي، ايدئولوژيك و فرهنگي محسوب مي شود، نيست.

وزير ورزش و جوانان در بخش ديگري از سخنان خود گفت: به دنبال جذب اعتبار از منابع بيروني و ساير بخشها هستيم، همچنين سهم يك درصدي ورزش از وزارتخانه هاي ديگر نيز اعتباري در حدود هزار و 900 الي دو هزار ميليارد تومان است كه اگر محقق شود بخش اعظمي از مشكلات حوزه ورزش برطرف خواهد شد و ما نيز قولهاي مي دهيم كه به آن عمل كنيم و پروژه هايي با پيشرفت بالاي 70 الي 80 درصد تكميل شوند.

راهكار وزير ورزش و جوانان براي تامين اعتبارات ورزشي در شهريار

گودرزي در پاسخ به درخواست فرماندار شهريار مبني بر اختصاص اعتبار براي زمين 200 هزار متري، اظهار داشت: در لايحه بودجه سال 93 امكان فروش زمينها با تغيير كاربري پيش بيني شده است كه مي توان با استفاده از اين راهكار قانوني و فروش زمين مذكور، مبلغي براي تكميل پروژه هاي نيمه تمام شهرستان تامين كرد.

در ادامه وزير ورزش و جوانان به شهرستان ملارد رفت و با حضور در مراسم تجليل از پژوهشگران برتر، از جوانان فعال در حوزه ورزش نيز تقدير به عمل آورد.

در اين مراسم پژوهشگران برتر، ورزشكاران و قهرمانان نام آور ملي و جهاني شهرستان ملارد مورد تقدير قرار گرفتند، بازديد از نمايشگاه توانمنديهاي پژوهشگران ملارد، بحث و بررسي وضعيت ورزشكاران و اماكن ورزشي شهرستان در نشست با سرپرست فرمانداري و ساير مسئولان محلي و همچنين افتتاح استخر آموزشكده تربيت بدني امام علي (ع) ازديگر برنامه هاي حضور سه ساعته ورزير محترم ورزش و جوانان در شهرستان ملارد بود.

كد خبر: 2196969

تاريخ مخابره : ۱۳۹۲/۹/۲۵ - ۱۷:۱۵

دوشنبه 25 آذر 1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 40]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن